Heb je Rijnwoude rood gelaten in zh?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw kaartje:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, dit is het kaartje van oktober 2011, een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Foutje, op verkeerde gemeente-lijstje (die uit de OP) denk ik. Ik had ze beiden openstaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je Rijnwoude rood gelaten in zh?
Ik rij wel in de volgauto met de bidons enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou eens een andere racefietser optrommel om die stok te komen halen, dan kunnen we (dago, hij en ik) die stok in 1 dag door 20/30 plaatsen heenrammen
Maar het ziet er wel erg goed uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Foutje, op verkeerde gemeente-lijstje (die uit de OP) denk ik. Ik had ze beiden openstaan
quote:
Hophop, in die auto!quote:
Ik pm Bart welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Rockfire het volgende:
Kwartiertje afstand, maar voorlopig echt geen tijd om hem dan ook weer snel ergens anders neer te leggen. Dus ik laat hem maar liggen voor iemand anders...
Waar ligt ie dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
die stok verplaatsen natuurlijk...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef lynda het volgende:
Dat weet alleen Kano..![]()
Zit in een van de borden
Wat een lieve kneus is het ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef lynda het volgende:
Dat weet alleen Kano..![]()
Zit in een van de borden
Sleutel gevonden?quote:
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
Breng je hem naar Den Haag? Maar nee ik heb toch niet de mogelijkheid hem te verplaatsen.
Ja ik was ook aan het wandelen, op zoek naar een sleutelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.google.com/ma(...)cbp=12,266.5,,1,4.21
Dit bordWas ff aan het wandelen.
Nou ja, lijkt me wel handig ja... Cijfercode hier in het topic. Sleutel kan dan nooit meer kwijtraken ofzo, en niemand kan hem openen zonder dat ie op FOK! zit. Nu kan nog iemand in de buurt gaan zoeken naar een sleutelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Gewoon eerst volgende slot moet cijfer ding zijn? :p
Motor ookquote:
Nah. Blijf lekker in de mooiste provincie van Nederland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef NoBody122 het volgende:
Holland heeft zijn portie nou wel weer gehad hoor. Naar Utrecht met dat ding
Snel als ik de sleutel kon vinden, dat heeft meer tijd gekost dan het ernaar toe rijden en vinden van dat dingquote:
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Cijferslot is wel handig, al is de charme van het sleutelverstoppen/zoeken ook wel leuk. Ik wist gister ook niet waar dat ding lag
Vergeten onderwegquote:
Niemand woont dichtbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef LompeWorst het volgende:
Kan ik binnen de reeks zoeken wanneer de Stok in mijn gemeente is geweest?
Ik wil wel weten wie er zo dichtbij woont
feauteau plz yes en waar je de sleutel verstopt heb....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Bart het volgende:
Hij ligt weer! Moet ik nu zeggen waar? Of een foto?
Mijn teller staat op 130 km dit jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Prowl het volgende:
[..]
Niemand woont dichtbij
Dit is een spel voor idioten die minstens 300km per jaar afleggen voor een stok!
Ik heb em dit jaar nog niet eens gehad volgens mij
Foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Bart het volgende:
Hij ligt weer! Moet ik nu zeggen waar? Of een foto?
Waar is jouw foto van Nauerna?quote:
Ja, kwam er ook pas halverwege achter dat ik geen fototoestel bij me had. Toch eens tijd voor een smartphone ipv mijn trusty old 6310quote:
Wauw 6310quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, kwam er ook pas halverwege achter dat ik geen fototoestel bij me had. Toch eens tijd voor een smartphone ipv mijn trusty old 6310
Je fietst er maar lekker heen, ik heb hem niet voor niets daar neergelegd, tig kilometer die teringdijk rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Als 1 van die andere Noordhollanders 'm nou een slinger richting de kust geeft kan ik dit weekend misschien een schopje geven.
Sinds wanneer ligt Marken in Fryslân?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah. Blijf lekker in de mooiste provincie van Nederland.
Lees de spelregels maar eens door!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je fietst er maar lekker heen, ik heb hem niet voor niets daar neergelegd, tig kilometer die teringdijk rijden.
Sinds wanneer is Fryslân een provincie van Nederland? Dat noemt Nederland gewoon buitenland hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Marken in Fryslân?
Ja dan zie ik iets staan over foto enzo Vinnie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees de spelregels maar eens door!
Zelfs ik doe wel eens wat fout.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dan zie ik iets staan over foto enzo Vinnie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dat wordt em ook niet .... ik red dat niet in een ochtendje
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 21:44:41 ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Marken
Echt he .....Marken, mooi dorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dat wordt em ook niet .... ik red dat niet in een ochtendje. Leuk om een wandelingetje te maken! Wel apart volk dat er woont
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Terug naar huis kom je langs meerdere dorpen hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik moet hem dan ook verplaatsen en dat gaat ik nie redden
Uiteraard maar het is wel zo leuk om wat af te kunnen strepenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Terug naar huis kom je langs meerdere dorpen hoor.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Fryslân een provincie van Nederland? Dat noemt ongeciviliseerd Nederland gewoon buitenland hoor.
Edam/Volendam is ie nog niet geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard maar het is wel zo leuk om wat af te kunnen strepen
En Landsmeer, Purmerend, Oostzaan. Genoeg keuze in de buurt.quote:
Welke gemeente woon je? Dan zoek ik het voor je uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef LompeWorst het volgende:
Kan ik binnen de reeks zoeken wanneer de Stok in mijn gemeente is geweest?
Ik wil wel weten wie er zo dichtbij woont
Ik zit al bijna aan de 1000km...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn teller staat op 130 km dit jaar
Je mag er dus niet doorrijden, wat een apart volk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Marken, mooi dorp. Leuk om een wandelingetje te maken! Wel apart volk dat er woont
.
Ja, maar ik had even geen zin om nog naar Volendam of Edam te rijdenquote:
Maar je hebt hem niet meegenomen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:56 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Je mag er dus niet doorrijden, wat een apart volk.
parkeren aan de rand van het gat en dan lopen en aapjes kijken, het lijkt net Artis
[..]
Ja, maar ik had even geen zin om nog naar Volendam of Edam te rijden![]()
Het was 15:15 uur en toen ik keek lag de stok er nog er nog(rechts onder):
[ afbeelding ]
quote:
Helaasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Barretje80 is onze enige hoop in deze bange dagen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Barretje80 is onze enige hoop in deze bange dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben nog even niet in de buurt..Ja maar dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
eens kijken of de stok over 2 weken weer/nog in noord-holland ligt...
kan ik hem ook weer een slinger geven!![]()
en kilometers.. tsja.. ik " kom er langs" als ik van den haag naar den helder rij en terug.. ik combineer het met werk verplaatsingen.. werkt prima!![]()
en is nog te declareren ook![]()
![]()
het is nog geen 26 oktober he?quote:
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Helaas, ik heb de komende weken niets te zoeken in Noord Holland.
Als het zo door gaat, ligt ie er dan nog steeds...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |