Als ik stop met je aan te vallen is het nog niet goed of wel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Je gedragen als een kut user en dan klagen dat mensen je een kut user vindenLaatste wat ik er over te zeggen heb.
ja dan welquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik stop met je aan te vallen en dan een ander slowchat ofzo opzoek is het nog niet goed of wel?
Weet ik niet. weet jij hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef Trollscience het volgende:
wanneer komt mijn zus weer eens langs :S :S
Betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
GEO ik ga nu adobe premiere installen, spannund!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
GEO ik ga nu adobe premiere installen, spannund!!![]()
![]()
'quote:
Wat voor video's ga je bewerken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Mja ik moet nog wachten op mijn HTC one X van reparatie en dan kan ik eindelijk video's maken om te gaan bewerken.
HTCquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Mja ik moet nog wachten op mijn HTC one X van reparatie en dan kan ik eindelijk video's maken om te gaan bewerken.
Mijn plan is om video's te maken en te bewerken op een manier dat ze passen bij de muziek die ik er onder zit. Dus soort van fanvideo van een bepaald nummer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor video's ga je bewerken?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn plan is om video's te maken en te bewerken op een manier dat ze passen bij de muziek die ik er onder zit. Dus soort van fanvideo van een bepaald nummer.
Ik heb zojuist ooraids in mijn oren ontvangen, bedankt.quote:
Oke nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn plan is om video's te maken en te bewerken op een manier dat ze passen bij de muziek die ik er onder zit. Dus soort van fanvideo van een bepaald nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |