SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCBlood Sugar Sex Magik
Geniet er van, welk bier mag het zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Ik geniet van mijn laatste biertje. Na morgen ruim 6 maanden geen bier. U snapt het wel.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Ik geniet van mijn laatste biertje. Na morgen ruim 6 maanden geen bier. U snapt het wel.
Ik hoop een duveltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Geniet er van, welk bier mag het zijn?
Goeie reis en hou je haaks daar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Dat is geen raar ritme, dat is een normaal ritme.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook maar eens tukken zo. Zit nog een beetje in rare ritme van de oefening. 8 uur op, 8 uur af.
Uitslaap dagje joh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef AchJa het volgende:
Mogguh, koffie en op pad naar 't Harde.
Bedankt! En geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goeie reis en hou je haaks daar.
Ik begreep dat jullie met de C-17 vliegen?
Goede reis en een behouden thuiskomstquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Bedankt! En geen idee eigenlijk...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar weer eens een tukkie arts bellen doen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen
Morgen wel ff bloedprikken
Dat moest ik toch al doen, 2 weken voor de longfunctie test en de CT borstscan. Was al maanden van tevoren geplanned.quote:
quote:
heh, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Was pas om 2045 klaar met mijn werk, moest toen nog eten.Geen vut meer
Stomme knurften trouwens, meeting om 0800 met externen. Die twee knakkers moeten nog komen, en even bellen of zo
Ach, is meer hun probleem dan de mijnequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, andere keer dan maar
Die externen zijn het zeker vergeten
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, is meer hun probleem dan de mijne
Ik ga maar even een peukie doen buiten.
Ik zit op kantoor, dus binnen roken mag niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lotusss is naar werk, ik rook nu lekker binnen hehe
Straks wel weer avonddienst
Waar zijn de tijden gebleven dat je nog op kantoor mocht roken, in het vliegtuig en de treinquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, dus binnen roken mag niet.
Ah, maar tijdens mijn peukenpauze heeft een collega wel koffie voor mij gehaald
Ergens ver in mijn geheugen opgeslagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat je nog op kantoor mocht roken, in het vliegtuig en de trein
Ik weet nog dat ik op de vluchten van KLM naar de VS (LA) gewoon nog lekker kon paffen, dat was begin jaren 90. Nog niet eens zo lang geleden eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ergens ver in mijn geheugen opgeslagen
Kan ik mij ook nog herinneren hoor, en ik nam altijd een niet-rokers plek. Liep wel naar achteren voor mijn peukie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op de vluchten van KLM naar de VS (LA) gewoon nog lekker kon paffen, dat was begin jaren 90. Nog niet eens zo lang geleden eigenlijk.
hehe, ik regelde altijd wel een rokersplek voor mijzelf, m'n tante werkte toen voor de KLMquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij ook nog herinneren hoor, en ik nam altijd een niet-rokers plek. Liep wel naar achteren voor mijn peukie.
Was geloof ik in 1996 dat ik voor het eerst op een vlucht (naar Azië) niet meer mocht roken![]()
Niet zo lang geleden, alweer ruim 15 jaar dus
quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede reis en een behouden thuiskomst
mwah van 0300 tot 1100 op een van 1100 tot 0700 tukken ben ik niet echt meer gewend. Als je er eenmaal inzit gaat het best, maar nu moet ik weer ff afkickenquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is geen raar ritme, dat is een normaal ritme.
Volgens mij staat van deze aanval een filmpje op Facebook pagina van 11LMB.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Wij hebben nog ff met 7 verbindelaren een oefenhuis omgetoverd tot fort/wapensmokkel/vrouwenhandel plaats. Uiteindelijk luchtmobiel binnen moeten laten via de voordeur(op bevel van ot) anders stonden ze nu nog buiten :p
Wil je de boel wel even luchten voordat je weggaat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lotusss is naar werk, ik rook nu lekker binnen hehe
Straks wel weer avonddienst
Bout zooi. Laat die gasten maar lekker buiten staan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Hoogvlieger, bij welke schietbaan in de buurt van wildflecken heb jij wacht gelopen? Heb n hoop natres mensen zien staan in de bossen rondom de schietbanen.
Wij hebben nog ff met 7 verbindelaren een oefenhuis omgetoverd tot fort/wapensmokkel/vrouwenhandel plaats. Uiteindelijk luchtmobiel binnen moeten laten via de voordeur(op bevel van ot) anders stonden ze nu nog buiten :p
Was ist OT?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Hoogvlieger, bij welke schietbaan in de buurt van wildflecken heb jij wacht gelopen? Heb n hoop natres mensen zien staan in de bossen rondom de schietbanen.
Heel goed!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is het Opleider/Trainer of iets in die geest.
Mwoah observer betwijfel ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef Schild het volgende:
FF opgezocht en het is Observer/Trainer.
Ons bivak zat ter hoogte van 11A, verder nog waren er vaste patrouillerondes naar baan 8 en de Hawk stellung.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Kan nu niet checken, lig onder n poncho in de buurt van ohndruf :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:24 schreef Schild het volgende:
[..]
Volgens mij staat van deze aanval een filmpje op Facebook pagina van 11LMB.![]()
( http://www.facebook.com/11luchtmobielebrigade )
Dan heb je,me mss wel ns langs zien rijden in burger in n bla softtop mb, ik zat op baan 13.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ons bivak zat ter hoogte van 11A, verder nog waren er vaste patrouillerondes naar baan 8 en de Hawk stellung.
Maar gezien de poncho veel regen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Bouke-p het volgende:
Naast n hoop onzin,erg veel onzin en niksdoen wel een leuke oefening, veel knallen en actie etc.!
Oh, is in ieder geval een filmpje waarbij LMB stoer richting het huis rent, en vervolgens sip om zich heen zit te kijken als ze buiten het huis staan en er met geen mogelijkheid in kunnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:16 schreef Bouke-p het volgende:
Kan nu niet checken, lig onder n poncho in de buurt van ohndruf :p
Nu wel ff, post na de acties nog wel ff wat ik nu doe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gezien de poncho veel regen?
Klopt. Op 11B/C waren ze op een avond nog life fire aan het doen met lichtspoormunitie. Best bruut om te zien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Bouke-p het volgende:
Naast n hoop onzin,erg veel onzin en niksdoen wel een leuke oefening, veel knallen en actie etc.!
Lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, nog 2 dagen werken, dan 3 dagen vrij
Geen schot gelost deze week. Zelfs niet eens oefenvijand tegen ons gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Bouke-p het volgende:
Niet mee gedaan? Ikzelf heb n veel mee mogen doen
Kom op MIVD.. ik wil ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Geen schot gelost deze week. Zelfs niet eens oefenvijand tegen ons gehad.
Om geen schot te lossen en geen oefenvijand tegen over je te hebben hoef je niet op de MIVD te wachten hoorquote:
Maar met een diemaco in je klauwen patrouille lopen gaat ook een beetje lastig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om geen schot te lossen en geen oefenvijand tegen over je te hebben hoef je niet op de MIVD te wachten hoor
truequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar met een diemaco in je klauwen patrouille lopen gaat ook een beetje lastig.
Verkennings patrouilles in Bosnië, dat was tof als medicquote:
Dat.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkennings patrouilles in Bosnië, dat was tof als medic
Maak je maar zinquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, ik heb geen zin meer in plantenfysiologie
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar al de hele dag. Nou goed, nog even dan.
en morgen verder gaan is ook een optiequote:
Thuis werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:53 schreef Thaboel het volgende:
Geen last meer van die schoolmeuk of thuis werken :p
Ja, morgen nog 1 dag vrij en dan donderdag tentamenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
en morgen verder gaan is ook een optie
Dan is het denk ik idd beter om even een biertje te pakken en morgen verder te lerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, morgen nog 1 dag vrij en dan donderdag tentamen.
Nu pas?quote:
4 achteruit en 1 vooruit, voor in 't geval dat de vijand van achteren aanvalt. Hue-hue-huequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoeveel versnellingen heeft een Franse tank?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
4 achteruit en 1 vooruit, voor in 't geval dat de vijand van achteren aanvalt. Hue-hue-hue![]()
Iemand moet zich overgeven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad om te huilen.
Waarom hebben we de fransen nodig in de strijd tegen het terrorisme?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zodat de fransen ze kunnen laten zien hoe ze zich over moeten geven!
Hue-hue-hue.
Geen idee, normale kwartjes vallen bij mij al traag. Franse kwartjes vallen helemaal nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe kan je een franse infanterist herkennen?
Aan verbrande oksels..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, normale kwartjes vallen bij mij al traag. Franse kwartjes vallen helemaal niet
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Ok, dat was het voor vanavond dan.
Frans kwartje, valt nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aan verbrande oksels..
Huehuehue..
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Mooi stukje tekst. Maarja, politiek dacht anders.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:33 schreef jankaas020 het volgende:
Mans En Garde: Tanks, wat moet je ermee?
Thanks, vooral het eerste linkje.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van hun handen omhoog houden bij het overgeven, snappie.
Fair enough.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
En doe geen moeite om de grap uit te leggen
dezequote:
quote:
quote:
waarom?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
deze![]()
[ afbeelding ]
Moet ik alleen nog even van afblijven
Kan nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is een brouwerij, géén fabriek. Maar een Westvleteren triple beats wat mij betreft toch echt een Duvel pils
Wilcoquote:
I would rather have a German division in front of me, than a French one behind me.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
I would rather have a German division in front of me, than a French one behind me.
Gen. George S Patton.
Kratje is niet voor mij, heb het alleen maar tijdelijk in opslagquote:
hehehequote:Op woensdag 26 september 2012 08:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
I would rather have a German division in front of me, than a French one behind me.
Gen. George S Patton.
Ook niet jouw dag volgens mijquote:Op woensdag 26 september 2012 08:11 schreef Thaboel het volgende:
Beetje verslapen, nog een beetje muf van gister en het gevoel dat dit niet mijn dach word...
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef AchJa het volgende:
Dyscalculie-lied
3 maal 3 is... ehhhhh... 6?
...7? ...33? ...9? ...12?
Ieder zingt z'n eigen lied
Als ik dit niet tellen kan
Dan zing ik lekker niet!
Dyslexi-lied
Dire maal dire si ngeen
Ieedr zgnit z'n egein leid
Deir mala dier is neeng
Ki sanp dti leidej neit!
Klassiek Autisme-lied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!
ODD-lied
Drie maal drie is zeven
Ik vind dit een heel stom lied
Als je wilt dat ik dit zing
Dan zing ik het dus niet!
ADHD-lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!
IEDER SCHREEUWT Z'N EIGEN LIED!!!
IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!
ADD-lied
Drie maal dr... hé, een vogel!
Zingen? ...o ja. Drie maal drie is negen
Ieder... mooi weer buiten zeg!
Wat? O ja. Ieder zingt z'n eigen lied
Drie maal... ehhhh... Wat deed ik hier ook al weer?
Asperger-lied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
Gilles de la Tourette-lied
Drie maal drie is negen
Ieder *tic* ieder zingt z'n eigen *tic* eigen *tic* eigen lied
Als ik nu maar heel snel zing
Dan scheld ik misschien @#$%@#$$ niet
Oeps... Te laat *tic* laat *tic* laat...
Dyscalculie-lied
Dan zing ik lekker niet!
[knip]
Drie maal drie is negen
Jawel! Sta als extra vandaag. Geen fuck uitvoeren duschquote:Op woensdag 26 september 2012 09:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook niet jouw dag volgens mij.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef samthegreat5 het volgende:
AchJa, en het onderofficiers lied dan? Hoe gaat dat?
Stingerteam???quote:Op woensdag 26 september 2012 12:28 schreef Bouke-p het volgende:
Krijg net n berichtje van thuis, maandag begint je cls opleiding! Dus ongeveer kort weekend en dan weer 5 weken druk bezig....
Gelukkig al in het bezit van ptls dus cls moet ondanks,dat dat fysiek zwaarder is wel gaan lukken.
@cobra,
Gisteren toen ik onder de poncho lag was ik samen met mn buddy 1 van de 3 stinger teams en moesten we helis(fictief) uitschakelen. Met 3 teams 2 apaches meer gehaald.
Alsof dat alles is...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Bouke-p het volgende:
Haha, ja :p ik zit nu bij t 44e en we kregen 3 dummy stingers, als we helis zagen moesten we in open gebied met dat kreng op onze schouder gaan staan en via hf doorgeven aan ot dat we n heli onderkent hadden die gaven dan aan of t een hit was.
Uw luchtsteun is afgekeurd. JA MAAR DE VIJAND ZIT DAAR, ZE KUNNEN NERGENS ANDERS ZITTEN, DE vORIGE DRIE KEER ZATEN ZE DAAR OOK!. Ja, daarom is het juist afgekeurd.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof dat alles is...
Typisch defensie, het ziet er weer stoer uit maar ondertussen klopt er geen kut van.
Ik denk inderdaad dat een DshK een apache niet veel goeds brengt.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Uw luchtsteun is afgekeurd. JA MAAR DE VIJAND ZIT DAAR, ZE KUNNEN NERGENS ANDERS ZITTEN, DE vORIGE DRIE KEER ZATEN ZE DAAR OOK!. Ja, daarom is het juist afgekeurd.
wutquote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat een DshK een apache niet veel goeds brengt.
Levendige fantasie.quote:
Het scenario van Bouke vertaald naar oorlogszone met vijanden die in plaats van stinger als wapensysteem een DshK hanteren als luchtafweer.quote:
Je weet net zo goed als ik en de rest van Nederland dat er nooit meer oorlog komt. Opdoeken dat defensie apparaatquote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het scenario van Bouke vertaald naar oorlogszone met vijanden die in plaats van stinger als wapensysteem een DshK hanteren als luchtafweer.
Ditquote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik en de rest van Nederland dat er nooit meer oorlog komt. Opdoeken dat defensie apparaat
Nee joh. Gewoon vier .50 aan mekaar knopen en op een metalen rek zetten. Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat een DshK een apache niet veel goeds brengt.
Ducktape en ty-rips klariequote:Op woensdag 26 september 2012 14:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon vier .50 aan mekaar knopen en op een metalen rek zetten. Niet zo moeilijk doen.
Dyscalculie-lied
Dan zing ik lekker niet!
Dyslexi-lied
Dire maal dire si ngeen
Ieedr zgnit z'n egein leid
Deir mala dier is neeng
Ki sanp dti leidej neit!
Klassiek Autisme-lied
Drie maal drie is negen
Ik zing hier mijn eigen lied
Zing ik dan door alles heen
Dan merk ik dat toch niet!
ODD-lied
Drie maal drie is zeven
Ik vind dit een heel stom lied
Als je wilt dat ik dit zing
Dan zing ik het dus niet!
ADHD-lied
DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEGEEEEEEN!!!
IEDER SCHREEUWT Z'N EIGEN LIED!!!
IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!
WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!
ADD-lied
Drie maal dr... hé, een vogel!
Zingen? ...o ja. Drie maal drie is negen
Ieder... mooi weer buiten zeg!
Wat? O ja. Ieder zingt z'n eigen lied
Drie maal... ehhhh... Wat deed ik hier ook al weer?
Asperger-lied
312 maal 3754 is 1171248
Ik maak wel mijn eigen lied
Want ik ben wel heel erg slim
Maar mensen snap ik niet
Drie maal drie is negen
Je maakt me aan 't huilenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik en de rest van Nederland dat er nooit meer oorlog komt. Opdoeken dat defensie apparaat
M45 Quadmount, oh hells yeah:quote:Op woensdag 26 september 2012 14:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon vier .50 aan mekaar knopen en op een metalen rek zetten. Niet zo moeilijk doen.
Welkom terug Remcoquote:
voor 10 dagenquote:
M55...quote:Op woensdag 26 september 2012 14:39 schreef samthegreat5 het volgende:
M45 Quadmount, oh hells yeah:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik dacht: ''laat ik eens een scheermesje uitproberen in plaats van aparaat''.
Na duizend keer over hetzelfde stukje te zijn gegaan met nog geen effect (iets te lange baard waarschijnlijk) en 4 wondjes later heb ik de 2e helft maar met elektrische afgemaakt. Volgende keer misschien eerst met de trimmer eroverheen.. of gewoon niet zo lang wachten
.
Dat is het probleem waarschijnlijk!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef Nibb-it het volgende:
Je moet ook niet de ladyshave van je moeder gebruiken
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef AchJa het volgende:
Elektrisch scheren is dan ook voor homo's...
Heerlijk zo een typische samthegreat5 post, hoop dat je in de toekomst nog meer van je boeiende levenservaringen zal delen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik dacht: ''laat ik eens een scheermesje uitproberen in plaats van aparaat''.
Na duizend keer over hetzelfde stukje te zijn gegaan met nog geen effect (iets te lange baard waarschijnlijk) en 4 wondjes later heb ik de 2e helft maar met elektrische afgemaakt. Volgende keer misschien eerst met de trimmer eroverheen.. of gewoon niet zo lang wachten
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Godsamme.. tot aan een bloedende bek toe (letterlijk) tanden gepoetst. Trusteh.
Brazilian, elke week.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
Scheren is voor watjes, gewoon waxen
Je bent een shemale?quote:
Nee, ik geniet er gewoon van.quote:
OK, dat was dus de koffiequote:
Discipline them lieutenant!!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef paintmeester het volgende:
niet scheren is voor luilakken
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef paintmeester het volgende:
niet scheren is voor luilakken
Nee, een baard hebben is meer werk dan gewoon scheren.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Al die verloren tijd die je anders zo goed aan fappen kunst besteden bedoel je te zeggen?
I know, daarom besluit ik altijd als ik me 2 weken niet heb geschoren met een schone lei te beginnen ^^.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, een baard hebben is meer werk dan gewoon scheren.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Dat ik de baardgroei van samthegreat5 nog heb mogen meemaken.
Niks in je leven zal dit punt nog evenaren, je kan nu gerust sterven.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
QFHquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Soms zijn er momenten om een facepalm op uit te voeren. Dat was er één. Trustenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef Thaboel het volgende:
Ook echt denken dat je gelijk je baard kan weghalen met een scheermesje..
Met een straigh mes zou het gewoon kunnen maar kom op sammie... Duidelijke beta student...
Kut toch serieus op gereageerd.
mogguh slappequote:
Nieuwe woordjes geleerd ER?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bek houwe mondje, ik ben tantoe spang!
ja, ik leer zo nog eens watquote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe woordjes geleerd ER?
En mogguh
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, ik leer zo nog eens wat
Mogguh idd
Och, ziel.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef paintmeester het volgende:
Ben al de hele week de enige op de gangik ben aan het vereenzamen op de werkplek...
Nog lang niet..quote:
Ja die doet het weerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Och, ziel.
Maar doet de verwarming het wel weer?
Hier een plaatje voor je eenzaamheidquote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef paintmeester het volgende:
Ben al de hele week de enige op de gangik ben aan het vereenzamen op de werkplek...
Lelijke onderbroeken hebben ze aanquote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Hier een plaatje voor je eenzaamheid
[ afbeelding ]
Sowieso teveel kledij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lelijke onderbroeken hebben ze aan
Pornolat heet idd niet voor niets een pornolatquote:
Succes ERquote:Op donderdag 27 september 2012 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu ja, maar ff douchen zo, dan op naar Leerdam voor een netwerkbeurs. Ben benieuwd of het wat concreets opleverd
Mag nietquote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee gij, barbaar, plaats dan open vlees
quote:Global bacon shortage "unavoidable," group says
Pig industry group predicts rising feed costs to limit production; USDA still expects Americans to consume 45 pounds of pork per capita in 2013
valt mee, per jaar.quote:
zie nieuwstopic.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:38 schreef Nibb-it het volgende:
Defensie: wij hadden Haren voorkomen, niet op ons bezuinigen
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is al beter.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldige reacties weer. Achja, FOK! he.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:38 schreef Nibb-it het volgende:
Defensie: wij hadden Haren voorkomen, niet op ons bezuinigen
Gewoon een paar van die pullen leegdrinken en voilaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
Nou nou, prachtige dames ofzo... kuch.
inmiddels ook onderweg vanuit mijn werk...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu ja, maar ff douchen zo, dan op naar Leerdam voor een netwerkbeurs. Ben benieuwd of het wat concreets opleverd
homoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:26 schreef Thaboel het volgende:
Esses loopt weer te huilen om de geposte dames...
long time, no see.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef gerco94 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cht_met_taliban.html
Ik heb het filmpje ook in het film topic geplaatst.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef gerco94 het volgende:
correct.quote:
Op bepaalde Fora hebben mensen nogal wat commentaar op betrokkene, iets met alles doen wat je niet moet doenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef gerco94 het volgende:
en proficiat DHCquote:
Ja men kan duidelijk zien dat er meer adraline aanwezig was dan militair kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Op bepaalde Fora hebben mensen nogal wat commentaar op betrokkene, iets met alles doen wat je niet moet doen
quote:
Wat hebben ze bereikt dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en proficiat DHC![]()
(of had je het niet over Peregrine Sword?)
En toch een goede daad gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja men kan duidelijk zien dat er meer adraline aanwezig was dan militair kunnen.
Wat is dat logo van je ava?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja men kan duidelijk zien dat er meer adraline aanwezig was dan militair kunnen.
[DEF] Film topicquote:
Ja een goede daad zeker wel, door het vuur op zich af te leiden, maar hij had mischien wat meer met vuurdeking, zichtsveld, etc rekening moeten/kunnen houden.quote:
United States Army - Special Operations Commandquote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat is dat logo van je ava?
Oh, en hallo
Oooooh, lekker belangrijk. Elke week maar een felicitatietopic houden voor de KMar medewerker die zijn certificering weer voor elkaar heeft (of elke andere eenheid).quote:
Tenenkrommend was het om sommige van de commentaren op yt te lezen. Terwijl in de tekst toch duidelijk staat dat hij samen met de LT probeerde het vuren naar naar zich toe te trekken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een goede daad zeker wel, door het vuur op zich af te leiden, maar hij had mischien wat meer met vuurdeking, zichtsveld, etc rekening moeten/kunnen houden.
Hallo BredeBradda, en ja zoals Esses het al voor mij heeft beantwoord is het van USASOC. Maar het gaat hier niet om een logo maar om een zogenaamde Distinguished Unit Insignia (DUI), en wel om de nieuwe DUI die sinds vorig jaar in gebruik is genomen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat is dat logo van je ava?
Oh, en hallo
Laat me raden waar je het commentaar gelezen hebt, Youtube? Als dat zo is niet eens lezen, daar reageerd gebruikelijk de tiener met te veel tijd, en te weinig verstand.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tenenkrommend was het om sommige van de commentaren op yt te lezen. Terwijl in de tekst toch duidelijk staat dat hij samen met de LT probeerde het vuren naar naar zich toe te trekken.
Correct geraden. Zaten ook wel positieve commentaren tussen van mensen die de begeleidende tekst wél gelezen hadden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Laat me raden waar je het commentaar gelezen hebt, Youtube? Als dat zo is niet eens lezen, daar reageerd gebruikelijk de tiener met te veel tijd, en te weinig verstand.
quote:
quote:
Geraden? Je had het getiktquote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct geraden. Zaten ook wel positieve commentaren tussen van mensen die de begeleidende tekst wél gelezen hadden.
3 dorpen die achter elkaar kermis hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoelang duurt die kermis wel niet?
Kut.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
3 dorpen die achter elkaar kermis hebbenDit is de laatste dag though, daarna kom ik weer naar jullie
quote:
Verhip jaquote:
Jammer dat er maar drie dorpen zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
3 dorpen die achter elkaar kermis hebbenDit is de laatste dag though, daarna kom ik weer naar jullie
Als jij die nu kijkt, mag je straks een recensie geven. Staat heel erg laag op mijn to-see lijst.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef BredeBradda het volgende:
Da bin ich wehr. zieke flashlight gescoord.
Watquote:
Drie talen in één zin gebruiken.quote:
Dus nu Glory er nog even achteraanquote:Op donderdag 27 september 2012 22:27 schreef Royyy het volgende:
Vierkante ogen... 8 uur achter elkaar film gekeken.
Gods & Generals en Gettysburg
Hm is maar 2 uur zie ik, dus wel te doenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu Glory er nog even achteraan
Royyy's civil war movie marathonquote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm is maar 2 uur zie ik, dus wel te doen
Wat moet je daarmee dan? Met die kennis?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef BredeBradda het volgende:
Verdomme, iemand een idee hoe je een kogel laad zonder magazijn
Stoer doen?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee dan? Met die kennis?
Cool dat je Engels en Nederlands door elkaar talkedquote:Op donderdag 27 september 2012 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Gewoon een patroon in de kamer dumpen en slide naar voren releasen I'd say.
Dat zijn nog maar twee talenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Cool dat je Engels en Nederlands door elkaar talked
Ik weet right? Ich kann auch wel meerdere languages door elkaar talken.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Cool dat je Engels en Nederlands door elkaar talked
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Thaboel het volgende:
Wauw sammie dat is wel de slechtste beschrijving ooit!
Nou blij. Ik ga pitten.quote:2. If procedure 1 is not possible I dump one round into chamber, slowly release slide forward until it rest on case rim, then I push back of extractor until extractor snaps over case and slide goes into battery, then load mag.
quote:There have been many reports of people who have had damaged extractors in their non-1911 pistols from loading rounds through the ejection port. MIM usually isn't used in high stress areas of firearms, or areas that take metal to metal impacts, and if they do they are usually very thick. The extractor claw, which is the area that takes the impact with this method of loading, is very thin, and necessary for reliable function of the pistol.
MIM parts ARE hardened, which is why when MIM parts break, they normally crack or chip away, rather than bend or flex. They look fine one moment, and the next moment, a piece is missing. It can break the next time you load the chamber through the ejection port, which it was not designed to do.
I never loaded my Beretta this way either.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Nou blij. Ik ga pitten.
Probeer een balletjespistool van mn neef te fixen alleen hij is zn magazijn kwijtquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee dan? Met die kennis?
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Probeer een balletjespistool van mn neef te fixen alleen hij is zn magazijn kwijt
gewoon handvol van die dingen pakken en weggooien. Veel effectiever.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Probeer een balletjespistool van mn neef te fixen alleen hij is zn magazijn kwijt
Ding schiet nog best accuraat hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 23:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
gewoon handvol van die dingen pakken en weggooien. Veel effectiever.
airsoft gun?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ding schiet nog best accuraat hoorEn gaat gewoon door karton heen
Ja zo'n ding van de kermisquote:
oh zo'n neppert. Lekker boeie haal je toch een nieuwe als je zonodig zo'n ding moet hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja zo'n ding van de kermis
Ja wat dacht gij dan, een echte M16 zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
oh zo'n neppert. Lekker boeie haal je toch een nieuwe als je zonodig zo'n ding moet hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja wat dacht gij dan, een echte M16 zeker
wtfquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stuk op 0.42 - 0.47 is waar ik ook zat de hele week.
dat haren geneuzelquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, zit ik een partijtje serieus te wezen in NWS, hebben jullie het hier over TOY GUNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |