Gewoon trainingquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk! Gewoon een training of een wedstrijd?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
staat naast me nog een leuk life style block te koop met 10 acres, koetjes, skaapies...
Nou ja, je bent al op ongeveer 2/3e van de afstandquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Gewoon trainingMaar wel een soort mijlpaal voor mij waar ik al een poosje naartoe werk.
En daarna op naar de halve marathon, al zal dat nog wel eventjes duren.
Cool, succes!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:58 schreef Samsonneke het volgende:
Morgen ga ik voor de 15km.
Spannend, verste ooit.
En met hype bedoel je...? Als je krachttraining bedoeld. Dat is geen hype imo, dat zou iedereen moeten doen. Amateur of niet, je hebt er baat bij.. Al doe je het een keer per week. Of tijdens je off season.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af in hoe verre deze "hype" nu echt een enorme bijdrage levert aan het welzijn en de prestaties van lopers zoals ons, de goedwillende amateurs
Doe maar niet. Blijkt daar weer uit dat je van spinazie kanker krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hehe, denk niet dat dat helpt. Zal eens wat gaan googlen
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef kwiwi het volgende:
Deze wil ik eigenlijk als shirt, vooral leuk nu ik (nog) steeds achteraan finish
[ afbeelding ]
Kan ik mooi zien voor ik naar de Posbankloop ga. Inspiratie!!quote:Eurosport zendt zondagmorgen de Berlijn marathon uit. De uitzending begint om 8.45 uur. De Berlijn marathon is de voorlaatste marathon in de World marathonseries. De serie wordt afgesloten met de New York marathon. In Berlijn is bij de mannen Geoffrey Mutai de grote kanshebber.
Vind ik ook niet gekquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
hierbij een opdate over mijn wee friend Victoria, I have to say, see sounds a wee bit tired....
http://www.stuff.co.nz/ti(...)smash-running-record
volgens mij rond Timarau, dus nog zo'n 500km te gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 07:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik ook niet gekwaar is ze nu?
Toch echt zoveel respect!! Ik zou het niet kunnen/willen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij rond Timarau, dus nog zo'n 500km te gaan
hier een beetje keelpijn dus mijn clubrun ging ook niet helemaal top maar ondanks dat toch even lekker de benen gestrekt en bijgepraat met ervaringsdeskundigen...mannen die de marathon afraffelen rond de 3 uurquote:Op zaterdag 29 september 2012 07:03 schreef MaleDuck het volgende:
ziek, dus geen lange duurloop voor mij dit weekend...
ik hoop dat je niet meer dan 3 tripels heb gehad anders sta je alweer in de min...quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:33 schreef Quoi het volgende:
Mogge![]()
Garmin kwam gisteravond binnen![]()
Zou bij Endomondo eigenlijk in plaats van "burgers burned" --> "tripels burned" moet hebben. Gisteravond was gezellig iig, en vanmiddag staat er een bierfestival op het program![]()
Maar hey, gister 9k duurloop dan toch!
Precies 3!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet meer dan 3 tripels heb gehad anders sta je alweer in de min...
GotC loopt niet dit weekendquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, veel loopjes dit weekend![]()
Succes AlexN, GotC, SEMTEX, Yuki en Drassss
Niet..? Ohquote:
en alvast applaus voor jezelf!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, veel loopjes dit weekend![]()
Succes AlexN, GotC, SEMTEX, Yuki en Drassss
Nee hoor, is geen foutje. Ze zou lopen, maar heeft wat last van een enkelquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet..? OhDan staat er een foutje in de OP. Geeft niks, ik wens gewoon iedereen succes
Zet m op allemaal
Nawww da's niet leuk! Hopelijk gaat het snel weer beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen foutje. Ze zou lopen, maar heeft wat last van een enkel
Huh?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww da's niet leuk! Hopelijk gaat het snel weer beter
Jij mag haar vandaag dus lekker verwennen
Ja, daarna! Tsssskquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh?
Ze gaat straks met me meefietsen
Met een zweep voor als je niet genoeg doorloopt. Jaaaa, ik ken dat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh?
Ze gaat straks met me meefietsen
too much information....quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Met een zweep voor als je niet genoeg doorloopt. Jaaaa, ik ken dat.
Ja, straks gaat Mrs. RD ook meefietsenquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
too much information....
Mrs.RD heeft geen fietsquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, straks gaat Mrs. RD ook meefietsen
Mr. Guppy ook nietquote:
behoorlijk grote club!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Quoi het volgende:
Ik loop morgenochtend dit loopje. Voor een ieder die graag spontaan meedoet, dat kan dus nog tot 5 min van tevoren. Erg leuk en snel parcours
Ziet er leuk uit! Aanrader voor als je in de buurt van Delft zit!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Quoi het volgende:
Ik loop morgenochtend dit loopje. Voor een ieder die graag spontaan meedoet, dat kan dus nog tot 5 min van tevoren. Erg leuk en snel parcours
Ik vind dat echt zo'n heldin, unbelievable.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
hierbij een opdate over mijn wee friend Victoria, I have to say, see sounds a wee bit tired....
Helaas, ik heb morgen een wedstrijd mietjesbalquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Quoi het volgende:
kijken of ik het qua werk kan inplannen om een stuk met haar mee te lopen als ze langs komtquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n heldin, unbelievable.
Wa? Laat ik niet op dat woord gaan googlen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas, ik heb morgen een wedstrijd mietjesbal
Korfbalquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wa? Laat ik niet op dat woord gaan googlen.
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef Quoi het volgende:
Wat magere documentatie bij de Garmin trouwensnog net niet in Swahili
[ afbeelding ]
dan hebben de Kenianen er niets aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.quote:
Doen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijken of ik het qua werk kan inplannen om een stuk met haar mee te lopen als ze langs komt
Beter dan zo'n klein cdtje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
Echt waar? Nice!quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Troost je, morgen schijnt het nog lekkerder te worden
Dat is morgen ook mijn doelquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:44 schreef linebear het volgende:
Netjes YUR
Morgen ga ik proberen om de 8 km vol te houden, dan lig ik mooi op schema
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
en weer een mijlpaal: tijdens de kerntraining 10 minuten aan één gehold!![]()
over twee weken is de finale van str en gaan we dus voor de 3 km.. wie had dat gedacht 4 weken geleden? ik iig niet!
Ik dacht even dat ik in het VOH topic zat omdat ik je naam zagquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef STING het volgende:
Morgen weer 10kmHopelijk is het een beetje hetzelfde weer als vandaag
Leuk he?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
over twee weken is de finale van str en gaan we dus voor de 3 km.. wie had dat gedacht 4 weken geleden? ik iig niet!
Hehequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in het VOH topic zat omdat ik je naam zag*nog niet wakker
*
Maar succes morgen!Ik droom nog altijd over 10 km.
Ik loop pas 5 km, ben in juni begonnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Op hoeveel km zit je nu dan gemiddeld?
Oh, da's ook zeker netjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop pas 5 km, ben in juni begonnen.
Whoehoe!! Wat goed!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
wilde juist vragen wat dat is, hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoehoe!! Wat goed!!
Ik heb vanmorgen m'n startnummer voor morgen even opgehaald. Maar goed ook, want ik dacht dat ik wist hoe ik moest fietsen, maar de wegen waren helemaal opgebroken!! Maar goed, nu weet ik in ieder geval waar het is![]()
En het bleef niet bij alleen een nummer!
[ afbeelding ]
Ik snap alleen die band niet...? Wat moet ik daarmee doen?
Supergave foto. En lekker rondje gelopen Yur.quote:
Misschien voor een hartloopband ofzo, zou het anders ook niet wetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Gekke band. Ik dacht eerst dat m'n startnummer eraan moest, maar ik heb er ook speldjes bij... Hmmm...
Beter dan speldjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh. het is toch een startnummerband! Die drukkertjes moeten eraf en daar gaat het nummer dan onder. Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Aha
Ja, eigenlijk wel een goed idee. Ik zou m zelf niet gekocht hebben, maar ik ga m nu eens testen. Alleen wel mal dat ze er dan ook speldjes bij doen! Zo raak ik in verwarringquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter dan speldjeskrijg je tenminste geen gaatjes in je shirt.
Verandering en verwarring, dat is niks voor ons FOK!autistenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel een goed idee. Ik zou m zelf niet gekocht hebben, maar ik ga m nu eens testen. Alleen wel mal dat ze er dan ook speldjes bij doen! Zo raak ik in verwarring
Neequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verandering en verwarring, dat is niks voor ons FOK!autisten
si!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Fietspad tussen Kijkduin en Ter Heijde?
Meestal kan die eraf geritst worden, of weggevouwen. Was dat nu niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef mosselmossel het volgende:
Zag bij de Prettig net een heel gaaf jasje. Alleen... er zit een capuchon op. Iemand ervaring daarmee? Lijkt me niks eigenlijk.
Haha, ik denk al, wat is dat nu weer voor winkel. Nooit van gehoord de Prettig.quote:
X marks the sock.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper! Ik heb twee paar X-socks, maar ik kan maar 3 sokken vinden
If only! Ik ben nu maar verplicht aan het opruimen, in de hoop dat ik m tegenkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |