Zo vaak als ik geil ben en privacy heb.quote:
Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Begin bij het 2e plaatje van rij 2
Draaien en plukken, draaien en plukken, en altijd zachtjes en met liefde.quote:
Dat is het altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Toen het nog over sex ging was het drukker
Ik zou er bijna heengaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het altijd.
Voor iedereen die van droogneuken houdt, heb ik goed nieuws.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ie-in-amsterdam.html
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
eindelijk is het dan duidelijk. het aanrecht is het exclusieve recht van de vrouw.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
eindelijk is het dan duidelijk. het aanrecht is het exclusieve recht van de vrouw.
Scherp.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.
jaja, weet ik wel. laat mij nou even gniffelen om mijn eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.
jawel... maar ik verborg het heel goed (dacht ik) maar blijkbaar maakte ik toch wat onnodige "danspasjes" tijdens met lesbeurtquote:
lesbeurt van wat? staat het op foto?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel... maar ik verborg het heel goed (dacht ik) maar blijkbaar maakte ik toch wat onnodige "danspasjes" tijdens met lesbeurt
nee, staat niet op de foto :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
lesbeurt van wat? staat het op foto?
Ik zie jou altijd als een figuur, nooit als een persoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, staat niet op de foto :p
voor mn examen als kynologisch instructeur moest ik vandaag les geven over "honden in het openbaar vervoer" heb heel goed uitgebeeld waar het denkbeeldige raam van de trein zich bevond... denk dak zeer geschikt zou zijn om kinderen les te geven, die waarderen dit soort extra ondersteunende gebaren
tja...en als wat voor figuur..?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd als een figuur, nooit als een persoon.
een stripfiguur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja...en als wat voor figuur..?
alleen dat.... niet eens specifieker...?quote:
nee, want strippen, niet stripboeken. vrijdagmiddagdoordenkertje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen dat.... niet eens specifieker...?
ooooooooh sollie hoor, mn dag begon al vroegquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, want strippen, niet stripboeken. vrijdagmiddagdoordenkertje.
nou, wiske, nog even wachten en dan is het weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooooooh sollie hoor, mn dag begon al vroeg
ghehehe, ik heb geen weekend, morgen en zondag ook examen (3 dagen om 6.45 gaan rijden om op tijd op locatie te zijn....) tis voor t goede doel denk ik danquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, wiske, nog even wachten en dan is het weekend.
jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, ik heb geen weekend, morgen en zondag ook examen (3 dagen om 6.45 gaan rijden om op tijd op locatie te zijn....) tis voor t goede doel denk ik dan
ik ook.... ben echt geen ochtendmens... ben niet chaggo ofzo, maar ben gewoon traag... en mn bed ligt dan net zoooooo lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
jij liever dan ik.
ik haat vroeg opstaan.
dan had je een ander beroep moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook.... ben echt geen ochtendmens... ben niet chaggo ofzo, maar ben gewoon traag... en mn bed ligt dan net zoooooo lekker
ha-ha-haquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had je een ander beroep moeten kiezen.
tsskquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, beddentester had je misschien wel beter gelegen.
tja.. tis maar net wat je lekker vind natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oki oki, ik hou op. vrijdagmiddag heh.
zo eens wat frikandellen halen.
frikandellen vandaag dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja.. tis maar net wat je lekker vind natuurlijk![]()
tjuusquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
frikandellen vandaag dus.
ben niet zo van de friet.
anyway, adios!
Dag friendquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Hi dames en heren van de single most wanted list.
Wat doe je overdag ookalweer? Je had een webshop ofzo herinner ik me?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weekend, maar moet wel gewoon werken
Ik had een telecomwinkel, maar die heb ik niet meer. Maar was geen webshop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe je overdag ookalweer? Je had een webshop ofzo herinner ik me?
Ah dat was het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had een telecomwinkel, maar die heb ik niet meer. Maar was geen webshop.
Nu bezig om iets anders op te zetten.
Het is wel weer in de telecom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah dat was het.
Ok, je wil in het midden laten wat het precies is? En lukt het een beetje?
Okquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weer in de telecom.
We zijn nog in de opstartfase, hopen dat het iets gaat worden.
Ik moet zo fietsen en dan kan ik misschien nog eten voordat ik iets actiefs moet gaan doen.. geen idee wat alleen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
Weekend
Zo eens aan de koffie met een muffin
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zo fietsen en dan kan ik misschien nog eten voordat ik iets actiefs moet gaan doen.. geen idee wat alleen..
Gekke dingen![]()
Inkopperquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.
In jouw bed?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
Blegh mijn collega ligt kotsend in bed.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.
quote:
Scouting?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]het is niet wat jullie denken..
Moet naar een scoutingopkomst![]()
![]()
Whaha winnen winnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Can you light my fire?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]het is niet wat jullie denken..
Moet naar een scoutingopkomst![]()
![]()
Whaha winnen winnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]Nee, wist ik echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft me verbazen
That's Evie for yaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wist ik echt niet.
Je blijft me verbazen
Rofl zelfs een tijd leiding geweestquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wist ik echt niet.
Je blijft me verbazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Idd, ook zitten koukleumen in een scoutingtentjequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Vastwel![]()
whaha
Maar een manier om er achter te komen he?!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl zelfs een tijd leiding geweest![]()
whaha
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet haar zeker al in een succubus pakje voor je he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderen
Ik was relatief lief.. Zeker enorm lief voor die kereltjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderen
Ja ze wou per se deepthroat ik waarschuwde nog. Maar luisteren ho maar.quote:
Eigenlijk zag ik haar gewoon naakt voor mequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je ziet haar zeker al in een succubus pakje voor je he?
Snap hetquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zag ik haar gewoon naakt voor me
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat begrijpelijk?quote:
Dirty mindquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog wel vermanend toegesproken hè? "En wat vind je nu zelf dat je hiervan geleerd hebt?"quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze wou per se deepthroat ik waarschuwde nog. Maar luisteren ho maar.
Tuurlijk "als ik zeg alleen de kop likken dan moet je ook alleen dat doen mens"quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog wel vermanend toegesproken hè? "En wat vind je nu zelf dat je hiervan geleerd hebt?"
Amaai, dus je hebt niet middels probleemgestuurde vragen haar zelf te fout laten inzien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk "als ik zeg alleen de kop likken dan moet je ook alleen dat doen mens"
Ze heeft haar lesje geleerd voor de volgende keer.
Ik denk dat ze dat na het volkotsen van de wokpan wel doorhad waar het fout ging.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, dus je hebt niet middels probleemgestuurde vragen haar zelf te fout laten inzien?
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zometeen fietsen en een vriend helpen om torchlight 2 goed online te kunnen spelen. Blijkbaar mist ie inloggegevens ofzo. Wou dit gewoon even met jullie delen
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil wel meer vertellen als mensen het boeiend vinden..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!
Ja dat is ook wel een erg interessant onderdeel ervan ja klopt. Het gaat niet alleen om het fietsen an sich maar de ervaring en de sfeer eromheen maken dat het echt een fietstocht wordt. Als ik je de details vertel krijg je kippenvelquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!
Ik denk je stadje in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit? Waar is alle plezier en gein?
Kaneel ik ben een lekkere chick tegengekomen op mijn, mind was blown.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit? Waar is alle plezier en gein?
Dat is vroeg.quote:
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel ik ben een lekkere chick tegengekomen op mijn, mind was blown.
Haar naam begon zeker met een M.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Dan is het sowieso een tof wijf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Ik weet haar naam niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar naam begon zeker met een M.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan is het sowieso een tof wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |