Nadat hij dat zei begon ik ook te twijfelen... voelde me bijna genept want het is inderdaad bijna too good to be truequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaat
Stripboek en jaquote:
Royale sneuheidquote:[..]
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaat
Ah gossiequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn moeder verstopt ook altijd groente in het eten.
Ik geloof je wel, maar diegene niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Genoeg mensen die aardig doen.
Zelfs in dit topic een paar.
Flips is echt. Ze heeft me zelfs geklapt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar diegene niet.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb flips welleens aangeraakt, snel mijn handen gewassen natuurlijk. je weet maar nooit wat voor'n enge ziektes zo'n meid kan meedragen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!![]()
![]()
Gasttttquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadat hij dat zei begon ik ook te twijfelen... voelde me bijna genept want het is inderdaad bijna too good to be true
Ken ik niet.quote:
Opflikkerenquote:[..]
Royale sneuheid
Ik geloof jou ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar diegene niet.
Nogmaals sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flips is echt. Ze heeft me zelfs geklapt.
Jammer dat het altijd een tijdje duurt voor zo een ziekte zich kan ontplooien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb flips welleens aangeraakt, snel mijn handen gewassen natuurlijk. je weet maar nooit wat voor'n enge ziektes zo'n meid kan meedragen
Ik geloof jou juist wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastttt_!
[..]
Ken ik niet.
[..]
Opflikkeren
[..]
Ik geloof jou ook niet.
[..]
Nogmaals sorry
[..]
Jammer dat het altijd een tijdje duurt voor zo een ziekte zich kan ontplooien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
Wacht Flips ik DM je zometeen wel Link eerst even lapo FIXEN om een beledigende tt te maken naar appelkneus
Sommige groentequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is beter wel, dan eet ik het toch en proef je het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |