Doen. Je hebt niets te verliezen. De kosten zijn per maand, dus je kunt het een maandje proberen. Bevalt het niet, opzeggen die handel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doen Ja of nee?Met Linux LPI examens !!
Ik heb 2x Medewerker beheer ICT gedaan aan ID College Zoetermeer(Mei 2005-8 September 2006) en Mondriaan Tinwerf In Den haag(Juli 2008-1 Januari 2010),allebei BOL in 2e leerjaar weg uitgeschreven!!
Dus 7 jaar geleden begonnen en nooit afgemaakt
welke richting wil je op?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niks voor mij!!
fuck,toch maar aanmelden !!
Ik ga het nu doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doen. Je hebt niets te verliezen. De kosten zijn per maand, dus je kunt het een maandje proberen. Bevalt het niet, opzeggen die handel.
ICT-beheerderquote:
AWWW SHEEETT NIGGUUUUHquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
OH SHIT HET IS 2HAPPY
[ afbeelding ]
Doe ik nu momenteelquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Doe ik nu momenteel, is wel een leuke opleiding hoewel ze meer aan linux en cisco mogen doen wat hopelijk gebeurt als ik terug kom van stage
quote:Geachte heer Blue_Panther_NInja(DM me voor mijn achternaam),
Hartelijk welkom bij de LOI. Je inschrijving voor MBO ICT-beheerder (BGO) verwerken we meteen. Binnen enkele dagen ontvang je het lesmateriaal thuis. Heb je een latere aanvangsdatum opgegeven, dan ontvang je je lesmateriaal voor de aangegeven datum.
We wensen je veel succes met je studie!
Met vriendelijke groet,
Esther van Zeelt
Coördinator Klantenservice
Geen ideequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Moet ik dan lesgeld betalen aan DUO o.i.d??![]()
Even onthouden hoor.quote:
Formule 1quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yui is beste waifu nu weer verder met f1 2012
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Formule 1
Schoenmaker
Raikkonen
Hamilton
Vettel
Perez
Iedereen die er iets mee te maken heeft of het kijkt
Oh en Yui als waifusucces met oorkanker van haar stem.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Formule 1
Schoenmaker
Raikkonen
Hamilton
Vettel
Perez
Deze meningquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Formule 1
Schoenmaker
Raikkonen
Hamilton
Vettel
Perez
Graag gedaan hoor. Ik hoop oprecht dat het allemaal goed komt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij met je LOI suggestie
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat worden weer nachtmerries.
Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |