jaquote:
ik wil geen kinderen n_nquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Mijn kinderen mogen geen tv kijken later.
quote:
Sorryquote:
Krijg ik dan met Valentijn een hartjes lolly van je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil jij verkering met mij?![]()
![]()
![]()
:
![]()
: @:@@@@!!!
quote:
quote:
Jaquote:
jaa en bonbons.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krijg ik dan met Valentijn een hartjes lolly van je?![]()
![]()
![]()
![]()
Die reclamequote:
Gefeliciteerd meidquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OV, sollicitaties gingen goed! Ben bij 1 aangenomen, van de ander hoor ik morgen meer!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OV, sollicitaties gingen goed! Ben bij 1 aangenomen, van de ander hoor ik morgen meer!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaecht mooi hoe dat kind kijkt .. 'Dus geen groenten he mam' .. uhu.. die kop dan
Videocopilot, maar dat is after effects. Verder gewoon op good-tutorials.com e.d. kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Adobe premiere maar eens 'kopen'. Geo heb je wat handige tips of tutorials?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |