Ja absoluutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef wallofdolls het volgende:
Maar het voelde als een half jaar geleden ofzo. En als ik in mijn lijst kijk zijn het dingen die ik niet meer dan 2 jaar dacht te kennen.
Wat is dit goed manquote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Met arrangementen van Eric Dolphy, wat wil je nog meer?
quote:
Ik kreeg dat album aangeraden, en had later pas door dat het John Zorn wasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:42 schreef Aschkael het volgende:
lol, dat gaat de goede kant op...eerst Coltraneen nu ook voorzichtig Zorn...zou het dan toch nog goed komen![]()
Marc Ribot
Godver dat is vet zeg....ik ga toch niet ineens ook John Zorn fan wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:42 schreef Aschkael het volgende:
lol, dat gaat de goede kant op...eerst Coltraneen nu ook voorzichtig Zorn...zou het dan toch nog goed komen![]()
Marc Ribot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik heb ondertussen een hele reeks van dat spul geluisterd. Klinkt allemaal alleraardigst, maar wordt ook nergens echt overdonderend goed. Maar zeker genoeg werk van Zorn dat ik wel kan waarderen, en ik heb ondertussen heel wat van hem geluisterd de afgelopen dagenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:20 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/O'o
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef Norrage het volgende:
Ik heb trouwens John Zorns/Electric Masada's At the Mountains of Madness eens een luisterbeurt gegeven. En hoewel ik John Zorn echt helemaal niet kan hebben, vind ik deze zeer te pruimen. Zitten nummers bij die ik liever skip, maar iets als Karaim is echt fenomenaal
Zou dat vergelijkbaar moeten zijn?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]Karaim
misschien dat je deze ook wel tof vind:
http://www.dailymotion.co(...)-shalom-sholem_music
nope, maar Karaim was het eerste nummer wat ik van Zorn leuk vond, en dat was de 2equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |