quote:
quote:
Jaquote:
jaa en bonbons.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krijg ik dan met Valentijn een hartjes lolly van je?![]()
![]()
![]()
![]()
Die reclamequote:
Gefeliciteerd meidquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OV, sollicitaties gingen goed! Ben bij 1 aangenomen, van de ander hoor ik morgen meer!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OV, sollicitaties gingen goed! Ben bij 1 aangenomen, van de ander hoor ik morgen meer!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaecht mooi hoe dat kind kijkt .. 'Dus geen groenten he mam' .. uhu.. die kop dan
Videocopilot, maar dat is after effects. Verder gewoon op good-tutorials.com e.d. kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Adobe premiere maar eens 'kopen'. Geo heb je wat handige tips of tutorials?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het is meestal het geduld opbrengen om het te leren wat het lastigste isquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Videocopilot, maar dat is after effects. Verder gewoon op good-tutorials.com e.d. kijken.
Maar het is allemaal simpel, meeste is toch knippen en plakken hier en daar een fade
Je moet gewoon even weten wat de tools doen en dan de hotkeys and thats it. Het is niet moeilijk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We kunnen vast een compromis sluiten met wat we doen met onze kinderen schat.
Met hoeveel mannen denken jullie dat ik kinderen krijg ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een zegje in hoor.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn kinderen hoeven nooit een kriebeltrui te dragen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik was zo bang voor hem vroeger
1 callcenter en 1 debiteurenbeheer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goed bezig!, naar welke functie solliciteer je eigenlijk?
Ja maar nu zou ze het sneller eten,omdat groente dan kleiner zijn en in soep drijven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die reclameis dat kind blind ofzo je ziet toch al die groente drijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |