Heb je Rijnwoude rood gelaten in zh?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw kaartje:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, dit is het kaartje van oktober 2011, een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Foutje, op verkeerde gemeente-lijstje (die uit de OP) denk ik. Ik had ze beiden openstaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je Rijnwoude rood gelaten in zh?
Ik rij wel in de volgauto met de bidons enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou eens een andere racefietser optrommel om die stok te komen halen, dan kunnen we (dago, hij en ik) die stok in 1 dag door 20/30 plaatsen heenrammen
Maar het ziet er wel erg goed uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Foutje, op verkeerde gemeente-lijstje (die uit de OP) denk ik. Ik had ze beiden openstaan
quote:
Hophop, in die auto!quote:
Ik pm Bart welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Rockfire het volgende:
Kwartiertje afstand, maar voorlopig echt geen tijd om hem dan ook weer snel ergens anders neer te leggen. Dus ik laat hem maar liggen voor iemand anders...
Waar ligt ie dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
die stok verplaatsen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |