Oh oh....quote:Op donderdag 27 september 2012 08:51 schreef Luxuria het volgende:
Een beetje misselijk.
Het glas water op het werk smaakt nogal raar
Hahaha bahhquote:Op donderdag 27 september 2012 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oh....
OT: lui, maar moet hard aan het werk vandaag.
Waar dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed, heb gehoord waar ik volgend jaar kom te werken en ik ben er heel blij mee
Goeie dag wat een stemmingswisselingen heb jij!!quote:
Ja iddquote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Goeie dag wat een stemmingswisselingen heb jij!!
Stonedquote:Op donderdag 27 september 2012 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
Helemaal moe, maar toch weer niet omdat energie enzo
Best wel iddquote:
Sterkte.. Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga al het contact met mijn ouders permanent verbreken. Ik ben spuugzat van ze. Ik ga zo snel mogelijk verhuizen. Ergens ver weg zodat ik ze niet meer tegen hoef te komen. Wel mij lekker onfatsoenlijk behandelen, maar mij ondersteunen ho maar.
Uhuh...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef pietkanarie het volgende:
Verbaasd. Ik zit dokter phil te kijken (doe ik nooit) en [/knip]
Dat geklets vind ik meestal totaal oninteressant. Maar dit had wel even mijn interesse. Net zoals dat mensen de laatste roddels altijd bij de kapper gelezen hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Uhuh...
OT, eigenlijk best ok. Goed geschoren, en nieuw potje wax voor in de haren, doet toch best goed
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:48 schreef Snowbells het volgende:
Verschrikkelijker dan verschrikkelijk.
Vrienden en vriendinnen noem je die of anderen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:59 schreef formerjellybean het volgende:
sjonge jonge wat heb ik een boel mensen in omgeving die er schijnbaar een hobby van maken om mensen even publiekelijk af te zeiken.
Ik ga lekker de discussie niet aan en doe lekker mijn eigen ding. In sommige discussies heb ik geen zin in.
In H'broek?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanavond de reunie met. Mijn heul-oud-klasgenoten. Heb er zin in
Nee, buurtgenotem die schijnbaar niet veel te doen hebben dan op anderen letten en verhalen verzinnen. Mensen die je eigenlijk amper spreekt behalve soms gedag zeggen of beleefd praatje houden. Oftewel gewoon de buurtroddelaarster.quote:Op zaterdag 29 september 2012 04:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vrienden en vriendinnen noem je die of anderen?
Mooi klaar mee danquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, buurtgenotem die schijnbaar niet veel te doen hebben dan op anderen letten en verhalen verzinnen. Mensen die je eigenlijk amper spreekt behalve soms gedag zeggen of beleefd praatje houden. Oftewel gewoon de buurtroddelaarster.
Valt wel mee , lekker links laten liggen .quote:
Nee, Nuth ;p is geen grote reunie, gewoon wat oude vrienden die ik jaren niet heb gesproken sinds m'n schoo destijds. Gaan gewoon ergens wat drinkenquote:
aha, ja ik zag dat het st janscollege in Hbroek reunie had en ik kon me ergens van herinneren dat je uit Zuid Limburg kwam,vandaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, Nuth ;p is geen grote reunie, gewoon wat oude vrienden die ik jaren niet heb gesproken sinds m'n schoo destijds. Gaan gewoon ergens wat drinken
was ook wel ook wel emo maar erg voorspelbaar verhaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:24 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aha, ja ik zag dat het st janscollege in Hbroek reunie had en ik kon me ergens van herinneren dat je uit Zuid Limburg kwam,vandaar![]()
OT: damn, dat was een emotionele film
Haha, moet eerst voelen dat m'n benen het goed houdenquote:Op zondag 30 september 2012 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet nodigSucces straks!
OT: wel goed
Waar ga je heen? (Als ik vragen magquote:Op zondag 30 september 2012 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Goed! Net besloten dat ik vandaag alvast wat dozen in ga pakken voor de verhuizing
Al mn gedachtes verteld/uitgelegd aan iemand die er heel luchtig over deed. Maakt me ook blijquote:
beterschapquote:
Klinkt als mijquote:Op zondag 30 september 2012 10:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al mn gedachtes verteld/uitgelegd aan iemand die er heel luchtig over deed. Maakt me ook blij
Ja johquote:Op zondag 30 september 2012 11:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Klinkt als mijben zo nuchter als een nuchter iets
Nee ik bedoel niet nuchter van noet onder invloed maar nuchter als in relaxed en makkelijk denkend en gied in relativeren etcquote:
quote:
Waarom ben je onzeker?quote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Baal van mijn onzekerheid soms![]()
Heb zowaar zin om morgen te werken
Ik zei ook soms, soms heb je dat weleensquote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je mag wel wat zekerder van je zijn
Je voelt je nu onzeker?quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zei ook soms, soms heb je dat weleens
Oke ja, dat effect heb ik op vrouwenquote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Een uur geleden wel, nu niet meer
Hoewel ik nu ik jou opmerking zie, over die southparkafleringen een stuk minder vrolijk benquote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja, dat effect heb ik op vrouwen
Ook al onze schuld dat je moe bent na middernacht?quote:
Ik ook. So far, so good.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:48 schreef candygirl het volgende:
Benieuwd naar wat deze week zal brengen...
Ja natuurlijk! Moet toch iemand de schuld geven?quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ook al onze schuld dat je moe bent na middernacht?
Dagje vrij weer. Verveel me nu al.
Minderheden genoeg. Je hoeft niet meteen zo seksistisch te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Moet toch iemand de schuld geven?
Dit ja. En ze doen geen reet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:24 schreef ArnosL het volgende:
Geërgerd. M'n projectgroepje is weer eens fucking traag.
Ik voel je pijn, ik werk samen met twee duitsers die geen foutloze nederlandse zin kunnen construerenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En ze snappen schijnbaar niet dat je bronnen ook moet vermelden + gigantisch veel spelfouten
Ik gewoon met Nederlanders, maar ééntje verschuilt zich de hele tijd achter dyslexie en de voorzitter van m'n groepje denkt dat hij perfect Nederlands kan. Hij bakt er alleen vrij weinig van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik werk samen met twee duitsers die geen foutloze nederlandse zin kunnen construeren
Ah je bent er zó eentjequote:Op zondag 30 september 2012 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoewel ik nu ik jou opmerking zie, over die southparkafleringen een stuk minder vrolijk ben
Het is soms best grappig maar die stemmetjes zijn zo irritantquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voel me superfit.
[..]
Ah je bent er zó eentje
Awwquote:
Die langstudeerboete is teruggedraaid, maar het is nog niet zeker of daarvoor in de plaats een sociaal leenstelsel komt. Dus nog geen reden om zo kwaad te zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad, want langstudeerboete heeft plaatsgemaakt voor een sociaal leenstelsel. Nu wordt elke student dus genaaid, in plaats van degene die er met de pet naar gooiden (uitzonderingen op deze wet uitgesloten).
Ik hoop het van niet. Maar ja, het geld moet ergens vandaan komenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die langstudeerboete is teruggedraaid, maar het is nog niet zeker of daarvoor in de plaats een sociaal leenstelsel komt. Dus nog geen reden om zo kwaad te zijn
VVD en PvdA zijn allebei voor dus dat zal ongetwijfeld ingevoerd gaan wordenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die langstudeerboete is teruggedraaid, maar het is nog niet zeker of daarvoor in de plaats een sociaal leenstelsel komt. Dus nog geen reden om zo kwaad te zijn
Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VVD en PvdA zijn allebei voor dus dat zal ongetwijfeld ingevoerd gaan worden
Gewoon nog effies afwachten. Speculeren heeft niet zoveel zin. Ook zo zonde van het humeurquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VVD en PvdA zijn allebei voor dus dat zal ongetwijfeld ingevoerd gaan worden
Jakkes. Holtes verstopt? Daar wordt ik tenminste altijd wazig/duizelig van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef scrub_nurse het volgende:
viel vies tegen vandaag..ben ook al de hele middag duizelig/wazig
Politiek is m'n opleiding, vandaar dat ik er zowat dagelijks mee te maken hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gewoon nog effies afwachten. Speculeren heeft niet zoveel zin. Ook zo zonde van het humeur
O, dat wist ik niet. Lijkt me best een pittige opleiding. Ironisch dat jij er dan wellicht te maken krijgt met die regeling.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Politiek is m'n opleiding, vandaar dat ik er zowat dagelijks mee te maken heb
Wie wel, met dit weerquote:OT: ik voel me wel redelijk, geen zin om boodschappen te doen en te koken.
Dan heb je lang zonder gezetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
eindelijk weer een (bij)baan sinds 31 december vorig jaar!
Volgende week beginnen. Fijn!
Yup. Was grotendeels bewust hoor omdat ik in de afrondende fase van m'n studie zat en daarna was er hier gewoon niets te vinden, maar gelukkig nu iets gevonden dat perfect te combineren is met m'n studiequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je lang zonder gezeten
Goed bezig!
Valt mee, goed te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Lijkt me best een pittige opleiding. Ironisch dat jij er dan wellicht te maken krijgt met die regeling.
Mwah, ik haat het in het algemeenquote:[..]
Wie wel, met dit weer
Kijk, zulke meevallers moet je hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Was grotendeels bewust hoor omdat ik in de afrondende fase van m'n studie zat en daarna was er hier gewoon niets te vinden, maar gelukkig nu iets gevonden dat perfect te combineren is met m'n studieFijn!
Het moet overal vandaan komen idd..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. Maar ja, het geld moet ergens vandaan komen
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef Daan2x256 het volgende:
Godver moe en verkouden maar kan niet slapen...
Vanmiddag rij ik naar een stoplicht voor linksaf. Voor me een Duitser. Ik hield genoeg afstand. [knip]
Dus...quote:Probeerde nog langs te sturen aan de rechter kant, maar met geblokkeerde wielen lukte niet echt veel meer.
Haha je lijkt de politie wel... was jij er bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |