Nah. Blijf lekker in de mooiste provincie van Nederland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef NoBody122 het volgende:
Holland heeft zijn portie nou wel weer gehad hoor. Naar Utrecht met dat ding
Snel als ik de sleutel kon vinden, dat heeft meer tijd gekost dan het ernaar toe rijden en vinden van dat dingquote:
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Cijferslot is wel handig, al is de charme van het sleutelverstoppen/zoeken ook wel leuk. Ik wist gister ook niet waar dat ding lag
Vergeten onderwegquote:
Niemand woont dichtbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef LompeWorst het volgende:
Kan ik binnen de reeks zoeken wanneer de Stok in mijn gemeente is geweest?
Ik wil wel weten wie er zo dichtbij woont
feauteau plz yes en waar je de sleutel verstopt heb....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Bart het volgende:
Hij ligt weer! Moet ik nu zeggen waar? Of een foto?
Mijn teller staat op 130 km dit jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Prowl het volgende:
[..]
Niemand woont dichtbij
Dit is een spel voor idioten die minstens 300km per jaar afleggen voor een stok!
Ik heb em dit jaar nog niet eens gehad volgens mij
Foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Bart het volgende:
Hij ligt weer! Moet ik nu zeggen waar? Of een foto?
Waar is jouw foto van Nauerna?quote:
Ja, kwam er ook pas halverwege achter dat ik geen fototoestel bij me had. Toch eens tijd voor een smartphone ipv mijn trusty old 6310quote:
Wauw 6310quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, kwam er ook pas halverwege achter dat ik geen fototoestel bij me had. Toch eens tijd voor een smartphone ipv mijn trusty old 6310
Je fietst er maar lekker heen, ik heb hem niet voor niets daar neergelegd, tig kilometer die teringdijk rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Als 1 van die andere Noordhollanders 'm nou een slinger richting de kust geeft kan ik dit weekend misschien een schopje geven.
Sinds wanneer ligt Marken in Fryslân?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah. Blijf lekker in de mooiste provincie van Nederland.
Lees de spelregels maar eens door!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je fietst er maar lekker heen, ik heb hem niet voor niets daar neergelegd, tig kilometer die teringdijk rijden.
Sinds wanneer is Fryslân een provincie van Nederland? Dat noemt Nederland gewoon buitenland hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Marken in Fryslân?
Ja dan zie ik iets staan over foto enzo Vinnie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees de spelregels maar eens door!
Zelfs ik doe wel eens wat fout.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dan zie ik iets staan over foto enzo Vinnie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |