Ik pis echt bijna in mn broek van die kop van je in je UIquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef linebear het volgende:
Mijn hoofd zegt ik wil nog een rondje lopen, mijn benen zeggen NEEEEEEEE![]()
Zou hard lopen verslavend zijn
Ik vind m schitterend!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef linebear het volgende:
nou dank uBen er ook niet helemaal blij mee.
Oeh, feestje bij Gupquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Blij dat ik gisteren heb hardlopen, Arnhem is gonna dieeeeeeee today
[ afbeelding ]
Kut Project X
Bottom is zooo coolquote:
Het is in Klarendal. Ik denk dat boze Klarendallers een stuk meer schade aan de relschoppers aanrichten dan andersom.quote:
Lijk ik toch liever op Eddy Hitlerquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Yur!! Je wordt gepost in SHOCelebs onflatteus op de kiek #117
Hehe, ik mocht willen dat ik zo fotogeniek wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Yur!! Je wordt gepost in SHOCelebs onflatteus op de kiek #117
Zo moet je het maar zien inderdaad, de weg loopt niet weg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Compleet energievrij vandaag.. geen avondeten op gisteren, slecht/amper geslapen vannacht ivm 'shit' en dus morgen maar lopen... beetje off-weekje hier.Volgende week weer 'n week.
En?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:41 schreef Arquero het volgende:
Moge![]()
Vanmiddag naar de podoloog, ben benieuwd. Eens kijken wat er versleuteld moet worden
Ze wilde het nog even aankijken, geen zolen vooralsnog. Wel bevestigd dat mn voeten inderdaad wat naar binnen doorzakken. Wat dat betreft heb ik inderdaad de goede schoenen.quote:
Je bent een beetje huillie dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ze wilde het nog even aankijken, geen zolen vooralsnog. Wel bevestigd dat mn voeten inderdaad wat naar binnen doorzakken. Wat dat betreft heb ik inderdaad de goede schoenen.
Maar zeker omdat de pijn nu veel minder is, of er zelfs helemaal niet is wil ze dat ik over 6 weken terugkom als ik nog klachten heb. Zoniet kan ik de afspraak afbellen.
Wel nog mn voeten wat "gekraakt". Ze liep een beetje te duwen en te trekken en dat voelde daarna wel beter. Zat 1 botje wat scheef zeg maar.
Dus het valt nog best mee
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent een beetje huillie dus.
Wij zijn fier op uquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Zo toch maar gelopen ondanks de regen, zat net tussen twee dikke buien in, liep grotendeels in het bos dus dat scheeltLes 2 van Evy, ging me eigenlijk heel makkelijk af
ik draag alleen een dunne tight als het vries en daarbij waait, anders loop ik heel lang door in shortsquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben me een beetje aan het oriënteren op kleding voor de aankomende koudere maanden. Wat kunnen jullie (met name de heren) me adviseren qua kleding voor de benen? Ik wil voor mijn torso toch wel een jack aan gaan schaffen, plus een muts/handschoenen uiteraard, maar ik twijfel een beetje over mijn benen. Hebben die echt die beschermlaag nodig?
Hoppa!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Zo toch maar gelopen ondanks de regen, zat net tussen twee dikke buien in, liep grotendeels in het bos dus dat scheeltLes 2 van Evy, ging me eigenlijk heel makkelijk af
zelfde als het doen van deze oefeningen, het zal gerust zijn nut hebben maar er was geen haan die er naar kraaide 20 jaar geleden en ook toen werd er hard gelopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja.. dus? Ik heb last van m'n rug. Owww we gaan je beenspieren versterken want die gebruik je ook als je loopt. Dat idee zeg maar.
En verder krijg ik braakneigingen van het woord "core". Tis zo'n hip mode woord geworden heb ik het idee. Bah.
toch wel particulier verzekerd he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ze wilde het nog even aankijken, geen zolen vooralsnog. Wel bevestigd dat mn voeten inderdaad wat naar binnen doorzakken. Wat dat betreft heb ik inderdaad de goede schoenen.
Maar zeker omdat de pijn nu veel minder is, of er zelfs helemaal niet is wil ze dat ik over 6 weken terugkom als ik nog klachten heb. Zoniet kan ik de afspraak afbellen.
Wel nog mn voeten wat "gekraakt". Ze liep een beetje te duwen en te trekken en dat voelde daarna wel beter. Zat 1 botje wat scheef zeg maar.
Dus het valt nog best mee
dat bestaat niet meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch wel particulier verzekerd he?
oke, blijkt maar weer dat ik al een tijdje weg ben.quote:
dit is niet persoonlijk op iemand gericht maar als ik al de posts zo lees heb ik het idee dat mensen wel erg snel doorverwezen worden naar fysio's, MSC, podologen etc. of gebeurt dit op eigen initiatief?quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent een beetje huillie dus.
Dat kan tegenwoordig op eigen initiatief. Je hebt voor bijvoorbeeld een fysio geen doorverwijzing meer nodigquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is niet persoonlijk op iemand gericht maar als ik al de posts zo lees heb ik het idee dat mensen wel erg snel doorverwezen worden naar fysio's, MSC, podologen etc. of gebeurt dit op eigen initiatief?
eigen initiatief en slechts gedeeltelijk gedekt door verzekeringen tegenwoordig. Mijn bezoekje aan MSA kost me 80 euroquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is niet persoonlijk op iemand gericht maar als ik al de posts zo lees heb ik het idee dat mensen wel erg snel doorverwezen worden naar fysio's, MSC, podologen etc. of gebeurt dit op eigen initiatief?
minder spinazie eten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Arquero het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Bleek trouwens dat die verkleuring onderaan mn benen wel vaker voorkomt. Kan ook soort ijzerafzetting zijn. Dat moest niet erger worden, maar we zien het wel
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
JaaaEindelijk, sinds ik ben begonnen in.. juni volgens mij.. afgevallen van het hardlopen!
Ik ben al een paar dagen maar liefst 800 gram minder schoon aan de haak![]()
Nou ja, alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen
Ik snap je niet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zelfde als het doen van deze oefeningen, het zal gerust zijn nut hebben maar er was geen haan die er naar kraaide 20 jaar geleden en ook toen werd er hard gelopen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
JaaaEindelijk, sinds ik ben begonnen in.. juni volgens mij.. afgevallen van het hardlopen!
Ik ben al een paar dagen maar liefst 800 gram minder schoon aan de haak![]()
Nou ja, alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:58 schreef Samsonneke het volgende:
Morgen ga ik voor de 15km.
Spannend, verste ooit.
Volgende week dinsdag of woensdag samen een rondje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hehe, denk niet dat dat helpt. Zal eens wat gaan googlen
ik vraag me wel eens af in hoe verre deze "hype" nu echt een enorme bijdrage levert aan het welzijn en de prestaties van lopers zoals ons, de goedwillende amateursquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |