Can never be unseenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk lijkt Wp wel beetje op Kirby
Welke?quote:
Geloof mij als je toetsenbord gevoel had zou hij zich schamen voor je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb toch niets stoms meer gedaan nadat ik dit topic opende?
Ik heb hem niet meerquote:
Wat deed ik dan nog stom?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof mij als je toetsenbord gevoel had zou hij zich schamen voor je.
Ik dacht dat dat iets tussen jou en mij was, dat ik een Russisch import hoertje benquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Russian import hoertje, NE-DER-LANDS spreken wij hier, niet Da comrad etc.. NEDERLANDS.
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeker ze heeft jou gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hey, de FOK!kers mogen het wel weten toch? We moeten desnoods trouwen voor die greencard voor jou.. dan mogen zij toch wel op de bruiloft komen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets tussen jou en mij was, dat ik een Russisch import hoertje ben
Knijp mij eens volgens mij droom ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeker ze heeft jou gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof mij als je toetsenbord gevoel had zou hij zich schamen voor je.
Oh god daar gaat de privacy van DM.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]moest ffwant ergens in het verleden hadden wij een grap ofso dat ze uit Polen ofiets kwam
oehhhh stuur eens door.quote:
Wel ja joh. FOK! relatie dan ook maar FOK! bruiloftquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hey, de FOK!kers mogen het wel weten toch? We moeten desnoods trouwen voor die greencard voor jou.. dan mogen zij toch wel op de bruiloft komen?
HEB HEM NIET MEERquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god daar gaat de privacy van DM.
[..]
oehhhh stuur eens door.
[..]
Wel ja joh. FOK! relatie dan ook maar FOK! bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |