Het heeft a serbian film gezien hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
houd gewoon allemaal jullie teringkoppen met jullie imbeciel gejank want ik zweer dat ik jullie zal opsporen en mijn penis in jullie oog zal dauwen tot hersenschade toe
Oh heb ik je tere zieltje gekrenkt? Het is zeker toeval dat niemand je hier mag ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Anders zou ik ook andere gaan aanvallen.
Voor 1 keer ben ik het eens met troll. Omg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
houd gewoon allemaal jullie teringkoppen met jullie imbeciel gejank want ik zweer dat ik jullie zal opsporen en mijn penis in jullie oog zal dauwen tot hersenschade toe
Houd eens op met niemand te zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh heb ik je tere zieltje gekrenkt? Het is zeker toeval dat niemand je hier mag ?
Wat betekent Uft?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
Merk je het appelcake je jaag zelfs onze Uft weg
Gewaagd argumentquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
Kap allemaal gewoon. Het is een forum.
Als ik stop met je aan te vallen is het nog niet goed of wel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Je gedragen als een kut user en dan klagen dat mensen je een kut user vindenLaatste wat ik er over te zeggen heb.
ja dan welquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik stop met je aan te vallen en dan een ander slowchat ofzo opzoek is het nog niet goed of wel?
Weet ik niet. weet jij hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef Trollscience het volgende:
wanneer komt mijn zus weer eens langs :S :S
Betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
GEO ik ga nu adobe premiere installen, spannund!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
GEO ik ga nu adobe premiere installen, spannund!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |