sprakeloos nu.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel perfectie kan toch geen werkelijkheid zijn![]()
Hij vraagt er zelf om, en het feit dat ik vroeger gepest ben heeft hier niks mee te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
Jullie komen nu allemaal een beetje over als mensen die (vroeger) gepest werden en dat nu terug proberen te doen bij een fucking 14 jarige. Ja hij is irritant maar laat die jongen eens een beetje met rust.
Ja ik had een mes in dat konijn gezetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is dat bloed van zijn konijn?![]()
compensatie gedrag lijkt het opquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij vraagt er zelf om, en het feit dat ik vroeger gepest ben heeft hier niks mee te maken,
Als hij commentaar krijgt over dat ie irritant is moet ie zich maar aanpassen en niet irritant blijven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
Jullie komen nu allemaal een beetje over als mensen die (vroeger) gepest werden en dat nu terug proberen te doen bij een fucking 14 jarige. Ja hij is irritant maar laat die jongen eens een beetje met rust.
Nooit gepest maar hij is gewoon een irritante kutuserquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nooit gepest maar hij is gewoon een irritante kutuser
Betekent, gisteravond extra les heeft dus niks uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
OV WAT DOE JE KUTJONG, BETEKEND GISTERAVOND DAN HELEMAAL NIKS VOOR JE?!?!
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als hij commentaar krijgt over dat ie irritant is moet ie zich maar aanpassen en niet irritant blijven.
Je moet het niet vragen hoe, want je bent al gehaat maar je moet je uit jezelf aanpassen sukkel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''
internetheldquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Oceanview het volgende:
Oke, ik ben weg kusjes aan iedereen behalve appelkneus.
Obsessedquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
compensatie gedrag lijkt het opHelemaal obsessed paints en avatars maken, dat vind ik maar sneu.
Ophouden met mensen random aan te vallen omdat je denkt dat dat stoer is en stoppen met Disney/Rebecca spamquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |