SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Nee hoor. Daarnaast gewoon zorgen dat ze het niet weten.quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat kan. Alleen dubbel verzekerd en volgens mij gaan ze dan alles naar elkaar schuiven oftewel gij betaald gewoon zelf.
de radiozenders enz enzquote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Thaboel het volgende:
Okeoke.
Wat bedoel je met oude media?
Ik ook, Radio 2 of 1quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Tegenwoordig luisteren mensen toch meestal enkel naar de radio in de auto
Oh goede avond
Nee hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh goede avond
Ik luister nooit naar de radioquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh goede avond
Daar heb je WWFK voor geloof ikquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan ik hier niet op de auto radio krijgen
Nee, slapen, echt, op 1 oor.quote:
Hi MMquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de radio
Goedenavond
Wie wil er nu naar Ned 1, 2 luisteren als men country kan horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je WWFK voor geloof ik
Die kanalen hebben we hier in NL niet opd e auto-radioquote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie wil er nu naar Ned 1, 2 luisteren als men country kan horen.
Zit je in de overgang?quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, slapen, echt, op 1 oor.
De laatste tijd ben ik erg moe.
Overgang my assquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zit je in de overgang?
Zou ik maar eens bij een arts voorbij gaan.
Ja, doorblijven lopen tot je er bij neervalt is slimquote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Overgang my ass
Maar goed, dat zegt Lotusss dus ook, ff naar de arts gaan, bloedonderzoek doen etc.
Maar dan gaat mijn eigen risico naar de klote.
Eigen risico? Je loopt toch veel meer een risico dat je iets hebt wat enkel maar erger kan worden als je er niet na laat kijken?quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Overgang my ass
Maar goed, dat zegt Lotusss dus ook, ff naar de arts gaan, bloedonderzoek doen etc.
Maar dan gaat mijn eigen risico naar de klote.
Ik weet hetquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, doorblijven lopen tot je er bij neervalt is slim
hehe, eigen risico zoals wij dat kennen bestaat denk ik niet in de VS.quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eigen risico? Je loopt toch veel meer een risico dat je iets hebt wat enkel maar erger kan worden als je er niet na laat kijken?
Dus om maximaal ¤ 220,- uit te sparen ga je níet naar een dokter. Snap ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, eigen risico zoals wij dat kennen bestaat denk ik niet in de VS.
Daarnaast, ik loop al op het scherpst van de snede.
meh, ik heb het er gewoon niet op. Dat is ER.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus om maximaal ¤ 220,- uit te sparen ga je níet naar een dokter. Snap ik niet
Dan moet je dat zeggen, en niet zeggen dat het je om het eigen risico gaat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, ik heb het er gewoon niet op. Dat is ER.
Je lijkt Lotusss welquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen, en niet zeggen dat het je om het eigen risico gaat.
Vind het nog steeds niet slim om níet naar een arts te gaan.
Alsof je dagen weg bent vanwege een bloedonderzoek. Voor hetzeflde geldt is het iets simpels wat met een (tijdelijk) pilletje op te lossen is.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben al vaste klant bij het ziekenhuis ivm mijn COPD![]()
En, met name nu, in deze tijden, voor mij 10 anderen mbt werk.
I know, maar ik ben zelf zo van "wat niet weet wat niet deert". Eigenwijs dus volgens Lotusss.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof je dagen weg bent vanwege een bloedonderzoek. Voor hetzeflde geldt is het iets simpels wat met een (tijdelijk) pilletje op te lossen is.
Fruit, wat is dat?quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Thaboel het volgende:
Dokters![]()
Eet wel een extra stukje fruit
Dat is niet eigenwijs, maar gewoon dom.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben zelf zo van "wat niet weet wat niet deert". Eigenwijs dus volgens Lotusss.
Ik ben de gang naar de dokters echt meer dan zat. heb daar al genoeg gezeten en men weet niks.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is niet eigenwijs, maar gewoon dom.
De oude media riepen actief op om vooral te komen, de nieuwe media niet. Nogal een verschilquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor.
@esses ze hadden het wel over het verschil van oud vs nieuw maar de conclusie was wel dat oud ietsje meer schuld had
quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef paintmeester het volgende:
[..]
hey ik luister altijd naar de radio
ECG gemaakt en zo?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige wat er uit bloedtesten komt is dat mijn leverfunctie verminderd is, maar dat was al 10 jaar geleden ook bekend.
quote:
Alles, longfunctie testen, CT borst scans, over 2 weken weer. Dit ivm COPD.quote:
Zeg, mafketel, ik WIL niet naar een dokter?quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Heb zelf ook een hekel aan dokters maar vooral in jou situatie moet je gewoon langs de dokter ei-hoofd.
Nee, heeft alleen veel slaap nodigquote:
Daarom ga ik zo maar slapen, ben gewoon kapotquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, heeft alleen veel slaap nodig
quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo maar slapen, ben gewoon kapot
snurk zequote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Nu pas klaar met mijn werk, pilsje heb ik wel verdiend
Nog beter, dank jequote:
Goh...quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles, longfunctie testen, CT borst scans, over 2 weken weer. Dit ivm COPD.
Bloedtesten op alles, komt behalve verminderde leverfunctie niks zinnigs uit.
Oh, dom van ze, gewoon naar bed gaanquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Thaboel het volgende:
Overkant van de weg (andere helft van het dorp) heeft geen stroom meer
Buren kijken niet blij bij ons naar binnen
Ik ook. Maar dat komt door afgelopen weekend.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Praat jij eens wat verstand in die vent!quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat komt door afgelopen weekend.
ER, zorg verdomme wel goed voor je zelf.
quote:
je aandelen zijn zo verneukt dat je ipad er mee kapt?quote:
De kleuren verlopen, gele en blauwe vlekken... alles... gewoon, spontaan.quote:
Te heet gewassen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Esses het volgende:
[..]
De kleuren verlopen, gele en blauwe vlekken... alles... gewoon, spontaan.
Nee...quote:
klinkt als een hardware probleem, maar het kunnen ook drivers zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Praat jij eens wat verstand in die vent!
vent, drivers op een ipad?quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef m.k het volgende:
[..]
klinkt als een hardware probleem, maar het kunnen ook drivers zijn.
Apple....quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Die zijn er wel, alleen je mag er zelf niet mee prutsen want applequote:
op een IPadquote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Schild het volgende:
Misschien ff schone installatie van Windows proberen.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Schild het volgende:
Overigens spreek je van drivers als je systeem meerdere hardware aan kan. Apple niet, hebben ook geen drivers. Zit helemaal ingeprogrammeerd.quote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Die zijn er wel, alleen je mag er zelf niet mee prutsen want apple
grafische besturings software danquote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens spreek je van drivers als je systeem meerdere hardware aan kan. Apple niet, hebben ook geen drivers. Zit helemaal ingeprogrammeerd.
Psst...quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens spreek je van drivers als je systeem meerdere hardware aan kan. Apple niet, hebben ook geen drivers. Zit helemaal ingeprogrammeerd.
Kusje voor pappa.quote:One reason the Services have trouble operating jointly is that they don't speak the same language. For example, if you told Navy personnel to 'secure a building', they would turn off the lights and lock the doors. Army personnel would occupy the building so no one could enter. Marines would assault the building, capture it, and defend it with suppressive fire and close combat. The Air Force, on the other hand, would take out a three-year lease with an option to buy.
Baaaaard....quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Vandaag gelezen in mijn communicatieboek en dit wou ik even met jullie delen.
[..]
Kusje voor pappa.
Dat is MacOS, een iPad draait op iOsquote:
Even goed lezen.quote:
Dan moet ie dat zeggen ipv "Apple"...quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is MacOS, een iPad draait op iOs
quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Esses het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet ie dat zeggen ipv "Apple"...
[..]
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Vandaag gelezen in mijn communicatieboek en dit wou ik even met jullie delen.
[..]
Kusje voor pappa.
Dat klopt, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik gelezen, doet niets af aan het feit dat hij het over "Apple" heeft mbt drivers...
Alle Ipads zijn van Apple, maar niet alle Apples zijn Ipad...quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt, daar heb je gelijk in.
Alle apples zijn echter wel zuurquote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alle Ipads zijn van Apple, maar niet alle Apples zijn Ipad...
Je bedoeld te zeggen dat je wel zuur wordt van alle applesquote:
Neu, ben een nieuwe uitzoeken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de gebruikers ook..., vuige Apple hippies. Esses zit nu ook zuur te wezen in een hoekje.
Ditusquote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de gebruikers ook..., vuige Apple hippies. Esses zit nu ook zuur te wezen in een hoekje.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij vloog door de sneeuw.quote:
nicequote:
Thaboel heeft een scooterforum accountquote:
Esses hangt op een forum de stoer anonieme kmarrokaan uit te hangenquote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Thaboel heeft een scooterforum account
Scooterforumquote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Esses hangt op een forum de stoer anonieme kmarrokaan uit te hangen
Huilliequote:
Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens, over andere fora gesproken
Breng jouw stem uit voor FOK!
gayquote:
slecht nummer, lelijk mokkelquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
quote:
quote:
Frontpage genomineerd...quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zegt ook weer genoeg over gemiddeld Nederlandquote:
Tja, kan ik ook niets aan doen. Ik kom alleen maar op de FP als iemand toevallig een linkje post.quote:
NOT!!! Denk het niet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Nou, wij schieten hier graag op boodschappers!quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, kan ik ook niets aan doen. Ik kom alleen maar op de FP als iemand toevallig een linkje post.
Volblaffen zei je.quote:
Bieten je zei bietenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, wij schieten hier graag op boodschappers!
quote:
Bier aandragen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik zal het maar houden op waar ik goed in ben
[ afbeelding ]
Ahum, ik ben nog aan het oefenenquote:
Lelijk mokkel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Tam, moeten minstens 12 pullen zijn...quote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik wel. Ben ik nu een held?quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Trouwens ik durf er om te wedden dat je niet met je ellebogen je navel kan aanraken.
zelufquote:
Correct, ik kom net een centimeter of 2 bovenarm te kortquote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Trouwens ik durf er om te wedden dat je niet met je ellebogen je navel kan aanraken.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tam, moeten minstens 12 pullen zijn...
quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik ben nog aan het oefenen
welk effect?quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als jij het doet isgeeft het niet hetzelfde effect als dat een dame het doet.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ter lering ende vermaeck dan maar:
[ afbeelding ]
Lekker nummer, leuk mokkel. BAM Fuck kudde gedragquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lekker nummer, leuk mokkel. BAM Fuck kudde gedrag
Vraag het even aan je vriendin terwijl ze een laag uitgesneden topje aan heeftquote:
Teminste iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vraag het even aan je vriendin terwijl ze een laag uitgesneden topje aan heeft
Schouderbladen tegen elkaar aan proberen te krijgen werkt ookquote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Teminste iemand die het begrijpt.
Ik begreep het ook wel hoor, maar dat hoef ik een kerel toch niet uit te leggen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Teminste iemand die het begrijpt.
Nee, en bij Esses zou ik het zeker niet doen als ik jou was. Moet ie maar zelf opkomen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begreep het ook wel hoor, maar dat hoef ik een kerel toch niet uit te leggen?
quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee, en bij Esses zou ik het zeker niet doen als ik jou was. Moet ie maar zelf opkomen.
Esses is het vrouwtje thuis hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb nu al medelijden met de 'oefeningen' die Esses z'n chick moet doen
Daar heeft Esses helemaal geen tijd voor, die is veel te druk met kleurtjes bijstellen op zijn Eipet.quote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb nu al medelijden met de 'oefeningen' die Esses z'n chick moet doen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Esses is het vrouwtje thuis hoor
quote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heeft Esses helemaal geen tijd voor, die is veel te druk met kleurtjes bijstellen op zijn Eipet.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Esses is het vrouwtje thuis hoor
Mogge Nibb-itquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
Btw, Linux goeroes hier?
Probeer een Radeon 9200 aan de praat te krijgen onder Linux Mint 13...
Waarom zou je dat willen? ik heb linux nooit begrepen, ook nooit in verdiept...quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
Btw, Linux goeroes hier?
quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
Btw, Linux goeroes hier?
Nu zoek je het maar uit.quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
Btw, Linux goeroes hier?
Omdat ik hier nog een werkeloze desktop had staan en ik aan het hobbyen geslagen ben. Gewoon omdat het kan vond ik.quote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? ik heb linux nooit begrepen, ook nooit in verdiept...
Vervelings niveau ligt hoog vanavondquote:
Tamelijk jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vervelings niveau ligt hoog vanavond
Schildquote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil schild eigenlijk wel uitroepen tot meest behulpzame persoon van de avond.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En daar lach je om, omdat je het zelf niet kunt oplossen?
Joh, m.k denkt dat er installeerbare en updatebare drivers zijn op een iPadquote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sjaak afhaak.quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sterker, de ONZ-brigade. Maar wel ex-DIG jaquote:
Ohquote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, m.k denkt dat er installeerbare en updatebare drivers zijn op een iPad
Nee, jij ziet gewoon niet in dat dat een strategisch goeie troll wasquote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, m.k denkt dat er installeerbare en updatebare drivers zijn op een iPad
hier ook.... maar die wil ik in de auto...quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef m.k het volgende:
Hier staat altijd Arrow opTotdat ik langs kom
Jou trollsskills zijn te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, jij ziet gewoon niet in dat dat een strategisch goeie troll was
Zeg opzich al genoegquote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sterker, de ONZ-brigade. Maar wel ex-DIG ja
Hork heeft een Linux radarquote:
Wie is jij?quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook.... maar die wil ik in de auto...![]()
goeienavond
Wie is dit nou weerquote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook.... maar die wil ik in de auto...![]()
goeienavond
Geef dan even sportief antwoord op AchJa's vraagquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Veel in KLB... Spytool op Ipad, OSX, Apple en Linux zeker...
Dat een ex DIG patiënt zich liever in ONZ begeeftquote:
ikke wel, maar dat gaat helaas niet... gelukkig heb ik mijn usb-stickie...quote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Wie is dit nou weer![]()
Jij wil arrow? in de auto?
Ohja, booten vanaf een live-DVD'tje, /etc/X11 openen als root openen en xorg.conf verwijderen als root, wat doet dat?quote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef dan even sportief antwoord op AchJa's vraag
DIG is de afkickkliniek voor ONZ modjes, denk dat LH over een paar maandjes wel weer op DIG zitquote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat een ex DIG patiënt zich liever in ONZ begeeft
Dat verwerp ik.quote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat een ex DIG patiënt zich liever in ONZ begeeft
Jazz FM of classic rock? Niet dat het uitmaakt, beiden om te huilen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
ikke wel, maar dat gaat helaas niet... gelukkig heb ik mijn usb-stickie...
kan ik geen X-windows meer draaienquote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, booten vanaf een live-DVD'tje, /etc/X11 openen als root en xorg.conf verwijderen als root, wat doet dat?
Classic rock was toch dood ?quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Jazz FM of classic rock? Niet dat het uitmaakt, beiden om te huilen.
die eensterrige maily heb ik nooit in abo gezienquote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Abbo komt weer binnen vallen
En lompehork is nog steeds Sjaak Afhaak.
Ik hoop hetquote:
gewoon classic... en smaken verschillenquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Lekker makkelijkquote:
Volgens mij moet je drie sterren hebben voor toegang tot de StoereMensenSlowChat™quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die eensterrige maily heb ik nooit in abo gezien
Ik ken hun bandje inmiddels uit mijn hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon classic... en smaken verschillen
Jazz en classic rockquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Neu joh, minimaal een postcount van 5000 in ONZ hebben en < dan 25 jaar zijnquote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij moet je drie sterren hebben voor toegang tot de StoereMensenSlowChat™
ROT OP...quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef thesystem het volgende:
[..]
Jazz en classic rock![]()
Metal!
*stink muziek*
quote:
Jawel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ik geen X-windows meer draaien
Klopt. Mooi toch?quote:
en toch kom ik hier zomaar binnenvallen... de beveiliging niet up to date bij defensie?quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij moet je drie sterren hebben voor toegang tot de StoereMensenSlowChat™
Moet je aan Alberto vragen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
en toch kom ik hier zomaar binnenvallen... de beveiliging niet up to date bij defensie?
Nee, vraag Alberto maar.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
en toch kom ik hier zomaar binnenvallen... de beveiliging niet up to date bij defensie?
Krijg ik uiteindelijk een standaard driver. Dan draait hij alles op zijn CPU. Die hele Radeon kent hij op een of andere manier niet.quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, booten vanaf een live-DVD'tje, /etc/X11 openen als root en xorg.conf verwijderen als root, wat doet dat?
quote:
quote:
Ah, dat is in ieder geval goed. Probeer die ATI drivers eens handmatig te installeren? Als het goed is zit de instructie gewoon bij de driver die je hebt gedownload, dat zou het probleem sowieso moeten oplossen, anders een oudere versie handmatig installeren.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Krijg ik uiteindelijk een standaard driver. Dan draait hij alles op zijn CPU. Die hele Radeon kent hij op een of andere manier niet.
Ah, leg eens uit.quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Abbo komt weer binnen vallen
En lompehork is nog steeds Sjaak Afhaak.
Die zal nou wel over Project X haren aan het roepen zijn:quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is toch het park aan het checken?
De driver is dus te oud (2006 ofzo)... Wordt niet ondersteund door deze kernel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is in ieder geval goed. Probeer die ATI drivers eens handmatig te installeren? Als het goed is zit de instructie gewoon bij de driver die je hebt gedownload, dat zou het probleem sowieso moeten oplossen, anders een oudere versie handmatig installeren.
Ik vraag me af wie deze hier begrijpt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is toch het park aan het checken?
Kut.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De driver is dus te oud (2006 ofzo)... Wordt niet ondersteund door deze kernel.
Nou iig twee...quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie deze hier begrijpt.
Alberto loopt de park te checkenquote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik krijg die kaart ook niet geïnstalleerd in Mint 13. Wat je kunt proberen is dit volgen: http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=42&t=10573 geen idee of dat gaat werken, maar die native drivers moeten wel compatible zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De driver is dus te oud (2006 ofzo)... Wordt niet ondersteund door deze kernel.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
halloquote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken, anders druk ik mijn Geforce MX 440 er wel in. Driver datum: 2012.09.17...quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg die kaart ook niet geïnstalleerd in Mint 13. Wat je kunt proberen is dit volgen: http://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?f=42&t=10573 geen idee of dat gaat werken, maar die native drivers moeten wel compatible zijn.
Zou mijn laatste optie zijn, anders wordt het toch een oudere versie draaien die je drivers nog ondersteunen.
Ah kijk, dat is een nog betere optie IMHO. Geforceerd krijg ik de nieuwste driver van die 9200 er ook niet doorheen namelijk. En dan ben ik nog lief voor Mint.quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken, anders druk ik mijn Geforce MX 440 er wel in. Driver datum: 2012.09.17...![]()
Met de 9200 pech en die 440 is vorige week nog een Linux driver voor uitgekomen...
Okee, klusje voor morgen. Nu geen trek meer in.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is een nog betere optie IMHO. Geforceerd krijg ik de nieuwste driver van die 9200 er ook niet doorheen namelijk. En dan ben ik nog lief voor Mint.
Geen probleem, laat maar weten of het gelukt is, ben wel benieuwdquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, klusje voor morgen. Nu geen trek meer in.
Maar iig bedankt.
Is goed, laat het wel ff weten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen probleem, laat maar weten of het gelukt is, ben wel benieuwd
Dus stand tot nu toe: AchJa, JanKaas, Nibb-it en LompeHorkquote:
gayquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Uitleg.
In b4 nibb-it met 'gay' reply
gayquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Uitleg.
In b4 nibb-it met 'gay' reply
chinois du poepoequote:
Lees de topic reeks danquote:
Croissantsquote:
Gepost (voor het slotje) en verder voor kennis aangenomenquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef Nibb-it het volgende:
Obama zegt aanvallen in Libië en Egypte zijn slechts obstakels
Dat u het maar weet.
als het nog om die elleboog gaat. Ik ook onderhand hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus stand tot nu toe: AchJa, JanKaas, Nibb-it en LompeHork
quote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef Esses het volgende:
[..]
als het nog om die elleboog gaat. Ik ook onderhand hoor.
toch?quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ging niet om de elleboog, gaat nu over Alberto in de park
quote:
Ik ben hem ook kwijt.quote:
okequote:
Begrijpend lezen is tegenwoordig een universitair vak blijkbaarquote:
Iphone...quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Thaboel is de weg kwijt. Had je ook maar niet moeten upgraden naar IOs 5.0
apple-maps werkt niet
Thaboel is nu al oud?quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
apple-maps werkt niet
Nah, is zo'n newbie die in de war raakt als de technologie niet doet wat hij denkt dat het zou moeten doenquote:
6quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
apple-maps werkt niet
het getal 5 en 6 door elkaar halenquote:
quote:
Die is de park aan het checken jonguh!quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef Thaboel het volgende:
WAT DE NEUK IS ER MET DIE CAMPINGZENDERGAYTJE VAN EEN ALBERTO!?
iddquote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef Thaboel het volgende:
Allebei tegelijkertijd en toch ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik een digibeet, ik weet even niet of ik dit nu als een belediging of als een compliment moet beschouwen
quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon red mijn vakantie kijken
Heb die chick in Belgie live gezien. Chille muziek, en zou dr wel een truukje op kunnen.quote:
Ah, dus stiekem heb je toch wel respect voor de fosielen in de ICT die jou wat kunnen leren, en die iets van jou kunnen lerenquote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Allebei tegelijkertijd en toch ook niet
quote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb die chick in Belgie live gezien. Chille muziek, en zou dr wel een truukje op kunnen.
[ afbeelding ]
Gewoon goedquote:Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb die chick in Belgie live gezien. Chille muziek, en zou dr wel een truukje op kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Echt niet, weet wel beter materiaal om op neer te vallen
Das toch die chick van dat gun programma op DC? Zeker lekker wijf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Voor de heren:
Google eventjes op Paige Wyatt
Het is wachten tot Esses weer een shitload aan chicks with guns gaat posten....quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Das toch die chick van dat gun programma op DC? Zeker lekker wijf.
Huh?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is wachten tot Esses weer een shitload aan chicks with guns gaat posten....
Meerdere trucjes!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
edit: na google afbeeldingen: holy shit![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ok eentje dan:quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is wachten tot Esses weer een shitload aan chicks with guns gaat posten....
Er hangt een kruisje aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
ok eentje dan:
[ afbeelding ]
Daar heeft een ICT nerd hard zijn best op gedaanquote:
Misschien nietquote:
quote:
Garand!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
ok eentje dan:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |