Whoehoe!! Wat goed!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
en weer een mijlpaal: tijdens de kerntraining 10 minuten aan één gehold!![]()
over twee weken is de finale van str en gaan we dus voor de 3 km.. wie had dat gedacht 4 weken geleden? ik iig niet!
wilde juist vragen wat dat is, hahaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoehoe!! Wat goed!!
Ik heb vanmorgen m'n startnummer voor morgen even opgehaald. Maar goed ook, want ik dacht dat ik wist hoe ik moest fietsen, maar de wegen waren helemaal opgebroken!! Maar goed, nu weet ik in ieder geval waar het is![]()
En het bleef niet bij alleen een nummer!
[ afbeelding ]
Ik snap alleen die band niet...? Wat moet ik daarmee doen?
Supergave foto. En lekker rondje gelopen Yur.quote:
Misschien voor een hartloopband ofzo, zou het anders ook niet wetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Gekke band. Ik dacht eerst dat m'n startnummer eraan moest, maar ik heb er ook speldjes bij... Hmmm...
Beter dan speldjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh. het is toch een startnummerband! Die drukkertjes moeten eraf en daar gaat het nummer dan onder. Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Aha
Ja, eigenlijk wel een goed idee. Ik zou m zelf niet gekocht hebben, maar ik ga m nu eens testen. Alleen wel mal dat ze er dan ook speldjes bij doen! Zo raak ik in verwarringquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter dan speldjeskrijg je tenminste geen gaatjes in je shirt.
Verandering en verwarring, dat is niks voor ons FOK!autistenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel een goed idee. Ik zou m zelf niet gekocht hebben, maar ik ga m nu eens testen. Alleen wel mal dat ze er dan ook speldjes bij doen! Zo raak ik in verwarring
Neequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verandering en verwarring, dat is niks voor ons FOK!autisten
si!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Fietspad tussen Kijkduin en Ter Heijde?
Meestal kan die eraf geritst worden, of weggevouwen. Was dat nu niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef mosselmossel het volgende:
Zag bij de Prettig net een heel gaaf jasje. Alleen... er zit een capuchon op. Iemand ervaring daarmee? Lijkt me niks eigenlijk.
Haha, ik denk al, wat is dat nu weer voor winkel. Nooit van gehoord de Prettig.quote:
X marks the sock.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper! Ik heb twee paar X-socks, maar ik kan maar 3 sokken vinden
If only! Ik ben nu maar verplicht aan het opruimen, in de hoop dat ik m tegenkomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |