SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Nee ik ga naar school gr grquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom dan, kom dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ruggenprik?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zou om 9 uur op school moeten zijn maar de afgelopen dagen waren behoorlijk intensief, veel onderzoeken gehad op het ziekenhuis enzo. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en kon vanmorgen amper mijn bed uit komen en naar het toilet lopen door die ruggenprik van dinsdag! Dus ik heb mezelf voor het eerste uur afgemeld
Goedenmorgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
* Blue_Panther_Ninja heeft goed geslapen
Jep, lumbaal punctiequote:Op vrijdag 28 september 2012 08:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ruggenprik?
[..]
Goedenmorgen.
Doet wel pijn hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ruggenprik?
[..]
Goedenmorgen.
Wie is Nagoaba?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:57 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heel slechtEn vraag me niet wie Nagoaba is.
Understatement of the week. Het deed helse pijn, omdat de dokter de eerste keer niet goed prikte, en dan de volgende prik.. Die ging er scheef inquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:57 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heel slechtEn vraag me niet wie Nagoaba is.
Tja, dat soort dingen zijn mij grotendeels bespaard gebleven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Understatement of the week. Het deed helse pijn, omdat de dokter de eerste keer niet goed prikte, en dan de volgende prik.. Die ging er scheef inIk heb echt liggen huilen van de pijn op dat bed
wacht even... anime...verwijderen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wees blij, heel blij..Ik kan nog net ff 1 episode Maji de Watashi ni Koi Shinasai kijken voor ik naar school ga, dan kan ik die ero-anime vanavond eindelijk verwijderen
Ero-animequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wacht even... anime...verwijderen?
lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, episode 12 vanavond maar kijken. Nu snel ff mijn diploma's er bij pakken zodat ik eindelijk die vrijstelling voor Engels krijg..Het niveau waarop ze daar lesgeven in Engels is echt bijzonder triest
Als het spul is dat het daglicht niet kan verdragen, dan zet je er toch gewoon een slotje op.quote:
Nou nouquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
lol
[..]
Als het spul is dat het daglicht niet kan verdragen, dan zet je er toch gewoon een slotje op.
Ik heb DB/DBZ/GT op m'n schijf staan, dus wees gerust. GT was echt shit man... maar ik laat het er toch op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het kan het daglicht wel verdragen, maar ik ga het niet opnieuw kijken dus is het een waste of HDD ruimteBen ook begonnen aan One Piece trouwens. Kon het niet laten
![]()
Inb4 MAINSTREAM FAG SHIT NO PLOT BOOHOO.
Hmmm. Waar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver lig in een deuk om een waifu topic
Guilty Crown is shit too, maar wel MIJN shit. Sommige shit bewaar ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb DB/DBZ/GT op m'n schijf staan, dus wees gerust. GT was echt shit man... maar ik laat het er toch op.
anime verwijderenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wees blij, heel blij..Ik kan nog net ff 1 episode Maji de Watashi ni Koi Shinasai kijken voor ik naar school ga, dan kan ik die ero-anime vanavond eindelijk verwijderen
Mijn schijf zit nu op de helftquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
anime verwijderen![]()
toegegeven: nu ik langzamerhand tegen de limiet van mijn 4TB disk aanloop met anime wil ik ook ruimte gaan creeeren door te verwijderen...
en de genoemde is niet zo extreem imho...
ik kan her en der nog wel wat ruimte creeeren...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn schijf zit nu op de helftal gooi ik het ergste wel weg.
Hij is ook niet extreem, maar goed, ik kijk hem niet opnieuw dus ik ga hem niet bewaren. Ik ga binnenkort een eHDD van 2TB aanschaffen, maar mijn huidige heeft nog 250GB overquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
anime verwijderen![]()
toegegeven: nu ik langzamerhand tegen de limiet van mijn 4TB disk aanloop met anime wil ik ook ruimte gaan creeeren door te verwijderen...
en de genoemde is niet zo extreem imho...
Volgens mij is die er nog niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand trouwens ff voor me kijken op www.nyaa.eu of Campione! episode 13 al uit is? We kunnen hier op school niet op nyaa kijken en de website van de subgroup is niet echt up to date.
quote:Ik hou niet zo van anime, zijn meestal alleen maar Japanse schoolmeisjes die verkracht worden door een buitenaardse inktvis, en veel bloedvergieten (ook bij dieren)...
Überhaupt op Stormfront kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t878440/
[..]!!!
Ik kwm er net achter dat het nog bestond, en kwam dit tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Überhaupt op Stormfront kijken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is die er nog niet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t878440/
[..]!!!
Doet me denken aan dat rare gristelijke forum waar ze allerlei gristelijke waarden op Japanse tekenfilms projecteren en een aantal tekenfilms afraden omdat die niet rijmen met een gristelijke levensvisie ofzo.quote:Ik kijk vrij veel anime. Ik heb gemerkt dat de Japanners een groot liefhebber zijn van oud-Europese mythologieën, en moraliteit hoog in het vaandel hebben staan. Trots, eer, nationalisme, heldenmoed, kameraadschap; waarden die aldaar, en door mijzelf, zeer worden gekoesterd. Verder zie je in alles terug dat ze trouw zijn aan hun eigen historie en afkomst, nog iets wat ik kan waarderen.
Ik welquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef De_Ilias het volgende:
Repelsteeltje, toevallig ook een ao no exorcist fan?
Morgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
moshi moshi peter desu
was je nou vandaag of morgen jarig Robin?
Ah okok, zal 't niet vergeten. Kijk om 12:54 exact door je brievenbus.quote:
Toch geen bom hé? Mij benieuwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah okok, zal 't niet vergeten. Kijk om 12:54 exact door je brievenbus.
Huhquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ao no Exorcist begon heel sterk, kreeg een goede shounen vibe a la FMA:B. Maar het is zó heel erg jammer dat ze het einde er doorheen geragt hebben, daardoor is die hele serie voor mij een beetje verpest. Gemiste potentie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef De_Ilias het volgende:
Repelsteeltje, toevallig ook een ao no exorcist fan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch geen bom hé? Mij benieuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bomWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
inb4 Kyubeyquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bom![]()
Linkquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Doet me denken aan dat rare gristelijke forum waar ze allerlei gristelijke waarden op Japanse tekenfilms projecteren en een aantal tekenfilms afraden omdat die niet rijmen met een gristelijke levensvisie ofzo.
http://www.christiananime.net/showthread.php?t=57872quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.christiananime.net/
SAYAKA HEEFT BLAUW HAAR GOTSUEXivpquote:The green-haired girl looking at Kyubey puzzlingly is Miki Sayaka,
Rustig maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://www.christiananime.net/showthread.php?t=57872
[..]
SAYAKA HEEFT BLAUW HAAR GOTSUEXivp
Is dat zo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oja Shinji fapt trouwens op zijn moeder.
Ja want Rei is gewoon shinji's gekloonde moederquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Niet spoileren gijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan mensen die lichtblauw groen noemen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ao_(color)quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan mensen die lichtblauw groen noemen![]()
Ah jij bent een van die mensenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
lichtblauw ziet er uit als groen.
al die kleuren houd ik geneens uit mekaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah jij bent een van die mensen
Aquamarijn
Wij hebben een Vlaming werken en die noemt het appeltjesblauwzeegroen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah jij bent een van die mensen
Aquamarijn
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
al die kleuren houd ik geneens uit mekaar
ik kijk geen films.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, een film over blauw.
Geweldige film trouwens
Fuck een Matilda! 88 IN POSITIE BRENGEN. LAAT DE STUKAS KOMEN.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
MY BODY IS READY !!1!!!11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zels rommel zit erin !!11!11quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck een Matilda! 88 IN POSITIE BRENGEN. LAAT DE STUKAS KOMEN.
Omdat je wat gedoe hebt met die school. Is de LOI niets voor jou?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanaf 2013 gratis OV in Tallinn
* Blue_Panther_Ninja wil in Antwerpen studeren![]()
Stomme Churchill. Gelukkig weten de Jagdpanthers inderdaad wel raad met dit rijdende hoopje ellende.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zels rommel zit erin !!11!11
[ afbeelding ]
En de churchill1!!1 PAK SCHNELL BRENG DE JAGDPANTHERS!!1!
[ afbeelding ]
Leidsche onderwijs instellingen mensen worden steeds dommerslimmerquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat je wat gedoe hebt met die school. Is de LOI niets voor jou?
Zijn gewoon erkende opleidingen hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Leidsche onderwijs instellingen mensen worden steeds dommerslimmer
klopt maar de reclame is kutquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn gewoon erkende opleidingen hoor.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stomme Churchill. Gelukkig weten de Jagdpanthers inderdaad wel raad met dit rijdende hoopje ellende.
(Nou ja, eigenlijk is dit ding net zo zwaar en log als zijn naamgenoot)
Is een mix tussen de Panther en de nog wat in sora no wotoquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Teh Fuck... Tiger.... III?
nee echt, moet dit nou?
Hoezo???quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat je wat gedoe hebt met die school. Is de LOI niets voor jou?
Doen Ja of nee?Met Linux LPI examens !!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het dan misschien sneller en makkelijker voor je gaat.
Netwerkbeheerder doen op roc leidenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doen Ja of nee?Met Linux LPI examens !!
Ik heb 2x Medewerker beheer ICT gedaan aan ID College Zoetermeer(Mei 2005-8 September 2006) en Mondriaan Tinwerf In Den haag(Juli 2008-1 Januari 2010),allebei BOL in 2e leerjaar weg uitgeschreven!!
Dus 7 jaar geleden begonnen en nooit afgemaakt
Niks voor mij!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Netwerkbeheerder doen op roc leiden
Doen. Je hebt niets te verliezen. De kosten zijn per maand, dus je kunt het een maandje proberen. Bevalt het niet, opzeggen die handel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doen Ja of nee?Met Linux LPI examens !!
Ik heb 2x Medewerker beheer ICT gedaan aan ID College Zoetermeer(Mei 2005-8 September 2006) en Mondriaan Tinwerf In Den haag(Juli 2008-1 Januari 2010),allebei BOL in 2e leerjaar weg uitgeschreven!!
Dus 7 jaar geleden begonnen en nooit afgemaakt
welke richting wil je op?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niks voor mij!!
fuck,toch maar aanmelden !!
Ik ga het nu doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doen. Je hebt niets te verliezen. De kosten zijn per maand, dus je kunt het een maandje proberen. Bevalt het niet, opzeggen die handel.
ICT-beheerderquote:
AWWW SHEEETT NIGGUUUUHquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
OH SHIT HET IS 2HAPPY
[ afbeelding ]
Doe ik nu momenteelquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Doe ik nu momenteel, is wel een leuke opleiding hoewel ze meer aan linux en cisco mogen doen wat hopelijk gebeurt als ik terug kom van stage
quote:Geachte heer Blue_Panther_NInja(DM me voor mijn achternaam),
Hartelijk welkom bij de LOI. Je inschrijving voor MBO ICT-beheerder (BGO) verwerken we meteen. Binnen enkele dagen ontvang je het lesmateriaal thuis. Heb je een latere aanvangsdatum opgegeven, dan ontvang je je lesmateriaal voor de aangegeven datum.
We wensen je veel succes met je studie!
Met vriendelijke groet,
Esther van Zeelt
Coördinator Klantenservice
Geen ideequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Moet ik dan lesgeld betalen aan DUO o.i.d??![]()
Even onthouden hoor.quote:
Formule 1quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui is beste waifu nu weer verder met f1 2012
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Formule 1
Schoenmaker
Raikkonen
Hamilton
Vettel
Perez
Iedereen die er iets mee te maken heeft of het kijkt
Oh en Yui als waifusucces met oorkanker van haar stem.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Formule 1
Schoenmaker
Raikkonen
Hamilton
Vettel
Perez
Deze meningquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Formule 1
Schoenmaker
Raikkonen
Hamilton
Vettel
Perez
Graag gedaan hoor. Ik hoop oprecht dat het allemaal goed komt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij met je LOI suggestie
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat worden weer nachtmerries.
Bedankt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Ik hoop oprecht dat het allemaal goed komt.
quote:Kostenoverzicht
Lesgeld : ¤ 3.206,25
20% actiekorting : ¤ -641,25
Lesgeld met korting : ¤ 2.565,00
Inschrijfgeld : ¤ 25,00
Betaalkosten : ¤ 2,25

Totaal : ¤ 2.592,25

Betalingsritme  
Eerste termijn : ¤ 122,25
Daarna : 26 x ¤ 95,00
96 per maand kan ik geneens betalen voor 27 maanden langquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
LEZEN,gemiddeld dus ¤96 per maand voor 27 maanden
Ouders laten dokken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
96 per maand kan ik geneens betalen voor 27 maanden lang
laat staan 6
Ouders dokken ook die betalen alles wat met school te maken heeft en nog wel kleren enzo,quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ouders laten dokken.
Problem solved.
Als je ouders het niet zo breed hebben dan snap ik het wel. Wat ik wel altijd faal vind is ouders die niets voor hun kinderen bekostigen (opleiding etc.), maar dan ondertussen wel zelf een nieuwe keuken kopen bijvoorbeeld.
Gewoon zelf betalen,veel beter!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ouders dokken ook die betalen alles wat met school te maken heeft en nog wel kleren enzo,
Rijbewijs computer enzo is allemaal zelf dokken verzekering dok ik zelf indirect
maar owee als ik van opleiding wissel dan moet ik alles terug betalen
Maak al vast een altaar klaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui is over minder dan een maand jarig
RENNNAIII NOO KYOOOUUUUKASHOUU GAAA AREBAAA IIII NAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
GEFELICITEERD EINZ!1!1!!1!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Maak er wat leuks vanquote:
Kan ook op de universiteit van leiden kun je een avondcurses volgen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japanse taalcursus bij LOI,wist ik helemaal niet eens.
voor hoeveel dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan ook op de universiteit van leiden kun je een avondcurses volgen.
Ohayoquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
voor hoeveel dan?
*ohayo*
NEEquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ohayo
http://www.hum.leidenuniv(...)ge-talen/japans.html
Ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben je eindelijk 17??
Had ik al,8 jaar terugquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
welkom in het rijk der 17 jarigen
Thanks. feelsgoodman.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
welkom in het rijk der 17 jarigen
Haha, wat een baggertopic.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Had ik al,8 jaar terug
Anime,mainstream hoer![]()
quote:
Troll posts of niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Moet niet. Maar je bent het wel.
JIBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:55 schreef .Cake. het volgende:
[Mazui]_Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunai_-_13_[FF6E0982].mkv![]()
[gg]_Code_Geass_Akito_the_Exiled_-_01_[B785F404].mkv
Ah dat was die ene van dat plaatje waar ik naar op zoek wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
das de naam van die anime/manga
http://en.wikipedia.org/wiki/Eiken_(manga)
klote mangaquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah dat was die ene van dat plaatje waar ik naar op zoek was
[ afbeelding ]
Potentieel toppertjequote:
haten op soaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Potentieel toppertje![]()
Maar ik trek liever geen voorbarige conclusies. SOA
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot, Arashi. Het spijt me heel erg, maar een hele goede vriend van me zit op fissure of woe. Dat gaat hem dus worden.
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waarom?
En dat Engels, verschrikkelijk!
"Sok e kok!"
quote:
Gij verlaat mij? grm.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]![]()
ach ik ga mischien een server switch doen naar piken square
Dood? Hoezo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Far shiverpeaks is zo dood als wat![]()
Op amazon.jp of amazon.co.ukquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Under_Score het volgende:
weet iemand hier misschien waar ik een boxset van naruto kan vinden? het liefst alles tot nu toe
Van de benelux ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is Far Shiverpeaks een van de drukste servers.
Dacht het nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:53 schreef Under_Score het volgende:
amazon, hebben ze daar tegenwoordig al de paypal optie?
Pas op voor bootlegs!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:56 schreef Under_Score het volgende:
mooi kloten![]()
dan maar ebay proberen.
Ha, bedankt man!.quote:
JIBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
WINE???quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
haten op soa![]()
gewoon in knights of the blood uniformpje rondlopen
[ afbeelding ]
Wat zijn ze snel zegquote:Geachte heer Blue_Panther_Ninja,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
Uw inschrijving is inmiddels verwerkt.
Binnen enkele dagen zult u het (eerste) lesmateriaal ontvangen.
Uw cursistennummer is: bekend via email
Wij wensen u veel succes met uw studie.
We gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
namens de Leidse Onderwijsinstellingen,
Rajae Benhamou
Afdeling Studievoorlichting
Snell schrijf je uit eng a naar antwerpenquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WINE???
[..]
Wat zijn ze snel zeg![]()
Ik heb vorige jaar ¤1050 lesgeld betaald aan DUO(ik stond maar voor de helft ingeschreven in schooljaar 2009-2010),voor datzelfde geld kon ik mijn huidige MBO studie aan het LOI in helft betalen![]()
Als ik in Antwerpen zou studeren,was ik nog beter af
-¤600(!) collegegeld per jaar
-¤172 voor een jaar abonnement Omnipas,trein van NMBS+bus en tram van De Lijn(¤232 zonder trein dus)
-heb ik nog 278/218 ¤ o voor lesmateriaal(!)
WTF is er aan de hand met Nederlandse OV+ idiote chipkaart?_O-
Ik heb nog geen MBO diploma,duurste collegegeld aan 1 van de TU( in Belgie,Frankrijk en Zwitserland!!) )is tussen ¤1000-2000 per jaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Snell schrijf je uit eng a naar antwerpen
valt mee in vergelijking met nederland dacht ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb nog geen MBO diploma,duurste collegegeld aan 1 van de TU( in Belgie,Frankrijk en Zwitserland!!) )is tussen ¤1000-2000 per jaar
Klopt,in België HBO dus ¤600 collegegeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
In Nederland betaal je op het hbo toch tussen de 1600 en 1800 euro aan collegegeld per jaar?
quote:Het niveau van het onderwijs gelijk is, de taal is hetzelfde en het collegegeld bedraagt nog geen zeshonderd euro. Dit jaar hebben zich zon zesduizend Nederlanders ingeschreven aan de Vlaamse universiteiten, zon zeshonderd meer dan vorig jaar.
http://www.nvao.net/quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik dat ook wel overwogen heb, maar dan had ik op 17 jarige leeftijd die kant op moeten verhuizen. Nu doe ik dus die versnelde MBO opleiding en als ik daar mee klaar ben wil ik HBO Recht gaan doen, eventueel in het Engels.
DFHDSKIFBDSJFGTOFLDBFWKFNDGFGDFYWDWGDOSABasbdhnjbsdfquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
kennis heeft dit gekocht
[ afbeelding ]
Mooie vloerkleedquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
kennis heeft dit gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:13 schreef Life2.0 het volgende:
Als ik iemand daarmee over straat zou zien gaan, ik denk niet dat ik mij in kan houden letterlijk op de grond te vallen en te lachen
Madokaquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:22 schreef Life2.0 het volgende:
Die is wel stoer
ik ken die hele kubey anime niet eens, welke is dat?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar verwacht niet te veel van Kyouko, life..
*google images*quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
*google images*
"oh fuck me"
Ik zal het eens proberen maar ik denk niet dat ik het einde ga halen
De serie is anders dan je denkt. Iets duisterder dan het doet vermoeden. Toch wel de beste anime van 2011.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
*google images*
"oh fuck me"
Ik zal het eens proberen maar ik denk niet dat ik het einde ga halen
Het is wel seinenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar verwacht niet te veel van Kyouko, life..
Niks. Een loli blijft een loli.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat gebeurt er met loli's als ze opgroeien?
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niks. Een loli blijft een loli.
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De serie is anders dan je denkt. Iets duisterder dan het doet vermoeden. Toch wel de beste anime van 2011.
oh gutquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mei is nog steeds loli.
Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezen
Die trailer was een troll. Iedereen dacht dat het zo'n vrolijke serie zou wordenquote:
Steins;Gate en Madoka vormen samen het hoogtepunt van 2011 voor mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezen
Het is iig geen shounen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nou nog net niet.
Shounen niet, maar seinen is specifiek gericht op mannen. Madoka is echt unisex.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Steins;Gate en Madoka vormen samen het hoogtepunt van 2011 voor mij.
[..]
Het is iig geen shounen.
Goed kapsel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig.
Oh, en Arashii en dankgoot. Mijn char:
[ afbeelding ]
Neequote:
hihahotlinkquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Random Curiosity drastisch is gekelderd in kwaliteit? Ik mis Divine...
Dan gooi ik later de torrent even aan, want zoiets zoetsappigs kan ik niet aan zonder tissuesquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die trailer was een troll. Iedereen dacht dat het zo'n vrolijke serie zou worden
Des te groter de verrassing na een paar episodes.
Nooit veel van Divine gelezen. Enzo vind ik wel erg goed. Sommige posts zijn in der daad onmiskenbaar minder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Random Curiosity drastisch is gekelderd in kwaliteit? Ik mis Divine...
Wie zei dat je een ouwe hond geen nieuwe trucjes kunt leren, had het mis.quote:
Takaii was ook wel goed en Prooof ook wel. Enzo is inderdaad wel goed. Jammer dat ie alleen Little Busters gaat volgen het komende seizoen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nooit veel van Divine gelezen. Enzo vind ik wel erg goed. Sommige posts zijn in der daad onmiskenbaar minder.
wie is dankgootquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig.
Oh, en Arashii en dankgoot. Mijn char:
[ afbeelding ]
Far shiverpeaksquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die rechter
[..]
Op welke servert?
waar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
weheh kreeg de vraag of ik chicken soep of beef noedelsoep wou
Dat is meer ecchiquote:
Rustig maarquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen die niet wachten op subs die niet van HS zijn
hoe is dat nou als vrouw om een e-penis te hebben?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel
Oh wacht
MUHAHAHAHA 2.5 MB/s take that you idiots
2.5 maar??quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel
Oh wacht
MUHAHAHAHA 2.5 MB/s take that you idiots
Code Geassquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat nou als vrouw om een e-penis te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Je snapt E-penis niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Joepie, nu kan ik m saven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |