Ja.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
IK BOS JE CHEST OPEN 14JARIGE DEBIEL
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
IK BOS JE CHEST OPEN 14JARIGE DEBIEL
Jaquote:
Jij steelt ook altijd dus niet gaan huilen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HEB IK SPECIAAL TOESTEMMING VOOR AANGEVRAAGD BIJ MODJES
Heatseekerquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
omg ik heb heatseeker als vriendensuggestie.
ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
Spannend.... zal ze hem accepteren of zal ze hem weigeren?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
WP neem je pilletje eens in en zet capslock eens uit
had ook, zo'n happy drugskop die je aanstaart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
Wat?quote:
JA IK HEB TOCH GODVERDOMME TOESTEMMING OM TE JATTENquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij steelt ook altijd dus niet gaan huilen.
Heatseeker niet al als vriend hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Flippiee het volgende:
Jaquote:
Suggestie, oftewel durf ik een verzoek te versturen of niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spannend.... zal ze hem accepteren of zal ze hem weigeren?
*spannend muziekje*
Wordt vervolgd.
AAAAAAH MENNNN
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heatseeker niet al als vriend hebben
hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
had ook, zo'n happy drugskop die je aanstaart.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heatseeker niet al als vriend hebben
UHOHquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
ITS ON IK GA NU ELK TOPIC JATTEN
Ja wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb jou toch nog nooit iets misdaan?
een poging richting mij en jij beland in een gracht ook al is er in heel brabant geen gracht te vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
ITS ON IK GA NU ELK TOPIC JATTEN
Jou ga ik sparen mijn liefstequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een poging richting mij en jij beland in een gracht ook al is er in heel brabant geen gracht te vinden.
Ik vroeg laatst aan mijn moeder is dit wortel zei ze nee eet nou maar.quote:
Je hele bestaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb jou toch nog nooit iets misdaan?
Je doet soms wat irritant. Oh ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat dan?
jawel is trouwens maar 1 woord.
Eindhoven heeft een kanaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een poging richting mij en jij beland in een gracht ook al is er in heel brabant geen gracht te vinden.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jou ga ik sparen mijn liefste
soms? wait whut.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je doet soms wat irritant. Oh ja dat is ook zo.
Soms?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je doet soms wat irritant. Oh ja dat is ook zo.
Ja even wachten pagina net weggekliktquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu graag nog een DM sturen die ik krijgen zou.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan mijn moeder is dit wortel zei ze nee eet nou maar.
Das geen gracht toch schatje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindhoven heeft een kanaal [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk lijkt Wp wel beetje op Kirby
Can never be unseenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk lijkt Wp wel beetje op Kirby
Welke?quote:
Geloof mij als je toetsenbord gevoel had zou hij zich schamen voor je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb toch niets stoms meer gedaan nadat ik dit topic opende?
Ik heb hem niet meerquote:
Wat deed ik dan nog stom?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof mij als je toetsenbord gevoel had zou hij zich schamen voor je.
Ik dacht dat dat iets tussen jou en mij was, dat ik een Russisch import hoertje benquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Russian import hoertje, NE-DER-LANDS spreken wij hier, niet Da comrad etc.. NEDERLANDS.
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeker ze heeft jou gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hey, de FOK!kers mogen het wel weten toch? We moeten desnoods trouwen voor die greencard voor jou.. dan mogen zij toch wel op de bruiloft komen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets tussen jou en mij was, dat ik een Russisch import hoertje ben
Knijp mij eens volgens mij droom ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeker ze heeft jou gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof mij als je toetsenbord gevoel had zou hij zich schamen voor je.
Oh god daar gaat de privacy van DM.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]moest ffwant ergens in het verleden hadden wij een grap ofso dat ze uit Polen ofiets kwam
oehhhh stuur eens door.quote:
Wel ja joh. FOK! relatie dan ook maar FOK! bruiloftquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hey, de FOK!kers mogen het wel weten toch? We moeten desnoods trouwen voor die greencard voor jou.. dan mogen zij toch wel op de bruiloft komen?
HEB HEM NIET MEERquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god daar gaat de privacy van DM.
[..]
oehhhh stuur eens door.
[..]
Wel ja joh. FOK! relatie dan ook maar FOK! bruiloft
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god daar gaat de privacy van DM.
Anders krijg jij geen verblijfsvergunning mijn liefstequote:[..]
Wel ja joh. FOK! relatie dan ook maar FOK! bruiloft
Zou ik wel kunnen maar je bent de daar op volgende ban niet waardquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kun je me zelf niet beledigen met je quotes?
Zoals je eerder al zei: ''Dan ben je geen kloon maar gewoon een heel irritante user''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
Die AppelCake is gewoon een kut troll.
Die zijn goorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
haha ik heb mintsigaretten vet grappig XD
Slechte belediging sis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen maar je bent de daar op volgende ban niet waard
Ik weet nu wel dat je geen kloon bent na die foto met dat kut konijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zoals je eerder al zei: ''Dan ben je geen kloon maar gewoon een heel irritante user''
Altijd ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
Waar is Dimens als je hem nodig hebt
Hij staat nu in mijn fobo!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat je geen kloon bent na die foto met dat kut konijn.
Moet wel want jij bent een droomjongenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knijp mij eens volgens mij droom ik.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo eigenlijk haten op Appel?
Rare vraag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo eigenlijk haten op Appel?
Wat je wel niet allemaal over hebt voor importquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Shit, sorry. Komt niet meer voor.
[..]
Anders krijg jij geen verblijfsvergunning mijn liefste
Oh okequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Omdat hij een incompetente kutkneus is daarom
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Dus ik ben geen werkelijkheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moet wel want jij bent een droomjongen![]()
incompetent, mooi woordquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn apparatuur komt allemaal uit China.. waarom dan niet een stuk lekker vlees importeren uit Ruslandquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal over hebt voor import
valt mij ook op inderdaad, iets quoten en dan aangevallen worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
En hij moet wel vaak krullenbolletje hebben, ik voel hier een kansloze internetcrush opkomen
Vaak?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
En hij moet wel vaak krullenbolletje hebben, ik voel hier een kansloze internetcrush opkomen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Zoveel perfectie kan toch geen werkelijkheid zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus ik ben geen werkelijkheid?: @
Treinen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
Appel ik hoop dat jij net over je veters struikelt wanneer je op het randje van het perron staat.
Waarom geen Thais import bruidje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn apparatuur komt allemaal uit China.. waarom dan niet een stuk lekker vlees importeren uit Rusland![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
Appel ik hoop dat jij net over je veters struikelt wanneer je op het randje van het perron staat.
Gatverdammequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen we el stinho niet even een dagje hierheen halen en die appelkneus naar Vbl doen, in VBL gaan ze zo ver dat hij wel stopt met FOK!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
Ey Geo, El Stinho is toch zo slecht nog niet in vergelijking met deze 14jarige.
Voetbal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kunnen we el stinho niet even een dagje hierheen halen en die appelkneus naar Vbl doen, in VBL gaan ze zo ver dat hij wel stopt met FOK!
Mwa, kan ook een kut ventje zijn hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
Ey Geo, El Stinho is toch zo slecht nog niet in vergelijking met deze 14jarige.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
sprakeloos nu.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel perfectie kan toch geen werkelijkheid zijn![]()
Hij vraagt er zelf om, en het feit dat ik vroeger gepest ben heeft hier niks mee te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
Jullie komen nu allemaal een beetje over als mensen die (vroeger) gepest werden en dat nu terug proberen te doen bij een fucking 14 jarige. Ja hij is irritant maar laat die jongen eens een beetje met rust.
Ja ik had een mes in dat konijn gezetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is dat bloed van zijn konijn?![]()
compensatie gedrag lijkt het opquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij vraagt er zelf om, en het feit dat ik vroeger gepest ben heeft hier niks mee te maken,
Als hij commentaar krijgt over dat ie irritant is moet ie zich maar aanpassen en niet irritant blijven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
Jullie komen nu allemaal een beetje over als mensen die (vroeger) gepest werden en dat nu terug proberen te doen bij een fucking 14 jarige. Ja hij is irritant maar laat die jongen eens een beetje met rust.
Nooit gepest maar hij is gewoon een irritante kutuserquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nooit gepest maar hij is gewoon een irritante kutuser
Betekent, gisteravond extra les heeft dus niks uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
OV WAT DOE JE KUTJONG, BETEKEND GISTERAVOND DAN HELEMAAL NIKS VOOR JE?!?!
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als hij commentaar krijgt over dat ie irritant is moet ie zich maar aanpassen en niet irritant blijven.
Je moet het niet vragen hoe, want je bent al gehaat maar je moet je uit jezelf aanpassen sukkel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''
internetheldquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Oceanview het volgende:
Oke, ik ben weg kusjes aan iedereen behalve appelkneus.
Obsessedquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
compensatie gedrag lijkt het opHelemaal obsessed paints en avatars maken, dat vind ik maar sneu.
Ophouden met mensen random aan te vallen omdat je denkt dat dat stoer is en stoppen met Disney/Rebecca spamquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Gelukkig ben ik altijd lief en aardig.
Als ik iets zeg word er toch meteen gezegd ''appelkneus''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet het niet vragen hoe, want je bent al gehaat maar je moet je uit jezelf aanpassen sukkel.
ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Mwah ik vind je eigenlijk best meevallen, maar ik had ook een zwak voor P_z toen men vond dat hij een kutuser was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik val alleen jou aan, en dat is alleen omdat jij begon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ophouden met mensen random aan te vallen omdat je denkt dat dat stoer is en stoppen met Disney/Rebecca spam
Goede grap backstabbend sletje van mequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk niet dat iemand je hier nog mag dus beter zoek je een andere SC.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik iets zeg word er toch meteen gezegd ''appelkneus''
Over 1 post die ik kut vind kan ik nog heen lezen, als jullie met zijn alle stoer gaan lopen doen tegen een zo'n ventje niet. Vind dat nog vele malen triester dan zijn posts.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Obsessedik mag niet eens een een paar minuten shoppen om een beetje te kloten tegen hem
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goede grap backstabbend sletje van me
Vreemd, dit had/heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwah ik vind je eigenlijk best meevallen, maar ik had ook een zwak voor P_z toen men vond dat hij een kutuser was.
Kijk hier hebben we het kinderachtige gedrag weer "zij begon mama"quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik val alleen jou aan, en dat is alleen omdat jij begon.
Eerst wilde ik naar F&F maar daar heb ik blijkbaar al te veel gebaggerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand je hier nog mag dus beter zoek je een andere SC.
Oh maar, wij mogen het niet en jullie mogen het wel dus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over 1 post die ik kut vind kan ik nog heen lezen, als jullie met zijn alle stoer gaan lopen doen tegen een zo'n ventje niet. Vind dat nog vele malen triester dan zijn posts.
Just my 2 cents.
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh maar, wij mogen het niet en jullie mogen het wel dus?
Grappig, oh wacht, hypocriet
Zie je. Ga weg met je gebagger en zoek de onz NB op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerst wilde ik naar F&F maar daar heb ik blijkbaar al te veel gebaggerd.
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we het kinderachtige gedrag weer "zij begon mama"
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwah ik vind je eigenlijk best meevallen, maar ik had ook een zwak voor P_z toen men vond dat hij een kutuser was.
Ipv pity sex... Ja hoe moet je dat noemen pitty aardig vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vreemd, dit had/heb ik ook.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
houd gewoon allemaal jullie teringkoppen met jullie imbeciel gejank want ik zweer dat ik jullie zal opsporen en mijn penis in jullie oog zal dauwen tot hersenschade toe
Wie bedoel je met jullie? Ik negeer gewoon het grootste gedeelte van zijn posts en heb er een paar keer wat van gezegd, dat helpt blijkbaar niet dus stop ik er mee. Laat het gaan ipv zo sneu te doen tegen iemand die zich niet kan verweren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh maar, wij mogen het niet en jullie mogen het wel dus?
Grappig, oh wacht, hypocriet
Het heeft a serbian film gezien hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
houd gewoon allemaal jullie teringkoppen met jullie imbeciel gejank want ik zweer dat ik jullie zal opsporen en mijn penis in jullie oog zal dauwen tot hersenschade toe
Oh heb ik je tere zieltje gekrenkt? Het is zeker toeval dat niemand je hier mag ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Anders zou ik ook andere gaan aanvallen.
Voor 1 keer ben ik het eens met troll. Omg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
Houd eens op met niemand te zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh heb ik je tere zieltje gekrenkt? Het is zeker toeval dat niemand je hier mag ?
Wat betekent Uft?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
Merk je het appelcake je jaag zelfs onze Uft weg
Gewaagd argumentquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
Kap allemaal gewoon. Het is een forum.
Als ik stop met je aan te vallen is het nog niet goed of wel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Je gedragen als een kut user en dan klagen dat mensen je een kut user vindenLaatste wat ik er over te zeggen heb.
ja dan welquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik stop met je aan te vallen en dan een ander slowchat ofzo opzoek is het nog niet goed of wel?
Weet ik niet. weet jij hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef Trollscience het volgende:
wanneer komt mijn zus weer eens langs :S :S
Betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
GEO ik ga nu adobe premiere installen, spannund!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
GEO ik ga nu adobe premiere installen, spannund!!![]()
![]()
'quote:
Wat voor video's ga je bewerken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Mja ik moet nog wachten op mijn HTC one X van reparatie en dan kan ik eindelijk video's maken om te gaan bewerken.
HTCquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Mja ik moet nog wachten op mijn HTC one X van reparatie en dan kan ik eindelijk video's maken om te gaan bewerken.
Mijn plan is om video's te maken en te bewerken op een manier dat ze passen bij de muziek die ik er onder zit. Dus soort van fanvideo van een bepaald nummer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor video's ga je bewerken?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn plan is om video's te maken en te bewerken op een manier dat ze passen bij de muziek die ik er onder zit. Dus soort van fanvideo van een bepaald nummer.
Ik heb zojuist ooraids in mijn oren ontvangen, bedankt.quote:
Oke nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn plan is om video's te maken en te bewerken op een manier dat ze passen bij de muziek die ik er onder zit. Dus soort van fanvideo van een bepaald nummer.
quote:
hequote:
doe postenquote:
TR, foto van iemand anders zonder toestemming!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
school is zo tof man
eigenlijk heb ik wel toestemming, dus HAquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
TR, foto van iemand anders zonder toestemming!
Dafuqquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
school is zo tof man
nie eens hoi tegen mij zeggen ongezellig hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga dr zo weer vandoor, wa'ppen op bed.
wa'ppquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga dr zo weer vandoor, wa'ppen op bed.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nie eens hoi tegen mij zeggen ongezellig hoor
oh kut ik bedoelde happy bby ipv flquote:
ik ben zo onbelangrijk dat je mijn naam niet eens weet rip ik ga huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
oh kut ik bedoelde happy bby ipv fl
kut kut kut
sry schatje
lobi over.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
oh kut ik bedoelde happy bby ipv fl
kut kut kut
sry schatje
kusje bambi tot over 2 wekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh boy 2 mensen in 1 keer beledigd
WIj hebben haar niet meer nodig jatog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben zo onbelangrijk dat je mijn naam niet eens weet rip ik ga huilen in een hoekje
van mij krijg je ook een cadeau :$quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb alvast 2 cadeau's gehad van mijn broertje en zijn vriendin
shirt en luchtje.
27 sep jarig omgomgomg
bro's b4 hosquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WIj hebben haar niet meer nodig jatog.
Het feit dat mijn TV nog niet binnen isquote:
Die negertquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
oooeh baby, I'm feeling right, the music sounds better with you
Toch niet om voetballers af te leiden / in de ogen schijnen he ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.dealexcel.com/(...)ded-50mw_p17118.html
Yeah heb hem binnen
Goedemorgen Geoquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh shit ik haal hem door de war met een nadernvm
Nee, om in de nacht naar sterren te kunnen wijzen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch niet om voetballers af te leiden / in de ogen schijnen he ?
Wat een zwaar leven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat mijn TV nog niet binnen is![]()
Het feit dat de PS3 op een oude CRT aansluiten lelijk is en het beeld knippert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |