Ziet er leuk uit! Aanrader voor als je in de buurt van Delft zit!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Quoi het volgende:
Ik loop morgenochtend dit loopje. Voor een ieder die graag spontaan meedoet, dat kan dus nog tot 5 min van tevoren. Erg leuk en snel parcours
Ik vind dat echt zo'n heldin, unbelievable.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
hierbij een opdate over mijn wee friend Victoria, I have to say, see sounds a wee bit tired....
http://www.stuff.co.nz/ti(...)smash-running-record
Helaas, ik heb morgen een wedstrijd mietjesbalquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:56 schreef Quoi het volgende:
Ik loop morgenochtend dit loopje. Voor een ieder die graag spontaan meedoet, dat kan dus nog tot 5 min van tevoren. Erg leuk en snel parcours
kijken of ik het qua werk kan inplannen om een stuk met haar mee te lopen als ze langs komtquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n heldin, unbelievable.
Wa? Laat ik niet op dat woord gaan googlen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas, ik heb morgen een wedstrijd mietjesbal
Korfbalquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wa? Laat ik niet op dat woord gaan googlen.
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef Quoi het volgende:
Wat magere documentatie bij de Garmin trouwensnog net niet in Swahili
[ afbeelding ]
dan hebben de Kenianen er niets aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.quote:
Doen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijken of ik het qua werk kan inplannen om een stuk met haar mee te lopen als ze langs komt
Beter dan zo'n klein cdtje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
hierbij een opdate over mijn wee friend Victoria, I have to say, see sounds a wee bit tired....
http://www.stuff.co.nz/ti(...)smash-running-record
Echt waar? Nice!quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Troost je, morgen schijnt het nog lekkerder te worden
Dat is morgen ook mijn doelquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:44 schreef linebear het volgende:
Netjes YUR
Morgen ga ik proberen om de 8 km vol te houden, dan lig ik mooi op schema
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
en weer een mijlpaal: tijdens de kerntraining 10 minuten aan één gehold!![]()
over twee weken is de finale van str en gaan we dus voor de 3 km.. wie had dat gedacht 4 weken geleden? ik iig niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |