lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, episode 12 vanavond maar kijken. Nu snel ff mijn diploma's er bij pakken zodat ik eindelijk die vrijstelling voor Engels krijg..Het niveau waarop ze daar lesgeven in Engels is echt bijzonder triest
Als het spul is dat het daglicht niet kan verdragen, dan zet je er toch gewoon een slotje op.quote:
Nou nouquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
lol
[..]
Als het spul is dat het daglicht niet kan verdragen, dan zet je er toch gewoon een slotje op.
Ik heb DB/DBZ/GT op m'n schijf staan, dus wees gerust. GT was echt shit man... maar ik laat het er toch op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het kan het daglicht wel verdragen, maar ik ga het niet opnieuw kijken dus is het een waste of HDD ruimteBen ook begonnen aan One Piece trouwens. Kon het niet laten
![]()
Inb4 MAINSTREAM FAG SHIT NO PLOT BOOHOO.
Hmmm. Waar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver lig in een deuk om een waifu topic
Guilty Crown is shit too, maar wel MIJN shit. Sommige shit bewaar ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb DB/DBZ/GT op m'n schijf staan, dus wees gerust. GT was echt shit man... maar ik laat het er toch op.
anime verwijderenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wees blij, heel blij..Ik kan nog net ff 1 episode Maji de Watashi ni Koi Shinasai kijken voor ik naar school ga, dan kan ik die ero-anime vanavond eindelijk verwijderen
Mijn schijf zit nu op de helftquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
anime verwijderen![]()
toegegeven: nu ik langzamerhand tegen de limiet van mijn 4TB disk aanloop met anime wil ik ook ruimte gaan creeeren door te verwijderen...
en de genoemde is niet zo extreem imho...
ik kan her en der nog wel wat ruimte creeeren...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn schijf zit nu op de helftal gooi ik het ergste wel weg.
Hij is ook niet extreem, maar goed, ik kijk hem niet opnieuw dus ik ga hem niet bewaren. Ik ga binnenkort een eHDD van 2TB aanschaffen, maar mijn huidige heeft nog 250GB overquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
anime verwijderen![]()
toegegeven: nu ik langzamerhand tegen de limiet van mijn 4TB disk aanloop met anime wil ik ook ruimte gaan creeeren door te verwijderen...
en de genoemde is niet zo extreem imho...
Volgens mij is die er nog niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand trouwens ff voor me kijken op www.nyaa.eu of Campione! episode 13 al uit is? We kunnen hier op school niet op nyaa kijken en de website van de subgroup is niet echt up to date.
quote:Ik hou niet zo van anime, zijn meestal alleen maar Japanse schoolmeisjes die verkracht worden door een buitenaardse inktvis, en veel bloedvergieten (ook bij dieren)...
Überhaupt op Stormfront kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t878440/
[..]!!!
Ik kwm er net achter dat het nog bestond, en kwam dit tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Überhaupt op Stormfront kijken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is die er nog niet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t878440/
[..]!!!
Doet me denken aan dat rare gristelijke forum waar ze allerlei gristelijke waarden op Japanse tekenfilms projecteren en een aantal tekenfilms afraden omdat die niet rijmen met een gristelijke levensvisie ofzo.quote:Ik kijk vrij veel anime. Ik heb gemerkt dat de Japanners een groot liefhebber zijn van oud-Europese mythologieėn, en moraliteit hoog in het vaandel hebben staan. Trots, eer, nationalisme, heldenmoed, kameraadschap; waarden die aldaar, en door mijzelf, zeer worden gekoesterd. Verder zie je in alles terug dat ze trouw zijn aan hun eigen historie en afkomst, nog iets wat ik kan waarderen.
Ik welquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef De_Ilias het volgende:
Repelsteeltje, toevallig ook een ao no exorcist fan?
Morgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
moshi moshi peter desu
was je nou vandaag of morgen jarig Robin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |