RTV Utrecht heeft er ook zo 1. Kan totaal niet presenteren maar iedereen vindt hem wel gezellig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef marcodej het volgende:
Weermannen die in de storm gaan staan om te laten zien dat er storm is.
Last van een korte spanningsboog?quote:
Niet sterk. Je kan beter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Last van een korte spanningsboog?
Poeh!quote:
Je hebt gelijk.quote:
quote:
Mocro? Portugese.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Goh een Mocro die Fado doet
Hind 2.0?
Elliequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Beetje Ellie Goulding maar dan minder goed.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Beetje Ellie Goulding maar dan minder goed.
Badkamer/douche nummer....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Het klinkt als een songfestivalliedje.
Lijkt me een mooie compromis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Mooi, nu even je tieten laten zien.
dat kan de show nog redden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Mooi, nu even je tieten laten zien.
Nu al.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het wielerkoor beter gaat zijn.
Ook geen rukvoer voor mannen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Niet bepaald een koor met lekkere mannen
lekkere mannen in een koorquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Maar wel Mariannequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Zo'n 60 jaar geleden misschien wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Nou Zoetemelk niet hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden misschien wel.
Op naar Ned 1quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Roolio het volgende:
Bah weer wielrenverering
Ditmaal met slechte liedjes
Wat is er op 1, de jonge hengsten van Max?quote:
Stratemaker op Zee.quote:
Watje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook geen rukvoer voor mannen....Op Voske kan ik het niet....
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
St. Willebrord, het dorp van de inteelt.
Het Journaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is er op 1, de jonge hengsten van Max?
Op banden van berenvel.quote:
Criminelen en PVV-stemmers. Wel een apart dorp trouwens, om over te lezen, niet om er te wonen.quote:
Huh? Hoezo kapot?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Zoetemelk, kapot gemaakt door zijn alcolholistische vrouw.
Ja. En van de Trockener Kecks.quote:
zo vaak slecht afgesteld bij DWDDquote:
Is maar beter ook, denk ik.quote:
De helft zit te mimen. Of te murmelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dit leuker dan die modemiepen.
Bustedquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
iPhone-gebruiker gesignaleerd.
Dat was baas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
Die bloemen die dan ook gegeven werden en dan nog niets zeggen...
Ik snapte hem niet.quote:
Dat was raar ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
Ik snap hem ook nog steeds niet, kreeg ze het nou omdat ze wereldkampioene was geworden?quote:
Ben ik wel gewend dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef Arcee het volgende:
Jongens, wat een schijtuitzending was dit.
Dat was denk ik vantevoren afgesproken ja, maar daar had Matthijs geen zin meer in denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap hem ook nog steeds niet, kreeg ze het nou omdat ze wereldkampioene was geworden?
Beetje oneerbiedig tegenover neerlands beste wielrenner ooit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
En Leotien van Moorsel dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Beetje oneerbiedig tegenover neerlands beste wielrenner ooit.
Ja ok, ik zie de grap niet denk ik.quote:
Ik zag het ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja ok, ik zie de grap niet denk ik.
Dat kon niet, want Knol zat er al.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat Carice de volgende keer Rocco Siffredi als muziekproducent neemt in plaats van JB Meiers. Dan wordt Carice haar lekkere mondje zo vaak gethroatfucked dat ze er nooit meer aan toekomt om een cd vol te zingen. Zij blij, Rocco blij, het volk blij.
Inspiratieloos.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn outfit voor naar college morgen:
De grap was misschien dat Wim-Lex een beetje sukkelig deed, maar zo doet ie normaal ook, dus echt grappig was het nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Dan begreep ik de Lucky dus toch: er was geen grap
Nee, want gewone mensen houden er niet van om als stel aangeklede apen uitgelachen te worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit iemand in die mode-creaties lopen eigenlijk.
Welke spindoctor heeft Roemer nu weer ingehuurd? Sinds de keren dat hij verzuurd in debatten deed, ging hij opeens veel meer geforceerd lachen omdat Roemer vroeger een grappig imago had. Nu lacht ie werkelijk om elke niet-grappige schijt-opmerking van een reporter. Ja, hij is echt zichzelf nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
Roemer: "Hehehehe.... .... ... ... ..."
Klinkt als weer veel non-items.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef Gnittoo het volgende:
In de aflevering van woensdag komt Roel van Velzen praten over zijn theatershow The Rush of Life, heeft Jan Mulder zijn maandelijkse ergernissen weer op een rijtje gezet en is er muziek van het Radio Filharmonisch Orkest.
http://www.mediacourant.nl/?p=136260
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef Gnittoo het volgende:
In de aflevering van woensdag komt Roel van Velzen praten over zijn theatershow The Rush of Life,
Is ie een centimeter gegroeid?quote:In een jaar tijd is er nogal wat veranderd in zijn leven en daar zingt en vertelt VanVelzen over.
quote:- Mathijs Bouman en Jan Willem Breukink over de krachtige Nederlandse zaadsector in een haperende economie.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Zo grappig dat die van Velzen alleen maar populair is geworden doordat het een dwerg is die matig kan zingen.
Met z'n kindergitaartjes die nog te groot zijn.
Bij DWDD is alles bedacht. Alle spontane creativiteit komt er van de tekentafel.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Die ergernissen van Jan zijn, in tegenstelling tot zijn optreden als tafelheer, vaak wel geestig. Ik verdenk hem ervan dat hij wat hulp van de redactie krijgt bij het samenstellen daarvan.
Geen idee, ik ken haar niet. Denk ik.quote:
Ze is al eens bij DWDD geweest, vorig seizoen geloof ik.. Volgens mij ken ik haar daar van.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken haar niet. Denk ik.
Van een valsspeler kan je niet winnen.quote:
Hey!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Van een valsspeler kan je niet winnen.
Is van PowNed.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken haar niet. Denk ik.
Jankzakje.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef Arcee het volgende:
Van Velzen.
Jankzak met z'n ontzettende schijtmuziek.
Doen ze nog steeds.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Powned. Was dat niet dat clubje dat de Vara altijd uitschold als "Rode linkse hobby omroep"?
Kournikova >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> haar hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
Op een heeeeele goede dag en vanuit de juiste hoek lijkt ze wel wat op Kournikova. Alleen die hoek vinden valt blijkbaar niet mee..
Ze heeft een scherpe kaaklijn inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Ik vind haar iets mannelijks hebben. Ofzo. Ik weet niet. Iets. Haar neus? Of de kaaklijn.
Dat moet tegenwoordig, anders mag je niet meer te gast zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ze praat bijna net zo snel als Matthijs.
Oog/wenkbrauw combi.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Ik vind haar iets mannelijks hebben. Ofzo. Ik weet niet. Iets. Haar neus? Of de kaaklijn.
Dat zou terecht zijn, maar juist ook ook weer een ergernis.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een vermoeden dat bij het minuutje van Jan Haren op 1 staat.
Omdat dat moet van de redactie.
Ja duh.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef alors het volgende:
Kournikova >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> haar hoor
Er is elke avond wel een zaadonderwerp bij.quote:
Niet wat jij denktquote:Op woensdag 26 september 2012 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Wat had jij in gedachten dan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er is elke avond wel een zaadonderwerp bij.
Mondje weer dicht.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Niet wat jij denktIk had het gewoon niet meteen door dat het daar over ging.
Dolphquote:Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
En de kaaklijn van Dolph Lundgren.
Mooi man, Nederlandse innovatie!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Jezus wat interesseert me dit geen anus.
Geef deze grap eens wat credit mensen!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef Jivis het volgende:
Tyrion Lannister zit in de studio zie ik.
Gemistquote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geef deze grap eens wat credit mensen!![]()
Ik zou wel willen, maar ik hen hem niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Game of Thrones, de dwerg.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik hen hem niet.
Ik moest hem eerst googlenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ze is dan ook journaliste.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een goede aanwinst, deze tafeldame. Ze stelt vragen
Idd, das wel tof, dan houd matthijs tenminste ook zijn snater eens.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze moet wel onthouden dat het de Matthijs-show is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Merel deed het niet zo goedquote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze is dan ook journaliste.
Ok, thnx.quote:
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Jezus wat interesseert me dit geen anus.
Zelfde hier jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel ketchup....
Voor een soort lopende band werk.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Zware opleiding van wel drie maanden.
Ecotec of zo.quote:
Zo lang er nog mensen in Nederland wonen die niet weten waar het land ligt waar ze op vakantie gaan sta ik nergens van te kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een soort lopende band werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |