abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117342034

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_117342039
Wie had gedacht dat ik zo'n slechte TT zou toelaten?
pi_117342044

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117342049

...wacht... staat daar nu birth bay? Jappen....

Hoe dan ook. Het is morgen pas. Maar ja, threads zijn moeilijke beestjes.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:43:52 #5
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_117342058
:')
Helemaal super.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:44:27 #6
383398 Kyubey
pi_117342074
Ik zei geen Yamato :')
Helemaal super.
pi_117342083
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:44 schreef Kyubey het volgende:
Ik zei geen Yamato :')

Kom dan, kom dan.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:46:30 #8
383398 Kyubey
pi_117342103
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kom dan, kom dan.
Nee ik ga naar school gr gr
Helemaal super.
pi_117342108
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:46 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nee ik ga naar school gr gr
Oke. Doeg.
pi_117342112
naar school gaan :')
pi_117342135
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
naar school gaan :')
Nou zeg :') Oei.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:49:28 #12
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342140
Ohayou
School is overrated :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117342152
nog 4 weken en dan eindelijk weer naar school kan ik weer meer gamen en anime kijken :P
pi_117342178
*ohayo*

* Blue_Panther_Ninja heeft goed geslapen *O*
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:52:24 #15
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342186
Ik zou om 9 uur op school moeten zijn maar de afgelopen dagen waren behoorlijk intensief, veel onderzoeken gehad op het ziekenhuis enzo. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en kon vanmorgen amper mijn bed uit komen en naar het toilet lopen door die ruggenprik van dinsdag :P ! Dus ik heb mezelf voor het eerste uur afgemeld :D
pi_117342199
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zou om 9 uur op school moeten zijn maar de afgelopen dagen waren behoorlijk intensief, veel onderzoeken gehad op het ziekenhuis enzo. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en kon vanmorgen amper mijn bed uit komen en naar het toilet lopen door die ruggenprik van dinsdag :P ! Dus ik heb mezelf voor het eerste uur afgemeld :D
Ruggenprik? ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*

* Blue_Panther_Ninja heeft goed geslapen *O*
Goedenmorgen.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:54:46 #17
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342215
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ruggenprik? ;(

[..]

Goedenmorgen.
Jep, lumbaal punctie :P. Hersenvocht werd afgenomen en dat gaan ze weer op kweek zetten, kijken of de waarden nog steeds oké zijn.
pi_117342216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ruggenprik? ;(

[..]

Goedenmorgen.
Doet wel pijn hoor! :P
pi_117342261

Ja heel slecht :') En vraag me niet wie Nagoaba is.
pi_117342278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:57 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is Nagoaba?
pi_117342295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Wie is Nagoaba?
Zal wel iemand op pixiv zijn oid.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:00:31 #22
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342308
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Doet wel pijn hoor! :P
Understatement of the week. Het deed helse pijn, omdat de dokter de eerste keer niet goed prikte, en dan de volgende prik.. Die ging er scheef in :') Ik heb echt liggen huilen van de pijn op dat bed :P
pi_117342309
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:57 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
pi_117342325
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Understatement of the week. Het deed helse pijn, omdat de dokter de eerste keer niet goed prikte, en dan de volgende prik.. Die ging er scheef in :') Ik heb echt liggen huilen van de pijn op dat bed :P
Tja, dat soort dingen zijn mij grotendeels bespaard gebleven.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:03:25 #25
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342349
Wees blij, heel blij.. :P Ik kan nog net ff 1 episode Maji de Watashi ni Koi Shinasai kijken voor ik naar school ga, dan kan ik die ero-anime vanavond eindelijk verwijderen :D
pi_117342457

"Gefeliciteerd met je verjaardag Robin."
"Als je deze taart eet, sluit je met mij een contract"
"Duivel (?)"

inb4 "IK BEN MORGEN PAS JARIG :("
inb4 "de ogen zijn wel een beetje vreemd :P"
pi_117342463
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wees blij, heel blij.. :P Ik kan nog net ff 1 episode Maji de Watashi ni Koi Shinasai kijken voor ik naar school ga, dan kan ik die ero-anime vanavond eindelijk verwijderen :D
wacht even... anime...verwijderen? :o
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:11:19 #28
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342489
Downloaden > kijken > geen rewatch waarde? > verwijderen.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:16:02 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342564
Oke, episode 12 vanavond maar kijken. Nu snel ff mijn diploma's er bij pakken zodat ik eindelijk die vrijstelling voor Engels krijg.. :') Het niveau waarop ze daar lesgeven in Engels is echt bijzonder triest :P
pi_117342574
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

wacht even... anime...verwijderen? :o
Ero-anime :+
pi_117342593
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, episode 12 vanavond maar kijken. Nu snel ff mijn diploma's er bij pakken zodat ik eindelijk die vrijstelling voor Engels krijg.. :') Het niveau waarop ze daar lesgeven in Engels is echt bijzonder triest :P
lol
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ero-anime :+
Als het spul is dat het daglicht niet kan verdragen, dan zet je er toch gewoon een slotje op. :P
pi_117342596
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:17 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

lol

[..]

Als het spul is dat het daglicht niet kan verdragen, dan zet je er toch gewoon een slotje op. :P
Nou nou :P
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:18:22 #33
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117342613
Het kan het daglicht wel verdragen, maar ik ga het niet opnieuw kijken dus is het een waste of HDD ruimte :P Ben ook begonnen aan One Piece trouwens. Kon het niet laten :')
Inb4 MAINSTREAM FAG SHIT NO PLOT BOOHOO.
pi_117342623
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het kan het daglicht wel verdragen, maar ik ga het niet opnieuw kijken dus is het een waste of HDD ruimte :P Ben ook begonnen aan One Piece trouwens. Kon het niet laten :')
Inb4 MAINSTREAM FAG SHIT NO PLOT BOOHOO.
Ik heb DB/DBZ/GT op m'n schijf staan, dus wees gerust. GT was echt shit man... maar ik laat het er toch op.
pi_117342630
godver lig in een deuk om een waifu topic :')
pi_117342688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver lig in een deuk om een waifu topic :')
Hmmm. Waar?
pi_117342807
En nu ga ik maar naar stage gr gr

vrijdag 28 september 2012 @ 09:38:17 #38
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117343008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik heb DB/DBZ/GT op m'n schijf staan, dus wees gerust. GT was echt shit man... maar ik laat het er toch op.
Guilty Crown is shit too, maar wel MIJN shit. Sommige shit bewaar ik ook inderdaad :D
pi_117344048
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
anime verwijderen o|O
toegegeven: nu ik langzamerhand tegen de limiet van mijn 4TB disk aanloop met anime wil ik ook ruimte gaan creeeren door te verwijderen...

en de genoemde is niet zo extreem imho...
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:23:21 #40
383398 Kyubey
pi_117345709
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:

[..]

anime verwijderen o|O
toegegeven: nu ik langzamerhand tegen de limiet van mijn 4TB disk aanloop met anime wil ik ook ruimte gaan creeeren door te verwijderen...

Mijn schijf zit nu op de helft :P al gooi ik het ergste wel weg.
Helemaal super.
pi_117345832
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Mijn schijf zit nu op de helft :P al gooi ik het ergste wel weg.
ik kan her en der nog wel wat ruimte creeeren...

er zijn een aantal series die ik prima kan verwijderen (denk aan naruto, bleach, one piece e.d.)
lange series die veel ruimte innemen en eigenlijk niet zo heel bijzonder zijn :P
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:52:58 #42
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117346672
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:

[..]

anime verwijderen o|O

Hij is ook niet extreem, maar goed, ik kijk hem niet opnieuw dus ik ga hem niet bewaren. Ik ga binnenkort een eHDD van 2TB aanschaffen, maar mijn huidige heeft nog 250GB over :P
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:54:02 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117346705
Kan iemand trouwens ff voor me kijken op www.nyaa.eu of Campione! episode 13 al uit is? We kunnen hier op school niet op nyaa kijken en de website van de subgroup is niet echt up to date.
pi_117348092
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand trouwens ff voor me kijken op www.nyaa.eu of Campione! episode 13 al uit is? We kunnen hier op school niet op nyaa kijken en de website van de subgroup is niet echt up to date.
Volgens mij is die er nog niet.
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 14:09:07 #45
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117351575
http://www.stormfront.org/forum/t878440/

quote:
Ik hou niet zo van anime, zijn meestal alleen maar Japanse schoolmeisjes die verkracht worden door een buitenaardse inktvis, en veel bloedvergieten (ook bij dieren)...
:')!!!
pi_117351742
quote:
Überhaupt op Stormfront kijken :')
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 14:15:09 #47
pi_117351782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Überhaupt op Stormfront kijken :')
Ik kwm er net achter dat het nog bestond, en kwam dit tegen _O-
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:17:58 #48
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117351888
Zaterdag is steeds minder glorious, helemaal nu Kuroko no Basuke afgelopen is.. S2 fucking when?
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:52:22 #49
383398 Kyubey
pi_117353219
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Volgens mij is die er nog niet.
Helemaal super.
pi_117353461
quote:
quote:
Ik kijk vrij veel anime. Ik heb gemerkt dat de Japanners een groot liefhebber zijn van oud-Europese mythologieën, en moraliteit hoog in het vaandel hebben staan. Trots, eer, nationalisme, heldenmoed, kameraadschap; waarden die aldaar, en door mijzelf, zeer worden gekoesterd. Verder zie je in alles terug dat ze trouw zijn aan hun eigen historie en afkomst, nog iets wat ik kan waarderen.
Doet me denken aan dat rare gristelijke forum waar ze allerlei gristelijke waarden op Japanse tekenfilms projecteren en een aantal tekenfilms afraden omdat die niet rijmen met een gristelijke levensvisie ofzo.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_117354946

Ziggo speedtest: 59.8 Mbit/s(down) en 4.8 Mbit/s (up)

Dit is NU dus met Transmission-gtk+ die constant bezig is en Google Chrome met 10 tabs ,snelheid is juist lager/langzaam en kan kan ik andere apps niet eens gebruiken.Totdat ik Transmission uitzet natuurlijk _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-09-2012 15:46:18 ]
pi_117356084
Repelsteeltje, toevallig ook een ao no exorcist fan?
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:08:42 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117356128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef De_Ilias het volgende:
Ik wel :P
pi_117356264
ik ook :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:12:06 #55
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117356297
De anime, of de manga? :P
pi_117356342
De anime, de manga heb ik nooit gelezen.
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:24:15 #57
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117356903
Hm, ik ben na de anime ook de manga gaan lezen. Tis wel heel verschillend :P Ik hoop nog altijd op een S2.
pi_117356946
moshi moshi peter desu

was je nou vandaag of morgen jarig Robin?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_117357020
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
moshi moshi peter desu

was je nou vandaag of morgen jarig Robin?
Morgen.
pi_117357084
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Morgen.
Ah okok, zal 't niet vergeten. Kijk om 12:54 exact door je brievenbus.
pi_117357108
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Toch geen bom hé? Mij benieuwen.
pi_117357113
quote:

[..]

Huh :')
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:29:01 #63
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117357119
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef De_Ilias het volgende:
Ao no Exorcist begon heel sterk, kreeg een goede shounen vibe a la FMA:B. Maar het is zó heel erg jammer dat ze het einde er doorheen geragt hebben, daardoor is die hele serie voor mij een beetje verpest. Gemiste potentie.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:29:55 #64
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117357159
quote:

[..]

ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:30:34 #65
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117357183
Holy fuq
pi_117357211
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch geen bom hé? Mij benieuwen.
Een
SPOILER
bom
pi_117357255
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Holy fuq
[ afbeelding ]
inb4 Kyubey
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Een
SPOILER
bom
:o
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:34:14 #68
383398 Kyubey
pi_117357345
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

inb4 Kyubey

[..]

Helemaal super.
pi_117357349
quote:
[..]

quote:

[..]

inb4 Kyubey
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2012 @ 16:41:33 #70
pi_117357630
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

Doet me denken aan dat rare gristelijke forum waar ze allerlei gristelijke waarden op Japanse tekenfilms projecteren en een aantal tekenfilms afraden omdat die niet rijmen met een gristelijke levensvisie ofzo.
Link :D?
pi_117360069
Iemand die mij aan de aflvering 10+ kan helpen van binbougami? Liefste <200mb download maar streaming is ook goed.
pi_117360705
nog ene minuut en dan weekend :D
  vrijdag 28 september 2012 @ 18:20:32 #74
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117361469
Binbougami ga! afgekeken, leukste serie van het seizoen wat mij betreft. ^O^
ANIMEES.
- Scamp
pi_117361615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:34 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh gut :+
  vrijdag 28 september 2012 @ 18:24:29 #76
383398 Kyubey
pi_117361630
quote:
http://www.christiananime.net/showthread.php?t=57872
quote:
The green-haired girl looking at Kyubey puzzlingly is Miki Sayaka,
SAYAKA HEEFT BLAUW HAAR GOTSUEXivp
Helemaal super.
pi_117361794
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

http://www.christiananime.net/showthread.php?t=57872

[..]

SAYAKA HEEFT BLAUW HAAR GOTSUEXivp
Rustig maar :+
  vrijdag 28 september 2012 @ 18:29:28 #78
383398 Kyubey
pi_117361833
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Rustig maar :+
Ik erger me zo aan mensen die lichtblauw groen noemen :r :r
Helemaal super.
pi_117361871
pi_117361923
quote:
Ga je lekker fappen? :P
pi_117361930
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ga je lekker fappen? :P
nee ben snoep aan het eten
pi_117362117
Oja Shinji fapt trouwens op zijn moeder.
pi_117362462
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oja Shinji fapt trouwens op zijn moeder.
Is dat zo?
pi_117362526
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ja want Rei is gewoon shinji's gekloonde moeder
  vrijdag 28 september 2012 @ 19:21:59 #85
383398 Kyubey
pi_117363898
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]
SPOILER
Niet spoileren gij
Helemaal super.
pi_117363942
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Niet spoileren gij
pi_117364470
mio fucht die gozer van hyouka
pi_117365401
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Terechte klacht.
pi_117365717
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Ao_(color)

hihi
pi_117365734
lichtblauw ziet er uit als groen.
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:08:15 #91
383398 Kyubey
pi_117365850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
lichtblauw ziet er uit als groen.
Ah jij bent een van die mensen :N
Aquamarijn O+
Helemaal super.
pi_117365864
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Aquamarijn O+
al die kleuren houd ik geneens uit mekaar :')
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:17:51 #93
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117366222
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Aquamarijn O+
Wij hebben een Vlaming werken en die noemt het appeltjesblauwzeegroen. :|W
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:23:14 #94
383398 Kyubey
pi_117366451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

al die kleuren houd ik geneens uit mekaar :')

Kijk, een film over blauw.

Geweldige film trouwens _O_
Helemaal super.
pi_117366502
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk, een film over blauw.

Geweldige film trouwens _O_
ik kijk geen films.
pi_117368272
Vanaf 2013 gratis OV in Tallinn

* Blue_Panther_Ninja wil in Antwerpen studeren :'(
pi_117369788
quote:
MY BODY IS READY !!1!!!11

pi_117370574
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

MY BODY IS READY !!1!!!11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck een Matilda! 88 IN POSITIE BRENGEN. LAAT DE STUKAS KOMEN.
pi_117370880
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Fuck een Matilda! 88 IN POSITIE BRENGEN. LAAT DE STUKAS KOMEN.
Zels rommel zit erin !!11!11

En de churchill1!!1 PAK SCHNELL BRENG DE JAGDPANTHERS!!1!
pi_117371035
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanaf 2013 gratis OV in Tallinn

* Blue_Panther_Ninja wil in Antwerpen studeren :'(
Omdat je wat gedoe hebt met die school. Is de LOI niets voor jou? :P
pi_117371130
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Zels rommel zit erin !!11!11
[ afbeelding ]
En de churchill1!!1 PAK SCHNELL BRENG DE JAGDPANTHERS!!1!
[ afbeelding ]
Stomme Churchill. Gelukkig weten de Jagdpanthers inderdaad wel raad met dit rijdende hoopje ellende.

(Nou ja, eigenlijk is dit ding net zo zwaar en log als zijn naamgenoot)
pi_117371153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Leidsche onderwijs instellingen mensen worden steeds dommerslimmer
pi_117371219
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Leidsche onderwijs instellingen mensen worden steeds dommerslimmer
Zijn gewoon erkende opleidingen hoor.
pi_117371239
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zijn gewoon erkende opleidingen hoor.
klopt maar de reclame is kut
pi_117371251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Stomme Churchill. Gelukkig weten de Jagdpanthers inderdaad wel raad met dit rijdende hoopje ellende.

(Nou ja, eigenlijk is dit ding net zo zwaar en log als zijn naamgenoot)
  vrijdag 28 september 2012 @ 21:58:12 #106
383398 Kyubey
pi_117371317
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_117371365
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Teh Fuck... Tiger.... III?
nee echt, moet dit nou? ;(

:P
pi_117371443
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Teh Fuck... Tiger.... III?
nee echt, moet dit nou? ;(

:P
Is een mix tussen de Panther en de nog wat in sora no woto
pi_117371550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117371566
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:04:55 #111
383398 Kyubey
pi_117371687
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_117371738
quote:
pi_117371758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117371914
pi_117371993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoezo???
pi_117372078
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoezo???
Omdat het dan misschien sneller en makkelijker voor je gaat. :)
pi_117372189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat een serie was dat :')
pi_117372613
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Omdat het dan misschien sneller en makkelijker voor je gaat. :)
Doen Ja of nee?Met Linux LPI examens !!

Ik heb 2x Medewerker beheer ICT gedaan aan ID College Zoetermeer(Mei 2005-8 September 2006) en Mondriaan Tinwerf In Den haag(Juli 2008-1 Januari 2010),allebei BOL in 2e leerjaar weg uitgeschreven!!

Dus 7 jaar geleden begonnen en nooit afgemaakt _O-
pi_117372766
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb 2x Medewerker beheer ICT gedaan aan ID College Zoetermeer(Mei 2005-8 September 2006) en Mondriaan Tinwerf In Den haag(Juli 2008-1 Januari 2010),allebei BOL in 2e leerjaar weg uitgeschreven!!

Netwerkbeheerder doen op roc leiden :P
pi_117372799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Netwerkbeheerder doen op roc leiden :P
Niks voor mij!!

fuck,toch maar aanmelden !!
pi_117372824
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Doen. Je hebt niets te verliezen. De kosten zijn per maand, dus je kunt het een maandje proberen. Bevalt het niet, opzeggen die handel.
pi_117372829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Niks voor mij!!

fuck,toch maar aanmelden !!
welke richting wil je op?
pi_117372888
robin wie's je waifu?
pi_117372901
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Doen. Je hebt niets te verliezen. De kosten zijn per maand, dus je kunt het een maandje proberen. Bevalt het niet, opzeggen die handel.
Ik ga het nu doen :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

welke richting wil je op?
ICT-beheerder
pi_117372935
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
robin wie's je waifu?
OH SHIT HET IS 2HAPPY
pi_117372969
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

OH SHIT HET IS 2HAPPY
[ afbeelding ]
AWWW SHEEETT NIGGUUUUH
pi_117372994
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ICT-beheerder
Doe ik nu momenteel :P, is wel een leuke opleiding hoewel ze meer aan linux en cisco mogen doen wat hopelijk gebeurt als ik terug kom van stage
pi_117373056
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

AWWW SHEEETT NIGGUUUUH
pi_117373335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117373459
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Doe ik nu momenteel :P, is wel een leuke opleiding hoewel ze meer aan linux en cisco mogen doen wat hopelijk gebeurt als ik terug kom van stage
quote:
Geachte heer Blue_Panther_NInja(DM me voor mijn achternaam :+),
Hartelijk welkom bij de LOI. Je inschrijving voor MBO ICT-beheerder (BGO) verwerken we meteen. Binnen enkele dagen ontvang je het lesmateriaal thuis. Heb je een latere aanvangsdatum opgegeven, dan ontvang je je lesmateriaal voor de aangegeven datum.

We wensen je veel succes met je studie!

Met vriendelijke groet,

Esther van Zeelt
Coördinator Klantenservice

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-09-2012 22:46:06 ]
pi_117373929
alleen ik doe geen loi :P
pi_117374246
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
alleen ik doe geen loi :P
Maakt niet uit

Moet ik dan lesgeld betalen aan DUO o.i.d?? :X 8)7
pi_117374545
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Maakt niet uit

Moet ik dan lesgeld betalen aan DUO o.i.d?? :X 8)7
Geen idee
pi_117374724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Geen idee
Morgen even langs :Y
pi_117374795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
robin wie's je waifu?
Nagisa. :)
pi_117374821
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

*O*
pi_117374852
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Even onthouden hoor.
pi_117374978
quote:

[..]

*O*
Jij met je LOI suggestie :@
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:16:55 #139
383398 Kyubey
pi_117375070
quote:

[..]

En Mami dan? :P
Helemaal super.
pi_117375217
Yui is beste waifu nu weer verder met f1 2012
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:21:47 #141
383398 Kyubey
pi_117375300
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui is beste waifu nu weer verder met f1 2012
Formule 1 :')
Schoenmaker :')
Raikkonen :')
Hamilton :')
Vettel :')
Perez :')
Iedereen die er iets mee te maken heeft of het kijkt :')

Oh en Yui als waifu :') succes met oorkanker van haar stem.
Helemaal super.
pi_117375345
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:

[..]

pi_117375371
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:16 schreef Kyubey het volgende:

[..]

En Mami dan? :P
Een tweede plaats. :)
pi_117375377
quote:

[..]

_O_
pi_117375413
pi_117375417
quote:

[..]

Deze mening :')
pi_117375425
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Deze mening :')
pi_117375427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jij met je LOI suggestie :@
Graag gedaan hoor. Ik hoop oprecht dat het allemaal goed komt. :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:24:54 #149
383398 Kyubey
pi_117375448
quote:
Dat worden weer nachtmerries.
Bedankt.
Helemaal super.
pi_117375528
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dat worden weer nachtmerries.
Bedankt.
pi_117375615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat edit.
pi_117375650
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat edit.
Welke edit?
pi_117375772
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor. Ik hoop oprecht dat het allemaal goed komt. :)
quote:
Kostenoverzicht
Lesgeld : ¤ 3.206,25
20% actiekorting : ¤ -641,25
Lesgeld met korting : ¤ 2.565,00
Inschrijfgeld : ¤ 25,00
Betaalkosten : ¤ 2,25

Totaal : ¤ 2.592,25

Betalingsritme  
Eerste termijn : ¤ 122,25
Daarna : 26 x ¤ 95,00
pi_117375805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Welke edit?
[ afbeelding ]
Die met Madoka in een of ander dubieus pak.
pi_117375849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

zoveel geld heb ik geneens :')
pi_117375887
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

zoveel geld heb ik geneens :')
LEZEN,gemiddeld dus ¤96 per maand voor 27 maanden _O-
pi_117375918
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

LEZEN,gemiddeld dus ¤96 per maand voor 27 maanden _O-
96 per maand kan ik geneens betalen voor 27 maanden lang :')
laat staan 6
pi_117376078
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

96 per maand kan ik geneens betalen voor 27 maanden lang :')
laat staan 6
Ouders laten dokken.

Problem solved.

Als je ouders het niet zo breed hebben dan snap ik het wel. Wat ik wel altijd faal vind is ouders die niets voor hun kinderen bekostigen (opleiding etc.), maar dan ondertussen wel zelf een nieuwe keuken kopen bijvoorbeeld. ;(
pi_117376121
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ouders laten dokken.

Problem solved.

Als je ouders het niet zo breed hebben dan snap ik het wel. Wat ik wel altijd faal vind is ouders die niets voor hun kinderen bekostigen (opleiding etc.), maar dan ondertussen wel zelf een nieuwe keuken kopen bijvoorbeeld. ;(
Ouders dokken ook die betalen alles wat met school te maken heeft en nog wel kleren enzo,
Rijbewijs computer enzo is allemaal zelf dokken verzekering dok ik zelf indirect
maar owee als ik van opleiding wissel dan moet ik alles terug betalen :')
pi_117376269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:41 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ouders dokken ook die betalen alles wat met school te maken heeft en nog wel kleren enzo,
Rijbewijs computer enzo is allemaal zelf dokken verzekering dok ik zelf indirect
maar owee als ik van opleiding wissel dan moet ik alles terug betalen :')
Gewoon zelf betalen,veel beter!! :P
pi_117376474
Yui is over minder dan een maand jarig
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:57:16 #162
383398 Kyubey
pi_117376705
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui is over minder dan een maand jarig
Maak al vast een altaar klaar.
Helemaal super.
pi_117376727
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:57 schreef Kyubey het volgende:

[..]

is goed
pi_117376734
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:57 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nasty.
  zaterdag 29 september 2012 @ 00:00:13 #165
383398 Kyubey
pi_117376821
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nasty.
RENNNAIII NOO KYOOOUUUUKASHOUU GAAA AREBAAA IIII NAAAAAA
WAKARANAIIIII EN DAN WEET IK HET EVENN NIET MEER
REENAAI NOO SENNSEEI GAA IREBAA III NAA
KIMI TASU BOO KU WA RABUU NO ARIMASUUU KA?!?!?!
Helemaal super.
pi_117376892
pi_117376926
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef Kyubey het volgende:

[..]

baaah baaah blaat miauw
,,,eh... oke :P
pi_117377068
GEFELICITEERD EINZ!1!1!!1!
  zaterdag 29 september 2012 @ 00:06:53 #169
383398 Kyubey
pi_117377096
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_117377117
quote:
[ afbeelding ]
:') :D
pi_117377488
quote:
[ afbeelding ]
_O_
  zaterdag 29 september 2012 @ 00:27:35 #172
383398 Kyubey
pi_117377909
Ok ik ga slapen. Geniet van je dag :W
Helemaal super.
pi_117378194
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:27 schreef Kyubey het volgende:
Ok ik ga slapen. Geniet van je dag :W
Ik ook. Maak er wat leuks van :*
pi_117378205
Proficiat Robin.
pi_117378262
Thanks!
pi_117378277
Ik gaat ook maar naar bed.
pi_117378310
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ik gaat ook maar naar bed.
Ich auch.

Welterusten. :W
pi_117379107
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ich auch.

Welterusten. :W
Ben je eindelijk 17?? :+
pi_117379951
Japanse taalcursus bij LOI,wist ik helemaal niet eens. _O-
pi_117382252
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 september 2012 02:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japanse taalcursus bij LOI,wist ik helemaal niet eens. _O-
Kan ook op de universiteit van leiden kun je een avondcurses volgen.
pi_117382265
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Kan ook op de universiteit van leiden kun je een avondcurses volgen.
voor hoeveel dan? :P
*ohayo*
pi_117382288
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

voor hoeveel dan? :P
*ohayo*
Ohayo
http://www.hum.leidenuniv(...)ge-talen/japans.html
pi_117382331
quote:
NEE

Dan toch maar LOI en mijn manga+anime en games in Japans samen gevoegd als leercurve. :+
pi_117382626
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ben je eindelijk 17?? :+
Ja.
pi_117382632
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja.
welkom in het rijk der 17 jarigen
pi_117382774
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Had ik al,8 jaar terug :P

Anime,mainstream hoer _O-
pi_117383199
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Thanks. feelsgoodman.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Had ik al,8 jaar terug :P

Anime,mainstream hoer _O-
Haha, wat een baggertopic. :')
pi_117383226
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus ben je een nerd.
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Moet niet. Maar je bent het wel.
Troll posts of niet? _O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 11:55:16 #189
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117383981
[Mazui]_Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunai_-_13_[FF6E0982].mkv :D

[gg]_Code_Geass_Akito_the_Exiled_-_01_[B785F404].mkv :?
ANIMEES.
- Scamp
pi_117384074
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:55 schreef .Cake. het volgende:
[Mazui]_Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunai_-_13_[FF6E0982].mkv :D

[gg]_Code_Geass_Akito_the_Exiled_-_01_[B785F404].mkv :?
JIBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:12:44 #191
383398 Kyubey
pi_117384394
Welke anime is dit? _O-
Helemaal super.
pi_117384454
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:12 schreef Kyubey het volgende:
Welke anime is dit? _O-
[ afbeelding ]
Eiken
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:15:56 #193
383398 Kyubey
pi_117384499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:14 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Eiken
:?
Helemaal super.
pi_117384535
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :?
das de naam van die anime/manga
http://en.wikipedia.org/wiki/Eiken_(manga)
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:27:36 #195
383398 Kyubey
pi_117384767
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

das de naam van die anime/manga
http://en.wikipedia.org/wiki/Eiken_(manga)
Ah dat was die ene van dat plaatje waar ik naar op zoek was :')

Helemaal super.
pi_117385583
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ah dat was die ene van dat plaatje waar ik naar op zoek was :')

[ afbeelding ]
klote manga

* Blue_Panther_Ninja kan zijn VMBO TL diploma niet vinden |:( :'( ;(
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:48:57 #197
383398 Kyubey
pi_117387283
Hoort hier niet maar wel geweldig :') _O-
Helemaal super.
pi_117387406
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:53:54 #199
383398 Kyubey
pi_117387459
quote:
Potentieel toppertje ^O^
Maar ik trek liever geen voorbarige conclusies. SOA :r
Helemaal super.
pi_117387588
Dakgoot, Arashi. Het spijt me heel erg, maar een hele goede vriend van me zit op fissure of woe. Dat gaat hem dus worden. ;(

:'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2012 13:58:12 ]
pi_117387746
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Potentieel toppertje ^O^
Maar ik trek liever geen voorbarige conclusies. SOA :r
haten op soa :')
gewoon in knights of the blood uniformpje rondlopen :P
pi_117387760
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot, Arashi. Het spijt me heel erg, maar een hele goede vriend van me zit op fissure of woe. Dat gaat hem dus worden. ;(

:'(
;(
ach ik ga mischien een server switch doen naar piken square
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:06:32 #203
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117387854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:
Waarom?

En dat Engels, verschrikkelijk!

"Sok e kok!"
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2012 @ 14:22:53 #204
pi_117388388
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Waarom?

En dat Engels, verschrikkelijk!

"Sok e kok!"
pi_117388740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:
_O-

Gefeliciteerd Robin :D
pi_117388986
Wauw Robin wat wordt je snel groot. Het lijkt wel of je gisteren nog 16 was.

Tanjioubi omedeto gozaimasu~!
pi_117389065
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

;(
ach ik ga mischien een server switch doen naar piken square
Gij verlaat mij? grm.
pi_117389084
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Gij verlaat mij? grm.
Far shiverpeaks is zo dood als wat ;(
pi_117389101
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Far shiverpeaks is zo dood als wat ;(
Dood? Hoezo? :o
pi_117389114
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:47 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dood? Hoezo? :o
leeg
pi_117389208
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

leeg
Volgens mij is Far Shiverpeaks een van de drukste servers.
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:51:28 #212
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_117389213
weet iemand hier misschien waar ik een boxset van naruto kan vinden? het liefst alles tot nu toe :D
pi_117389241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Under_Score het volgende:
weet iemand hier misschien waar ik een boxset van naruto kan vinden? het liefst alles tot nu toe :D
Op amazon.jp of amazon.co.uk
pi_117389259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Volgens mij is Far Shiverpeaks een van de drukste servers.
Van de benelux ja.
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:53:22 #215
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_117389264
amazon, hebben ze daar tegenwoordig al de paypal optie?
pi_117389312
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:53 schreef Under_Score het volgende:
amazon, hebben ze daar tegenwoordig al de paypal optie?
Dacht het niet
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:56:02 #217
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_117389344
mooi kloten ;(

dan maar ebay proberen.
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:58:26 #218
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117389421
Gefeliciteerd nog Robin! :7
pi_117390302
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:56 schreef Under_Score het volgende:
mooi kloten ;(

dan maar ebay proberen.
Pas op voor bootlegs!
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gefeliciteerd nog Robin! :7
Ha, bedankt man!.
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:44:04 #220
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117390840
Campione! eindigde ook best wel.. Abrupt.. Beter komt er een seizoen 2 :P
Oh, en vandaag de eerste anime van het nieuwe seizoen, Shinsekai Yori. :D
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:53:17 #221
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117391097
pi_117391210
quote:
JIBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:59:02 #223
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117391269
Jammer dat die Akito the Exiled upload maar een geupscalede 480p versie is van een livestream :P
pi_117391322
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
een livestream :P
pi_117391918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:03 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

haten op soa :')
gewoon in knights of the blood uniformpje rondlopen :P
[ afbeelding ]
WINE??? :P

quote:
Geachte heer Blue_Panther_Ninja,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

Uw inschrijving is inmiddels verwerkt.
Binnen enkele dagen zult u het (eerste) lesmateriaal ontvangen.

Uw cursistennummer is: bekend via email

Wij wensen u veel succes met uw studie.

We gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

namens de Leidse Onderwijsinstellingen,

Rajae Benhamou
Afdeling Studievoorlichting
Wat zijn ze snel zeg *O*

Ik heb vorige jaar ¤1050 lesgeld betaald aan DUO(ik stond maar voor de helft ingeschreven in schooljaar 2009-2010),voor datzelfde geld kon ik mijn huidige MBO studie aan het LOI in helft betalen |:(

Als ik in Antwerpen zou studeren,was ik nog beter af
-¤600(!) collegegeld per jaar
-¤172 voor een jaar abonnement Omnipas,trein van NMBS+bus en tram van De Lijn(¤232 zonder trein dus)
-heb ik nog 278/218 ¤ over voor lesmateriaal(!)

WTF is er aan de hand met Nederlandse Onderwijs en OV+ idiote chipkaart? _O-
pi_117391945
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

WINE??? :P

[..]

Wat zijn ze snel zeg *O*

Ik heb vorige jaar ¤1050 lesgeld betaald aan DUO(ik stond maar voor de helft ingeschreven in schooljaar 2009-2010),voor datzelfde geld kon ik mijn huidige MBO studie aan het LOI in helft betalen |:(

Als ik in Antwerpen zou studeren,was ik nog beter af
-¤600(!) collegegeld per jaar
-¤172 voor een jaar abonnement Omnipas,trein van NMBS+bus en tram van De Lijn(¤232 zonder trein dus)
-heb ik nog 278/218 ¤ o voor lesmateriaal(!)

WTF is er aan de hand met Nederlandse OV+ idiote chipkaart?_O-
Snell schrijf je uit eng a naar antwerpen :P
pi_117392470
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Snell schrijf je uit eng a naar antwerpen :P
Ik heb nog geen MBO diploma,duurste collegegeld aan 1 van de TU( in Belgie,Frankrijk en Zwitserland!!) )is tussen ¤1000-2000 per jaar _O-
pi_117392509
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb nog geen MBO diploma,duurste collegegeld aan 1 van de TU( in Belgie,Frankrijk en Zwitserland!!) )is tussen ¤1000-2000 per jaar _O-
valt mee in vergelijking met nederland dacht ik
  zaterdag 29 september 2012 @ 16:40:36 #229
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117392549
In Nederland betaal je op het hbo toch tussen de 1600 en 1800 euro aan collegegeld per jaar?
pi_117392653
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
In Nederland betaal je op het hbo toch tussen de 1600 en 1800 euro aan collegegeld per jaar?
Klopt,in België HBO dus ¤600 collegegeld :P

http://www.foliaweb.nl/la(...)eid-hoger-onderwijs/
quote:
Het niveau van het onderwijs gelijk is, de taal is hetzelfde en het collegegeld bedraagt nog geen zeshonderd euro. Dit jaar hebben zich zon zesduizend Nederlanders ingeschreven aan de Vlaamse universiteiten, zon zeshonderd meer dan vorig jaar.
  zaterdag 29 september 2012 @ 16:49:52 #231
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117392849
Moet eerlijk toegeven dat ik dat ook wel overwogen heb, maar dan had ik op 17 jarige leeftijd die kant op moeten verhuizen. Nu doe ik dus die versnelde MBO opleiding en als ik daar mee klaar ben wil ik HBO Recht gaan doen, eventueel in het Engels. :P
pi_117392922
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik dat ook wel overwogen heb, maar dan had ik op 17 jarige leeftijd die kant op moeten verhuizen. Nu doe ik dus die versnelde MBO opleiding en als ik daar mee klaar ben wil ik HBO Recht gaan doen, eventueel in het Engels. :P
http://www.nvao.net/
http://www.hogeronderwijsregister.be/home
http://www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/default.htm<---Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming website
http://www.onderwijskiezer.be/
pi_117393662
Wat gebeurt er met loli's als ze opgroeien?
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:11:58 #234
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117393666
kennis heeft dit gekocht

zaterdag 29 september 2012 @ 17:12:49 #235
383398 Kyubey
pi_117393697
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
kennis heeft dit gekocht

[ afbeelding ]

DFHDSKIFBDSJFGTOFLDBFWKFNDGFGDFYWDWGDOSABasbdhnjbsdf

Jaloezie :'(
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:13:58 #236
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117393730
Als ik iemand daarmee over straat zou zien gaan, ik denk niet dat ik mij in kan houden letterlijk op de grond te vallen en te lachen :D
pi_117393754
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
kennis heeft dit gekocht

[ afbeelding ]

Mooie vloerkleed
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:15:23 #238
383398 Kyubey
pi_117393777
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:13 schreef Life2.0 het volgende:
Als ik iemand daarmee over straat zou zien gaan, ik denk niet dat ik mij in kan houden letterlijk op de grond te vallen en te lachen :D
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:16:54 #239
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117393825
mijn beeldscherm :'( :D :'(
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:21:49 #240
383398 Kyubey
pi_117393980
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:16 schreef Life2.0 het volgende:
mijn beeldscherm :'( :D :'(
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:22:38 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117394006
Die is wel stoer

ik ken die hele kubey anime niet eens, welke is dat?
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:22:51 #242
383398 Kyubey
pi_117394014
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:22 schreef Life2.0 het volgende:
Die is wel stoer

ik ken die hele kubey anime niet eens, welke is dat?
Madoka _O_

Kijken. NU
Helemaal super.
pi_117394030
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Madoka _O_

Kijken. NU
Maar verwacht niet te veel van Kyouko, life..
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:23:48 #244
383398 Kyubey
pi_117394041
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haters gaan haten.
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:24:26 #245
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117394060
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Madoka _O_

Kijken. NU
*google images*

"oh fuck me"

Ik zal het eens proberen maar ik denk niet dat ik het einde ga halen _O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:26:01 #246
383398 Kyubey
pi_117394104
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

*google images*

"oh fuck me"

Je zult wel moeten. Probeer 3 episodes en houd je hoofd erbij.
Helemaal super.
pi_117394152
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

*google images*

"oh fuck me"

De serie is anders dan je denkt. Iets duisterder dan het doet vermoeden. Toch wel de beste anime van 2011.
pi_117394168
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is wel seinen :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 september 2012 @ 17:28:47 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117394177
Tijd voor One Piece filmpie 5.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117394181
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Het is wel seinen :P
Nou, dat weet ik nou nog net niet. :P
pi_117394196
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat gebeurt er met loli's als ze opgroeien?
Niks. Een loli blijft een loli.
pi_117394229
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:29 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Niks. Een loli blijft een loli.
Weet je het zeker? :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:30:12 #253
383398 Kyubey
pi_117394231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De serie is anders dan je denkt. Iets duisterder dan het doet vermoeden. Toch wel de beste anime van 2011.
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezen :P
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:30:42 #254
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117394251

het glazuur valt van mijn ogen
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:30:55 #255
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117394259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ja.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:31:02 #256
383398 Kyubey
pi_117394262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Mei is nog steeds loli.
Helemaal super.
pi_117394273
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mei is nog steeds loli.
oh gut :*
pi_117394283
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig. :P

Oh, en Arashii en dankgoot. Mijn char:

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2012 17:32:11 ]
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:32:00 #259
383398 Kyubey
pi_117394288
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Life2.0 het volgende:

het glazuur valt van mijn ogen
Die trailer was een troll. Iedereen dacht dat het zo'n vrolijke serie zou worden :P
Des te groter de verrassing na een paar episodes.
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:32:59 #260
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117394315
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Steins;Gate en Madoka vormen samen het hoogtepunt van 2011 voor mij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik nou nog net niet. :P
Het is iig geen shounen.
ANIMEES.
- Scamp
pi_117394346
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Steins;Gate en Madoka vormen samen het hoogtepunt van 2011 voor mij.

[..]

Het is iig geen shounen.
Shounen niet, maar seinen is specifiek gericht op mannen. Madoka is echt unisex. :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:33:58 #262
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117394349
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Random Curiosity drastisch is gekelderd in kwaliteit? Ik mis Divine... ;(
ANIMEES.
- Scamp
pi_117394385
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig. :P

[ afbeelding ]
Goed kapsel.
Meh, als Dakgoot 'm peert, dan kan ik misschien net zo goed naar jouw server. Ik heb wel wat contacts op Shiverpeaks, maar je kunt toch nog steeds elke dag switchen.

quote:

[..]

Nee :'(
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:35:29 #264
383398 Kyubey
pi_117394394
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Random Curiosity drastisch is gekelderd in kwaliteit? Ik mis Divine... ;(
hihahotlink ;(
Helemaal super.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:36:12 #265
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117394416
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Die trailer was een troll. Iedereen dacht dat het zo'n vrolijke serie zou worden :P
Des te groter de verrassing na een paar episodes.
Dan gooi ik later de torrent even aan, want zoiets zoetsappigs kan ik niet aan zonder tissues ;(
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:38:33 #266
383398 Kyubey
pi_117394478

:o :o
Helemaal super.
pi_117394544
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Nooit veel van Divine gelezen. Enzo vind ik wel erg goed. Sommige posts zijn in der daad onmiskenbaar minder.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

hihahotlink ;(
Wie zei dat je een ouwe hond geen nieuwe trucjes kunt leren, had het mis. :o
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:44:03 #268
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117394647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Nooit veel van Divine gelezen. Enzo vind ik wel erg goed. Sommige posts zijn in der daad onmiskenbaar minder.
Takaii was ook wel goed en Prooof ook wel. Enzo is inderdaad wel goed. Jammer dat ie alleen Little Busters gaat volgen het komende seizoen.

De rest, al die nieuwe, meh. Daar krijg ik m echt niet van omhoog.

EDIT: Oh mijn god, ik klink wel erg hipster nu. "RC was veel beter toen het nog niet zo populair was!" #animehipster
ANIMEES.
- Scamp
pi_117394834
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wie is dankgoot :P
pi_117394913
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

wie is dankgoot :P
Typo. Excuse me. :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:52:53 #271
383398 Kyubey
pi_117394949

Helemaal super.
pi_117394967
Tijd voor wat GW2
pi_117395015
quote:
Die rechter :')

quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd voor wat GW2
Op welke servert?
pi_117395024
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Die rechter :')

[..]

Op welke servert?
Far shiverpeaks
pi_117396122
weheh kreeg de vraag of ik chicken soep of beef noedelsoep wou :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:30:23 #276
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117396229
quote:
hentai :') __
pi_117396242
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
weheh kreeg de vraag of ik chicken soep of beef noedelsoep wou :P
waar?

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

hentai :') __
Dat is meer ecchi _O-
pi_117396281
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

waar?

thuis
pi_117396307
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

thuis
Bij je ouders dus?? :*
pi_117396327
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Bij je ouders dus?? :*
ja
pi_117396342
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ja
Gut :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:44:10 #282
383398 Kyubey
pi_117398959
Grr waar blijft Kokoro Connect 13
Helemaal super.
pi_117398982
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
Wacht tot morgen. Kun je gelijk ook van de betere subs genieten.
pi_117398993
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef Kyubey het volgende:
is allang gesubt :')
pi_117399007
mensen die niet wachten op subs die niet van HS zijn :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:46:31 #286
383398 Kyubey
pi_117399071
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

is allang gesubt :')
Vertel

Oh wacht :')

MUHAHAHAHA 2.5 MB/s take that you idiots
Helemaal super.
pi_117399080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen die niet wachten op subs die niet van HS zijn :')
Rustig maar
pi_117399423
JIIIBUUN WOOO
pi_117399435

pi_117399446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Vertel

hoe is dat nou als vrouw om een e-penis te hebben?
pi_117399476
quote:
wats da?
pi_117399505
[quote]0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef mschol het volgende:

[..]

wats da?
[/quoteJe zal het wel herkennen aan de mecha design van de linker
pi_117399643
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Vertel

2.5 maar??

7.1 MB/s is de hoogste :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:57 schreef mschol het volgende:

[..]

wats da?
Code Geass :+
pi_117399721
De animatie van de mecha's is wel gay vind die van R2 en R1 veel mooier
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:08:28 #295
383398 Kyubey
pi_117399950
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe is dat nou als vrouw om een e-penis te hebben?
:? :')

KC 13 :o
Helemaal super.
pi_117399978
* De_Dakgoot maakt zich klaar voor topic hunt
pi_117400034
SPOILER
pi_117400067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Je snapt E-penis niet?
Met dit ding had ik het even, een paar jaar geleden.
SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER
Joepie, nu kan ik m saven.
pi_117400123
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:

[..]

:{ :|W E-penis
pi_117400162
SNEL PAK M
pi_117400163
Moe moe kyun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')