Zijn volgens mij ook idd niet zo groot, maar ik weet dat een aantal Fokkers er helemaal weg van zijnquote:
Volgens mij ook, daarom ook dat ik dit als lijstje voor vandaag heb gekozen. Excuses voor iedereen die de band niet kent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Gehenna het volgende:
Zijn volgens mij ook idd niet zo groot, maar ik weet dat een aantal Fokkers er helemaal weg van zijn
Ik was verheugd met Ween. Dus ik ben gerechtigd om dit lijstje te vragen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:52 schreef Bookie65 het volgende:
En dan klagen ze als ik een top 5 Ween vraag.
Als Arn0 straks nog met een lijstje komt zit je al op evenveel als Bettie Serveert... die zou ik toch niet bepaald onbekend noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens mij ook, daarom ook dat ik dit als lijstje voor vandaag heb gekozen. Excuses voor iedereen die de band niet kent.
Ik dacht dat het weldegelijk tripgerelateerd was, maar er zijn inderdaad betere drugreferenceplaatjes van de beatles, vooral op revolver.quote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Lucy in the sky gaat over een tekening he, niet over drugs.
Ik kan me herinneren dat Paul McCartney ooit toegaf dat het niet alleen maar over die tekening ging, maar ook over drugs. En natuurlijk de afkorting die erin zit verwerktquote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Lucy in the sky gaat over een tekening he, niet over drugs.
Ach, er zijn vrij veel bands die aan zo'n quotum komen. Zeker als je alcohol ook onder drugs schaart.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Al 4 verschillende Beatles-nummers over drugs.
dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ugh, ik sla met plezier vandaag over.
Applausquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:53 schreef On het volgende:
1. Sterrenstof
2. Hollereer
3. Kerk
4. Shenkie
5. Applaus (voor de prachtige teksten als 'waar zijn de sletten' en 'doe maar klappen met je kutje')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuw onderwerp voor vandaag:
Je top vijf van de Queens of the Stone Age!![]()
Ja, met PJ harvey is idd één van de leukste dingen die ze gedaan hebben, maar die zijn officieel uitgebracht onder Dessert Sessionsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
1 Make it wit Chu want PJ Harvey![]()
2 There will never be a better time
3 Crawl home
4 Hangin'Tree
5 Go with the flo.
Neuh heb ik ook wel. Daarom ook maar geen top 5 gemaakt. Kan er ook niet eens vijf zo uit m'n hoofd opnoemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
No one knows, geniaal liedje. Wat ik verder van ze geprobeerd heb komt niet ook maar in de buurt. Maar zal wel weer aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag: Top 5 beste muziekvideo's
Waarbij uit deze lijst moet worden gekozen: NME Top 100 Muziekvideo's
Never mind, bovenstaande lijst is drie keer kut. Gewoon je favoriete muziekvideo's.
[ Bericht 1% gewijzigd door Maxerazzi op 03-10-2012 09:41:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan makkelijk een top 5 met Michael Jackson video's posten.
En die hadden ook zomaar in mijn top 5 kunnen staan..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:26 schreef ValHallen het volgende:
1. Aphex Twin - Come to daddy
2. Beastie Boys - Sabotage
3. Radiohead - Paranoid Android
4. Fatboy Slim - Praise You
5. Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gehenna op 03-10-2012 12:05:15 ]Robert Moog died for our synths
quote:
Boem... Boem Boem.. Païaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Pearl Jam - do the evolution
2. Paul mcCartney - We all stand together
3. Björk - Hunter
4. Art garfunkel - bright eyes
en voor de novelty
5. fat boy slim - bushes
haha die andere van hun was ook al zo'n mooiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef ranja het volgende:
Altijd lastig en nog meer waan van de dag dan de meeste song- of albumlijstjes... dus voor nu:
1. New Order - True Faith
2. Vanessa Paradis - Be My Baby
3. Peter Gabriel - Steam
4. Add N to (X) - Metal Fingers in My Body
5. Björk - Human Behaviour
Fantastische clip idd, volgens mij de enige die uit 1 take is genomen. (hoewel dat door youtube en die ene hype die ook bij BNN wordt uitgezonden niet meer geld volgens mij)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:21 schreef Sequencial het volgende:
1. Michael Jackson - Thriller
2. Massive Attack - Unfinished Sympathy
3. Radiohead - Just
4. Blur - Coffee & TV
5. Kylie Minogue - Come Into My World
en de eervolle vermelding voor Nakatomi - Sing inderdaad, wegens meest geanticipeerde laatste refrein ever
die is ook leuk!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
1. Outkast - Ms Jackson
2. Skunk Anansie - Secretly
3. Aphex Twin - Windowlicker
4. Prodigy - Smack My Bitch Up
5. Air - Kelly Watch The Stars
En een eervolle vermelding voor Nakatomi - Sing.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Fantastische clip idd, volgens mij de enige die uit 1 take is genomen.Misschien wel de eerste, maar zeker niet de enige. The Voice Within van Christina Aguilera is ook een one take.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ja dat is een goeie idd,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien wel de eerste, maar zeker niet de enige. The Voice Within van Christina Aguilera is ook een one take.
OK GO is datquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef AgeEll het volgende:
Ja dat is een goeie idd,
en je had die gasten die over 4 loopbanden van alles deden. Paar jaar terug
ahaquote:
Volgens mij ook o.a. Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U (inclusief klassieke traanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Fantastische clip idd, volgens mij de enige die uit 1 take is genomen. (hoewel dat door youtube en die ene hype die ook bij BNN wordt uitgezonden niet meer geld volgens mij)
Zo uniek was het dus nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:58 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Volgens mij ook o.a. Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U (inclusief klassieke traan) en U2 - Numb(?).
Ja, volgens mij zijn beide al genoemd in lijstjes van vandaagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:54 schreef AgeEll het volgende:
aha
en die hadden toch ook zo'n clip door een hangar ofzo met allemaal paintbal en ballen die vallen enzo
en natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zo uniek was het dus niet, moet nu ook aan Bittersweet Symphony denken van The Verve.
Waarbij bij de The Verve en Massive Attack het buiten is, en jouw voorbeelden binnen. Maar het blijft 1 take.
Ik zat ook al te denkenquote:
quote:Ik vind Thomas echt te goed voor die vrouw. Als dat mijn vriendin was, had ik haar opgetild en persoonlijk de deur uitgezet. Ze kon meteen vertrekken, en ik zou later wel eens haar spullen laten brengen. Zelfs dat zou te goed zijn... Ze had in ieder geval niet mijn vriendin moeten zijn. Thomas zingt zelfs nog voor haar... Ze heeft echt geen hart. En zo wel, dan is deze puur van steen.
(Nee, klopt. 'k Ben geen hetero ;$).
OmdatIkLindaBen 3 maanden geleden
Iewquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iew
Meteen m'n eetlust weer verpest.
Wat een ellende is dat hele roosbeef toch...
Dit zag ik laatst in de Melkweg op een display, zonder geluid. Werd er echt naar van. Die blik alleen al.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iew
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Als het op casting, acteerprestaties, cinematografie en plot aankomt, mag deze ook wel worden genomineerd natuurlijk:
Voel de perplexiteit, voel de emotie!
[..]![]()
Ik viel bijna van mijn stoel, intens!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Als het op casting, acteerprestaties, cinematografie en plot aankomt, mag deze ook wel worden genomineerd natuurlijk:
Voel de perplexiteit, voel de emotie!
[..]![]()
Bijna alle (om het even zo te noemen) MTV-electro had leuke clips. Ook Björk heeft heel veel leuke, The White Stripes, enz enz.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef emokid het volgende:
Heb zo geen top 5, maar vond die oude Basement Jaxx en Fatboy Slim videos altijd briljant. The Chemical Brothers idem.
QFT, rip-off van een Spinvis rip-off....ugh!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe opgave: jullie Top 5 van The Clash
[ Bericht 45% gewijzigd door spijkerbroek op 04-10-2012 13:00:42 ]Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
1. Should I Stay or Should I Goquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef WeezerButler het volgende:
Zo ff mijn Joe Strummer lijst uit #10 gevist
skipkipquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef starla het volgende:
Ik clash nogal met the clash, dus ook een skip.
Hangt The Clash daar ook. Hier bij de Primark hangen ook shirts van Black Sabbath/GnR/Notorious BIG. Dan loopt de jeugd daar mee en weten geeneens waarmee ze lopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
door wie? De H&M t-shirt kopende JvT
oeh, Their Law vergetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:49 schreef bartrid het volgende:
1. Front 242 - Religion (The Prodigy Trance U Down Mix)
2. Their Law
3. Narayan
4. No Good (Start the Dance)
5. Out of Space
Ja, die heb ik al een keer gedaan, in deel 4quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef Peter88Online het volgende:
Heb ik niets mee, dus sla ik even over. Is trouwens het onderwerp 'favoriete Bond songs' al eens voorbij geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag:
Mag ik jullie Top 5 songs van Otis Redding?
[ Bericht 54% gewijzigd door methodmich op 06-10-2012 11:43:21 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:30 schreef Sequencial het volgende:
1. (Sittin' On) The Dock of the Bay
quote:
sorry, doet mij niksquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef methodmich het volgende:
En er mogen wel meer lijstjes bij potverdrie!
ik heb er geen op mijn PC staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar 2 platen van VA op mijn PC staan, daarvan is er een een OST en de ander een NME album
Erfenisje van de Fab Four inderdaad, een 'Hey Jude einde'. Zo ook o.a. Oasis' All Around the Worldquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:41 schreef ranja het volgende:
Let Love Rule vond ik toen die uitkwam wel erg gaaf maar dat 'hey jude einde' verpest het toch een beetje
en Alive and Kicking van Simple Minds... zo zijn er nog veel meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef Sequencial het volgende:
Erfenisje van de Fab Four inderdaad, een 'Hey Jude einde'. Zo ook o.a. Oasis' All Around the World
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef On het volgende:
Mag Bosbeetles Dutch wat de neuk?-compilatie ook?
Die had bij mij eigenlijk ook wel de 5e plaats met White Zombie mogen delen inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:53 schreef LuciferRising het volgende:
Had graag ook Zz en de maskers - Dracula gedaan. Andere keer.![]()
Voor 1990 was Bryan best ok hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Norrage het volgende:
En Ranja, ga je schamen...niet omdat je Ryan niet kan maar Bryan wel
Come Pick Me Up vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Breach het volgende:
1. Come Pick Me Up
2. Amy
3. Dirty Rain
4. Do I Wait
5. New York, New York
Ryan hipster? Alles behalve zover ik ervaar...maar goed....de definitie van hipster is heel breedquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Gehenna het volgende:
1. (Everything I Do) I Do It for You
2. Heaven
3. All For Love
4. Run to You
5. Can't Stop That Thing We Started
hahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Gehenna het volgende:
1. (Everything I Do) I Do It for You
2. Heaven
3. All For Love
4. Run to You
5. Can't Stop That Thing We Started
Ga toch lekker Justin Bieber luisteren, Bryan Adams maakt tenminste echte rock!quote:
Justin Bieberquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ga toch lekker Justin Bieber luisteren, Bryan Adams maakt tenminste echte rock!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Gehenna het volgende:
alweer?
1. Kids Wanna Rock
2. Run to You
3. Can't Stop That Thing We Started
4. Summer of '69
5. Somebody
Bryan Adams is wel zo'n veelzijdige artiest dat ik elke dag wel een ander lijstje zou kunnen maken
op mijn Canadese toetsenbord zijn de 'a' en de 'i' omgedraaid vandaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, wannabe Bryan Adams-fans, het is wel Can't Stop THIS Thing We Started , he.
Ik had het staanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, wannabe Bryan Adams-fans, het is wel Can't Stop THIS Thing We Started , he.
"Jumping the shark is an idiom created by Jon Hein that is used to describe the moment in the evolution of a television show when it begins a decline in quality that is beyond recovery. The phrase is also used to refer to a particular scene, episode, or aspect of a show in which the writers use some type of "gimmick" in a desperate attempt to keep viewers' interest"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
leuk filmpje dat ik vroeger echt spannend vond, maar wat is de aanleiding?
Deze reeks begint je te vervelen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef Aschkael het volgende:
[..]
"Jumping the shark is an idiom created by Jon Hein that is used to describe the moment in the evolution of a television show when it begins a decline in quality that is beyond recovery. The phrase is also used to refer to a particular scene, episode, or aspect of a show in which the writers use some type of "gimmick" in a desperate attempt to keep viewers' interest"
Wow wat een coole top 5! Ik ga er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:38 schreef Beregd het volgende:
en de nieuwe
post hier de top 5 favoriete nummers die je zou gepost hebben toen je 17 jaar was.
(En eerlijk zijn, toen fan van hall&oates is toen fan van hall&oates)
Telling klopt niet ! Somebody (niet geheel onterecht mijn nr.1) mist in de lijst en heeft voldoende punten voor de top 5quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:35 schreef Beregd het volgende:
uitslag
1) Run To You (19)
2) Summer of 69 (13)
3) Kids Wanna Rock (11)
4) (Everything I Do) I Do It For You (10)
5) Cuts like a knife (7)
5) Ít's only love (7)
7) Can't Stop That Thing We Started (6)
7) Straight From the Heart (6)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |