Ik pis echt bijna in mn broek van die kop van je in je UIquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef linebear het volgende:
Mijn hoofd zegt ik wil nog een rondje lopen, mijn benen zeggen NEEEEEEEE![]()
Zou hard lopen verslavend zijn
Ik vind m schitterend!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef linebear het volgende:
nou dank uBen er ook niet helemaal blij mee.
Oeh, feestje bij Gupquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Blij dat ik gisteren heb hardlopen, Arnhem is gonna dieeeeeeee today
[ afbeelding ]
Kut Project X
Bottom is zooo coolquote:
Het is in Klarendal. Ik denk dat boze Klarendallers een stuk meer schade aan de relschoppers aanrichten dan andersom.quote:
Lijk ik toch liever op Eddy Hitlerquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Yur!! Je wordt gepost in SHOCelebs onflatteus op de kiek #117
Hehe, ik mocht willen dat ik zo fotogeniek wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Yur!! Je wordt gepost in SHOCelebs onflatteus op de kiek #117
Zo moet je het maar zien inderdaad, de weg loopt niet weg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Compleet energievrij vandaag.. geen avondeten op gisteren, slecht/amper geslapen vannacht ivm 'shit' en dus morgen maar lopen... beetje off-weekje hier.Volgende week weer 'n week.
En?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:41 schreef Arquero het volgende:
Moge![]()
Vanmiddag naar de podoloog, ben benieuwd. Eens kijken wat er versleuteld moet worden
Ze wilde het nog even aankijken, geen zolen vooralsnog. Wel bevestigd dat mn voeten inderdaad wat naar binnen doorzakken. Wat dat betreft heb ik inderdaad de goede schoenen.quote:
Je bent een beetje huillie dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ze wilde het nog even aankijken, geen zolen vooralsnog. Wel bevestigd dat mn voeten inderdaad wat naar binnen doorzakken. Wat dat betreft heb ik inderdaad de goede schoenen.
Maar zeker omdat de pijn nu veel minder is, of er zelfs helemaal niet is wil ze dat ik over 6 weken terugkom als ik nog klachten heb. Zoniet kan ik de afspraak afbellen.
Wel nog mn voeten wat "gekraakt". Ze liep een beetje te duwen en te trekken en dat voelde daarna wel beter. Zat 1 botje wat scheef zeg maar.
Dus het valt nog best mee
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent een beetje huillie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |