sprakeloos nu.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel perfectie kan toch geen werkelijkheid zijn![]()
Hij vraagt er zelf om, en het feit dat ik vroeger gepest ben heeft hier niks mee te makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
Jullie komen nu allemaal een beetje over als mensen die (vroeger) gepest werden en dat nu terug proberen te doen bij een fucking 14 jarige. Ja hij is irritant maar laat die jongen eens een beetje met rust.
Ja ik had een mes in dat konijn gezetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is dat bloed van zijn konijn?![]()
compensatie gedrag lijkt het opquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij vraagt er zelf om, en het feit dat ik vroeger gepest ben heeft hier niks mee te maken,
Als hij commentaar krijgt over dat ie irritant is moet ie zich maar aanpassen en niet irritant blijven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
Jullie komen nu allemaal een beetje over als mensen die (vroeger) gepest werden en dat nu terug proberen te doen bij een fucking 14 jarige. Ja hij is irritant maar laat die jongen eens een beetje met rust.
Nooit gepest maar hij is gewoon een irritante kutuserquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nooit gepest maar hij is gewoon een irritante kutuser
Betekent, gisteravond extra les heeft dus niks uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
OV WAT DOE JE KUTJONG, BETEKEND GISTERAVOND DAN HELEMAAL NIKS VOOR JE?!?!
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als hij commentaar krijgt over dat ie irritant is moet ie zich maar aanpassen en niet irritant blijven.
Je moet het niet vragen hoe, want je bent al gehaat maar je moet je uit jezelf aanpassen sukkel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''
internetheldquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Oceanview het volgende:
Oke, ik ben weg kusjes aan iedereen behalve appelkneus.
Obsessedquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
compensatie gedrag lijkt het opHelemaal obsessed paints en avatars maken, dat vind ik maar sneu.
Ophouden met mensen random aan te vallen omdat je denkt dat dat stoer is en stoppen met Disney/Rebecca spamquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik me dan moest gedragen en toen zeiden jullie: ''ga weg''
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Gelukkig ben ik altijd lief en aardig.
Als ik iets zeg word er toch meteen gezegd ''appelkneus''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet het niet vragen hoe, want je bent al gehaat maar je moet je uit jezelf aanpassen sukkel.
ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Mwah ik vind je eigenlijk best meevallen, maar ik had ook een zwak voor P_z toen men vond dat hij een kutuser was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik val alleen jou aan, en dat is alleen omdat jij begon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ophouden met mensen random aan te vallen omdat je denkt dat dat stoer is en stoppen met Disney/Rebecca spam
Goede grap backstabbend sletje van mequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk niet dat iemand je hier nog mag dus beter zoek je een andere SC.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik iets zeg word er toch meteen gezegd ''appelkneus''
Over 1 post die ik kut vind kan ik nog heen lezen, als jullie met zijn alle stoer gaan lopen doen tegen een zo'n ventje niet. Vind dat nog vele malen triester dan zijn posts.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Obsessedik mag niet eens een een paar minuten shoppen om een beetje te kloten tegen hem
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goede grap backstabbend sletje van me
Vreemd, dit had/heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwah ik vind je eigenlijk best meevallen, maar ik had ook een zwak voor P_z toen men vond dat hij een kutuser was.
Kijk hier hebben we het kinderachtige gedrag weer "zij begon mama"quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik val alleen jou aan, en dat is alleen omdat jij begon.
Eerst wilde ik naar F&F maar daar heb ik blijkbaar al te veel gebaggerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand je hier nog mag dus beter zoek je een andere SC.
Oh maar, wij mogen het niet en jullie mogen het wel dus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over 1 post die ik kut vind kan ik nog heen lezen, als jullie met zijn alle stoer gaan lopen doen tegen een zo'n ventje niet. Vind dat nog vele malen triester dan zijn posts.
Just my 2 cents.
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh maar, wij mogen het niet en jullie mogen het wel dus?
Grappig, oh wacht, hypocriet
Zie je. Ga weg met je gebagger en zoek de onz NB op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerst wilde ik naar F&F maar daar heb ik blijkbaar al te veel gebaggerd.
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we het kinderachtige gedrag weer "zij begon mama"
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwah ik vind je eigenlijk best meevallen, maar ik had ook een zwak voor P_z toen men vond dat hij een kutuser was.
Ipv pity sex... Ja hoe moet je dat noemen pitty aardig vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vreemd, dit had/heb ik ook.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
houd gewoon allemaal jullie teringkoppen met jullie imbeciel gejank want ik zweer dat ik jullie zal opsporen en mijn penis in jullie oog zal dauwen tot hersenschade toe
Wie bedoel je met jullie? Ik negeer gewoon het grootste gedeelte van zijn posts en heb er een paar keer wat van gezegd, dat helpt blijkbaar niet dus stop ik er mee. Laat het gaan ipv zo sneu te doen tegen iemand die zich niet kan verweren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh maar, wij mogen het niet en jullie mogen het wel dus?
Grappig, oh wacht, hypocriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |