Niks. Een loli blijft een loli.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat gebeurt er met loli's als ze opgroeien?
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niks. Een loli blijft een loli.
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De serie is anders dan je denkt. Iets duisterder dan het doet vermoeden. Toch wel de beste anime van 2011.
oh gutquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mei is nog steeds loli.
Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezen
Die trailer was een troll. Iedereen dacht dat het zo'n vrolijke serie zou wordenquote:
Steins;Gate en Madoka vormen samen het hoogtepunt van 2011 voor mij.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Steins;Gate dan? Ik kan niet kiezen
Het is iig geen shounen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nou nog net niet.
Shounen niet, maar seinen is specifiek gericht op mannen. Madoka is echt unisex.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Steins;Gate en Madoka vormen samen het hoogtepunt van 2011 voor mij.
[..]
Het is iig geen shounen.
Goed kapsel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig.
Oh, en Arashii en dankgoot. Mijn char:
[ afbeelding ]
Neequote:
hihahotlinkquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Random Curiosity drastisch is gekelderd in kwaliteit? Ik mis Divine...
Dan gooi ik later de torrent even aan, want zoiets zoetsappigs kan ik niet aan zonder tissuesquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die trailer was een troll. Iedereen dacht dat het zo'n vrolijke serie zou worden
Des te groter de verrassing na een paar episodes.
Nooit veel van Divine gelezen. Enzo vind ik wel erg goed. Sommige posts zijn in der daad onmiskenbaar minder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Random Curiosity drastisch is gekelderd in kwaliteit? Ik mis Divine...
Wie zei dat je een ouwe hond geen nieuwe trucjes kunt leren, had het mis.quote:
Takaii was ook wel goed en Prooof ook wel. Enzo is inderdaad wel goed. Jammer dat ie alleen Little Busters gaat volgen het komende seizoen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nooit veel van Divine gelezen. Enzo vind ik wel erg goed. Sommige posts zijn in der daad onmiskenbaar minder.
wie is dankgootquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Steins;Gate was in het begin redelijk, maar niet fantastisch. Hmm.. lastig.
Oh, en Arashii en dankgoot. Mijn char:
[ afbeelding ]
Far shiverpeaksquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die rechter
[..]
Op welke servert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |