Het maakt ook wel uit wat voor core-oefeningen je doet. Gewoon blind core-stability dingen doen kan iedereen. Dat wil niet zeggen dat het voor hardlopen handig is. Als je een half uur op een bal kan staan heb je een redelijke goeie core stability, maar met hardlopen heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die doe ik al een paar weken, maar heb nog niet echt gevoel dat het heel veel uitmaakt...
Heb je het dan niet liever heel even wat kouder, maar dat je dan vervolgens niet een half uur met zo'n vest hoeft te sjouwen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik loop het hele jaar door in een lange broek. En nu vertrek ik met een vestje over mijn shirt, maar dat trek ik dan na 5 minuten rennen uit omdat ik het warm krijg.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef Starr_003 het volgende:
Ik ga straks voor het eerst rennen met m'n teenstukje! Hopelijk ben ik dan eindelijk van mn pijnlijke nagelwal van de grote teen en blaar op 2e teen af, die schuren met hardlopen steeds langs elkaar! Iemand ook zo'n ding in gebruik??
[ afbeelding ]
Als t bevalt krijg ik ook een voor de andere voet!
Wahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]wat ziet dat er fotosoep uit zeg
![]()
Net alsof je een extra teen hebt die wild is bijgegroeid
Dat lijkt me de hoofdzaak jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Wahahanaja als het maar werkt, toch?
![]()
Ik wist niet dat jij zulke grote manboobs had?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef YUR het volgende:
Hallo stelletje koukleumen!
ik heb net een fijne sportbh gekocht
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef YUR het volgende:
met hardloop rokje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef YUR het volgende:
Je moet ook niet je core versterken, maar je rug.. Als je je buikspieren gaat versterken trek je alleen meer aan je rug waardoor die in problemen blijft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, die doe ik al een paar weken, maar heb nog niet echt gevoel dat het heel veel uitmaakt...
Wait, wut?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:55 schreef YUR het volgende:
Ik blijf wel gewoon mijn oefeningen doen en als ik over anderhalve week nog last heb, ga ik wel weer langs bij de fysio...quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ook niet je core versterken, maar je rug.. Als je je buikspieren gaat versterken trek je alleen meer aan je rug waardoor die in problemen blijft.
Precies, volgende keer beterquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Quoi het volgende:
Maar hey, het kan niet altijd meezitten
Ja maar ja maar....je rug is toch onderdeel van je core?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ook niet je core versterken, maar je rug.. Als je je buikspieren gaat versterken trek je alleen meer aan je rug waardoor die in problemen blijft.
Mijn manboobs zijn cuppie Equote:Op vrijdag 28 september 2012 14:55 schreef kwiwi het volgende:
YUR, je moet nog altijd even uitleggen waarom je een bh hebt gekocht..
Mouwloos kort? En ik zweet dan als een otterquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan aan bij 25 graden? Nog korter en nog korter?
Ah, dat kan ook jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mouwloos kort? En ik zweet dan als een otteren daarna ga ik dood
Hee, een orthesequote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef Starr_003 het volgende:
Ik ga straks voor het eerst rennen met m'n teenstukje! Hopelijk ben ik dan eindelijk van mn pijnlijke nagelwal van de grote teen en blaar op 2e teen af, die schuren met hardlopen steeds langs elkaar! Iemand ook zo'n ding in gebruik??
[ afbeelding ]
Als t bevalt krijg ik ook een voor de andere voet!
Dan heeft ze een mini-orthesequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee, een ortheseik hoop dat ie bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |