Oh oh....quote:Op donderdag 27 september 2012 08:51 schreef Luxuria het volgende:
Een beetje misselijk.
Het glas water op het werk smaakt nogal raar
Hahaha bahhquote:Op donderdag 27 september 2012 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oh....
OT: lui, maar moet hard aan het werk vandaag.
Waar dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed, heb gehoord waar ik volgend jaar kom te werken en ik ben er heel blij mee
Goeie dag wat een stemmingswisselingen heb jij!!quote:
Ja iddquote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Goeie dag wat een stemmingswisselingen heb jij!!
Stonedquote:Op donderdag 27 september 2012 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
Helemaal moe, maar toch weer niet omdat energie enzo
Best wel iddquote:
Sterkte.. Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga al het contact met mijn ouders permanent verbreken. Ik ben spuugzat van ze. Ik ga zo snel mogelijk verhuizen. Ergens ver weg zodat ik ze niet meer tegen hoef te komen. Wel mij lekker onfatsoenlijk behandelen, maar mij ondersteunen ho maar.
Uhuh...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef pietkanarie het volgende:
Verbaasd. Ik zit dokter phil te kijken (doe ik nooit) en [/knip]
Dat geklets vind ik meestal totaal oninteressant. Maar dit had wel even mijn interesse. Net zoals dat mensen de laatste roddels altijd bij de kapper gelezen hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Uhuh...
OT, eigenlijk best ok. Goed geschoren, en nieuw potje wax voor in de haren, doet toch best goed
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:48 schreef Snowbells het volgende:
Verschrikkelijker dan verschrikkelijk.
Vrienden en vriendinnen noem je die of anderen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:59 schreef formerjellybean het volgende:
sjonge jonge wat heb ik een boel mensen in omgeving die er schijnbaar een hobby van maken om mensen even publiekelijk af te zeiken.
Ik ga lekker de discussie niet aan en doe lekker mijn eigen ding. In sommige discussies heb ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |