quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god daar gaat de privacy van DM.
Anders krijg jij geen verblijfsvergunning mijn liefstequote:[..]
Wel ja joh. FOK! relatie dan ook maar FOK! bruiloft
Zou ik wel kunnen maar je bent de daar op volgende ban niet waardquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kun je me zelf niet beledigen met je quotes?
Zoals je eerder al zei: ''Dan ben je geen kloon maar gewoon een heel irritante user''quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
Die AppelCake is gewoon een kut troll.
Die zijn goorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
haha ik heb mintsigaretten vet grappig XD
Slechte belediging sis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou ik wel kunnen maar je bent de daar op volgende ban niet waard
Ik weet nu wel dat je geen kloon bent na die foto met dat kut konijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zoals je eerder al zei: ''Dan ben je geen kloon maar gewoon een heel irritante user''
Altijd ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
Waar is Dimens als je hem nodig hebt
Hij staat nu in mijn fobo!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat je geen kloon bent na die foto met dat kut konijn.
Moet wel want jij bent een droomjongenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knijp mij eens volgens mij droom ik.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo eigenlijk haten op Appel?
Rare vraag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo eigenlijk haten op Appel?
Wat je wel niet allemaal over hebt voor importquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Shit, sorry. Komt niet meer voor.
[..]
Anders krijg jij geen verblijfsvergunning mijn liefste
Oh okequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Omdat hij een incompetente kutkneus is daarom
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Dus ik ben geen werkelijkheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moet wel want jij bent een droomjongen![]()
incompetent, mooi woordquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn apparatuur komt allemaal uit China.. waarom dan niet een stuk lekker vlees importeren uit Ruslandquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal over hebt voor import
valt mij ook op inderdaad, iets quoten en dan aangevallen worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
En hij moet wel vaak krullenbolletje hebben, ik voel hier een kansloze internetcrush opkomen
Vaak?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
En hij moet wel vaak krullenbolletje hebben, ik voel hier een kansloze internetcrush opkomen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
Zoveel perfectie kan toch geen werkelijkheid zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus ik ben geen werkelijkheid?: @
Treinen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
Appel ik hoop dat jij net over je veters struikelt wanneer je op het randje van het perron staat.
Waarom geen Thais import bruidje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn apparatuur komt allemaal uit China.. waarom dan niet een stuk lekker vlees importeren uit Rusland![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
Appel ik hoop dat jij net over je veters struikelt wanneer je op het randje van het perron staat.
Gatverdammequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen we el stinho niet even een dagje hierheen halen en die appelkneus naar Vbl doen, in VBL gaan ze zo ver dat hij wel stopt met FOK!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
Ey Geo, El Stinho is toch zo slecht nog niet in vergelijking met deze 14jarige.
Voetbal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kunnen we el stinho niet even een dagje hierheen halen en die appelkneus naar Vbl doen, in VBL gaan ze zo ver dat hij wel stopt met FOK!
Mwa, kan ook een kut ventje zijn hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
Ey Geo, El Stinho is toch zo slecht nog niet in vergelijking met deze 14jarige.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |