Tof, tof!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1 callcenter en 1 debiteurenbeheer.
Groente is groentequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar nu zou ze het sneller eten,omdat groente dan kleiner zijn en in soep drijven.
Is blijkbaar lekkerder.
Awwwwwquote:
Hier ookquote:
Niet zeggen dat ik dat was anders klap ik jequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand zei in dm dat jij een kloon was.
Iemand die aardig was zei het.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat was anders klap ik je
Wauw wat romantischquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En zelf geplukte roos geplakt op je kluisje![]()
![]()
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand die aardig was zei het.
Ja ik ben aardig, dus niet zeggen dat ik het was anders klap ik je met knokploegquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand die aardig was zei het.
Nee, hoezo? Goed boek?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Flips, heb jij the promise al gelezen?
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand zei in dm dat jij een kloon was.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef Trollscience het volgende:
flippie is een lekker sletje (á)
kus op je lippen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wauw wat romantisch:@
kus op je wang
![]()
Geen dankquote:
hahahaha wp hommoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat was anders klap ik je
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!![]()
![]()
Genoeg mensen die aardig doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik ben aardig, dus niet zeggen dat ik het was anders klap ik je met knokploeg
Nadat hij dat zei begon ik ook te twijfelen... voelde me bijna genept want het is inderdaad bijna too good to be truequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaat
Stripboek en jaquote:
Royale sneuheidquote:[..]
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaat
Ah gossiequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn moeder verstopt ook altijd groente in het eten.
Ik geloof je wel, maar diegene niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Genoeg mensen die aardig doen.
Zelfs in dit topic een paar.
Flips is echt. Ze heeft me zelfs geklapt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar diegene niet.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb flips welleens aangeraakt, snel mijn handen gewassen natuurlijk. je weet maar nooit wat voor'n enge ziektes zo'n meid kan meedragen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!![]()
![]()
Gasttttquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadat hij dat zei begon ik ook te twijfelen... voelde me bijna genept want het is inderdaad bijna too good to be true
Ken ik niet.quote:
Opflikkerenquote:[..]
Royale sneuheid
Ik geloof jou ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar diegene niet.
Nogmaals sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flips is echt. Ze heeft me zelfs geklapt.
Jammer dat het altijd een tijdje duurt voor zo een ziekte zich kan ontplooien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb flips welleens aangeraakt, snel mijn handen gewassen natuurlijk. je weet maar nooit wat voor'n enge ziektes zo'n meid kan meedragen
Ik geloof jou juist wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastttt_!
[..]
Ken ik niet.
[..]
Opflikkeren
[..]
Ik geloof jou ook niet.
[..]
Nogmaals sorry
[..]
Jammer dat het altijd een tijdje duurt voor zo een ziekte zich kan ontplooien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
Wacht Flips ik DM je zometeen wel Link eerst even lapo FIXEN om een beledigende tt te maken naar appelkneus
Sommige groentequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is beter wel, dan eet ik het toch en proef je het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |