SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef Royyy het volgende:
Project X FOK!, dat doet me denken aan vroegah, de DEF invasies in NWS enzo
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je het filmpje ziet en het een beetje toepast op deze situatie
Is volgens mij nog van voor jouw tijd. Ik zal eens kijken of ik zo'n topic terug kan vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb vanavond alleen m.k in NWS zien posten
Alleen reclamequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb vanavond alleen m.k in NWS zien posten
Van toepassing of niet?quote:
Nieuwsquote:
Nieuws & Achtergrondenquote:
Is zeker van voor mijn tijd.... Yes please, altijd in voor leuke oude topicsquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is volgens mij nog van voor jouw tijd. Ik zal eens kijken of ik zo'n topic terug kan vinden.
Gewoon je eten in de wc flikkeren, kan je sneller gaan pittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Hm.. ik ga maar eens wat eten, naar de wc en pitten
kitaoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is zeker van voor mijn tijd.... Yes please, altijd in voor leuke oude topics
Brilliant leesvoerquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
kitao![]()
De invasie vindt plaats in deel 2, Lotusss had zelfs de TT aangepast![]()
Defensiepersoneel massaal de weg kwijt.
[DEF] SC!!! Defensiepersoneel massaal de weg kwijt #2
quote:
quote:
Same truste boys en lieftallige MM!quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste peuk uit mijn pakkie, dan ook maar slapen
quote:
Had nog een pakkie peukiesquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij slapie was.
Nah, had na mijn vorige laatste peukje willen gaan slapen, maar het is nog druk in NWSquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moesten die eerst nog op voordat je kan slapen?
Sine, heb je mijn DM gezien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moesten die eerst nog op voordat je kan slapen?
Welk topic?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik in een NWS topic
geen goede combi
Nu nog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja bedankt, die link werkte prima
Ja we gaan gewoon verder, de slappe boel hier is toch te laf om op welke wijze dan ook te reageren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Haren (Groningen) PROJECT X #21
He, je hebt je oude UI weer terug
Nee was intussen naar de pomp om de prijs van mijn auto te verdubbelen, en even naar WalMart om trost te kopen.quote:
Hij doet het anders nog steeds.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee was intussen naar de pomp om de prijs van mijn auto te verdubbelen, en even naar WalMart om trost te kopen.
Heb er een een tijdje geleden gerestaureerd, en daarna mee naar de schietplaats genomen en was alles MOAquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook mooi obscuur wapentje:
[ afbeelding ]
Nice, een M1D met telescopic sight?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb er een een tijdje geleden gerestaureerd, en daarna mee naar de schietplaats genomen en was alles MOA
Ik weet nu waar jij je kut beertje vandaan hebt.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet nu waar jij je kut beertje vandaan hebt.
"RTV Noord is naar bed dus het is uit met de pret..."
Nee een Springfeld M1 bouw jaar 1943 zonder scope.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice, een M1D met telescopic sight?
Ik zou er wel wat voor over hebben om wat WWII wapens te vuren, vooral een Garand en zo'n m1911 .45 ACP.
Hopelijk weet die kikker dat ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:41 schreef m.k het volgende:
Maar het is geen beer, het is een kikker
Donders goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hopelijk weet die kikker dat ook.
Ok, nog steeds nice. Misschien dat ik voor m'n stage naar de VS een kijkje ga nemen. Kan ik ook wat tijd op wat firing-ranges doorbrengenquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee een Springfeld M1 bouw jaar 1943 zonder scope.
En ik had bijna gepost "ga maar met je legerautootjes spelen"quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..], sommigen die hier nog wakker zijn hebben het Haren gebeuren al sinds vanmiddag gevolgd. Via twitter, via de Ricardo-stream en NTV-Noord.
Als je dranghekken plaats, en via tv aangeeft dat eventuele feestgangers opgevangen gaan worden op een voetbalveld dan wek je een verwachting. De verwachting dat een spontaan feest mogelijk is.
Als de sfeer nog goed is rond 20:00 en iedereen eigenlijk alleen maar afwacht of er nog iets gaat gebeuren, en je zegt als burgemeester er is geen feest, ik ga de ME in zetten.
Zo'n opmerking
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik had bijna gepost "ga maar met je legerautootjes spelen"
Je hebt het over deze postquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga met je legerautootjes spelen
En kijkje waar nemen? En waar ga je stage lopen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, nog steeds nice. Misschien dat ik voor m'n stage naar de VS een kijkje ga nemen. Kan ik ook wat tijd op wat firing-ranges doorbrengen.
Tuksequote:Op zaterdag 22 september 2012 03:56 schreef m.k het volgende:
Mag wel weer duidelijk zijn hoe hard de media gefaald heeft deze avond/nacht. Ze wisten niet eens waar ze hun eigen streams vandaan moesten halen![]()
Media goud licht voor het grijpen tijdens dit soort evenementen/gebeurtenissen.
Maar ik ga toch maar tukken
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:56 schreef m.k het volgende:
Mag wel weer duidelijk zijn hoe hard de media gefaald heeft deze avond/nacht. Ze wisten niet eens waar ze hun eigen streams vandaan moesten halen![]()
Media goud licht voor het grijpen tijdens dit soort evenementen/gebeurtenissen.
Maar ik ga toch maar tukken
Ik bedoelde te zeggen dat ik wellicht m'n stage in de VS ga lopen. Duurt nog een tijdje, maar ik heb altijd al naar de VS gewild eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
En kijkje waar nemen? En waar ga je stage lopen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik wellicht m'n stage in de VS ga lopen. Duurt nog een tijdje, maar ik heb altijd al naar de VS gewild eigenlijk.
Utah State University?quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Uniform Sierra Uniform. is echt tof om daar te wonen en werken. Moet je alleen wel zelf leren hoe je bitterballen maakt
Ik weet echter niet of je als buitenlands burger hier ook de schietplaats op mag. Wel weet ik zeker dat je hier geen schietopleidingen kan volgen, ivnm ITARquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik wellicht m'n stage in de VS ga lopen. Duurt nog een tijdje.
quote:
Sammie moet het NAVO alphabet nog lerenquote:
Fuck, Sammie heeft gelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh, Uniform Sierra Alfa zou dat dan moeten zijn toch
Even teruug gekeken maar je schreef dus Uniform Sierra Uniform.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sammie moet het NAVO alphabet nog leren
Wat ik dus zeiquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Even teruug gekeken maar je schreef dus Uniform Sierra Uniform.![]()
Maar denk dat je Uniform Sierra Alpha bedoelde. :0
Die zijn ook wel weer verdraaid goed aan het seizoen begonnenquote:
Begin gemist omdat ik toen met mijn bast in NOLA zat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zijn ook wel weer verdraaid goed aan het seizoen begonnen
Oh ok. Ik dacht dat je wel bepaalde schietbanen op mocht. Dacht dat ze daarmee redelijk liberaal waren in de VS.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet echter niet of je als buitenlands burger hier ook de schietplaats op mag. Wel weet ik zeker dat je hier geen schietopleidingen kan volgen, ivnm ITAR
Ja gemerkt, omdat je niet op mijn NFL linkje gereageerd hadquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Begin gemist omdat ik toen met mijn bast in NOLA zat.
Ja voor staatsburgers wel, maar betwijfel of dat ook zo makkelijk is voor buitenlanders. Zeker als je hier enkel een stage doet en niet woont (verschil visa).quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik dacht dat je wel bepaalde schietbanen op mocht. Dacht dat ze daarmee redelijk liberaal waren in de VS.
Ik ben volgende maand zo druk dat ik waarschijnlijk geen tijd heb om te kijken, noch standen bij te houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja gemerkt, omdat je niet op mijn NFL linkje gereageerd had
Ik wil best een schaduw score bij houden hoor, als je nog zin hebt om mee te doen. Kokkie en ik vanaf week 1, Jij en wij tweeen vanaf volgdende week?
Oja, ok. Nouja, eerst maar eens kijken hoe ik zo'n stage kan regelen in de VS (en waar).quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja voor staatsburgers wel, maar betwijfel of dat ook zo makkelijk is voor buitenlanders. Zeker als je hier enkel een stage doet en niet woont (verschil visa).
Zou ik even bij de Ambassade in Den Haag langsgaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, ok. Nouja, eerst maar eens kijken hoe ik zo'n stage kan regelen in de VS (en waar).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik ben volgende maand zo druk dat ik waarschijnlijk geen tijd heb om te kijken, noch standen bij te houden.
Nee niet nodig. Volgende maanden ben ik vaker weg dan thuis, dus zal mijn hoofd eerlijk gezegt niet echt bij football staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan hoef ik mij niet schuldig te voelen dat ik je uit 'onze' pool gegooid heb
Ja, als ik wat dichterbij de stage ben. Maareh, ik ga maar eens pitten.. half 5 hier lol. Trustn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zou ik even bij de Ambassade in Den Haag langsgaan als ik jou was.
Truste, en niet de aardappels vergeten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, als ik wat dichterbij de stage ben. Maareh, ik ga maar eens pitten.. half 5 hier lol. Trustn.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, als ik wat dichterbij de stage ben. Maareh, ik ga maar eens pitten.. half 5 hier lol. Trustn.
Wat uislapen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hier is het ook al bijna half vijf..... en ik heb vandaag een hele belangrijke taak
Dat ga ik sowieso doenquote:
Bofkont. Maar slaap lekker ga er vanavond ook wat vroeger in omdat ik om 0400 op moet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso doen
Fase 2 van Operatie Heilig Water..... ik voel mij vereerd dat ik zoveel heiligheid (aan bier) mag ophalen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bofkont. Maar slaap lekker ga er vanavond ook wat vroeger in omdat ik om 0400 op moet.
Ja hoor, is geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet echter niet of je als buitenlands burger hier ook de schietplaats op mag. Wel weet ik zeker dat je hier geen schietopleidingen kan volgen, ivnm ITAR
Haren (Groningen) PROJECT X #22quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:06 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En daarom moeten ze schieten met scherp. Geen verlies voor de mensheid lijkt me.
Of dan deze misschien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Gewoon afschieten dat tuig. Echt een nuttige toevoeging zijn ze niet in de wereld.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:30 schreef RedFever007 het volgende:
Toch nog 25 aanhoudingen hoorde ik......
....
...
...
....
Gewoon gericht schieten op dat tuigGodverdomme wat een idioten
![]()
Nee, ga met je legerauto'tjes spelen wil je!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haren (Groningen) PROJECT X #22
Komt hier ook een ban voor?
Of deze
[..]
Of dan deze misschien?
[..]
Mooi dank je, ga ik zeker kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:53 schreef MaryMouse het volgende:
Vanavond NL1 18:20 Een Vandaag over de bezuinigingen bij Defensie.
Nice! Weer aan de baco's?quote:
Nee, nog steeds muf van gisteravond/nacht/ochtend...quote:
Maak hier gebruik van. Gewoon doorzetten!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds muf van gisteravond/nacht/ochtend...
Van de fles?quote:
Nee jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog ruiten ingegooid?
Jij bent zeker de hele nacht in Haren geweest he!quote:
Liegbeestquote:
Nee nog niet, eerst nog de simulator inquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef Schild het volgende:
Nog leuke KMA verhalen?![]()
Al naar de schietbaan geweest?
Heb je moeten werken vandaag?quote:
Ik heb me vrijwillig aangemeld om vandaag te helpen met de installatie van de nieuwe computers op de werkplekken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je moeten werken vandaag?
Krijg je toch wel betaald voor hoop ik?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb me vrijwillig aangemeld om vandaag te helpen met de installatie van de nieuwe computers op de werkplekken.
Of gewoon vrijwilligerswerkquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je toch wel betaald voor hoop ik?
Ik heb een kratje van deze in de auto staan:quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Thaboel het volgende:
Aan het grottenbier. Voor MM het is in Uilenstede cafe te krijgen!
Wanneer ben jij vrij :0quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een kratje van deze in de auto staan:
[ afbeelding ]
Oehhh. Nou, ik ga maar eens op weg naar matties van mequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een kratje van deze in de auto staan:
[ afbeelding ]
Sammie ook steeds vaker aan de zuip he, waar gaat het heen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oehhh. Nou, ik ga maar eens op weg naar matties van me.
Sammie sluit zich aan bij de Harense jeugd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sammie ook steeds vaker aan de zuip he, waar gaat het heen...
Jazeker. En na afloop een wijntje/biertjequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je toch wel betaald voor hoop ik?
Niet zeeziek geweest?quote:
Reispilletjes deden goed hun werk, vooral op de terugweg was de zee behoorlijk onrustig en schommelde de boot ontzettend, tel daarbij op dat ze besloten een pelotonsevaluatie te houden, binnen in de mess, dan denk ik dat die pilletjes het prima doenquote:
langs de pomp en kauwgom halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef paintmeester het volgende:
Leuk zo'n eigen huis, ben je aan het schoonschippen in de natte groepen, kom je schimmel tegen![]()
Met pijn en moeite die kitrand verwijdert kom ik erachter dat ik geen vulmiddel in huis heb voor de tegelgroef![]()
![]()
!!!!!
En toen de hele dat ziek op bed gelegen..quote:
dat mag jij heul nog niet op jouw leeftijd.quote:
Zoveul mag niet, en in de wet staat dat je het niet mag kopen + nemen op een openbare plaatsquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat mag jij heul nog niet op jouw leeftijd.
schoppen!quote:
Had makkelijk gekund, ze gingen achter de struiken zittenquote:
Die bovnste dat is toch dat NAM"s systeem?quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Wieder zuruck aus Deutschland.
Mooie week gehad. Pica's:
[ afbeelding ]
Onze opdracht voor deze week: force protection leveren voor de 3 shorad-batterijen.
[ afbeelding ]
Onze OP, gezien vanaf de Dalherdakuppe, 800m boven NAP en de hoogste top van Hessen.
NASAMS ja. Mooi systeem. In 20 min. opgezet en afgebroken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die bovnste dat is toch dat NAM"s systeem?
NASAMS idd, die bedoelde ik. Weer beetje goed?quote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
NASAMS ja. Mooi systeem. In 20 min. opgezet en afgebroken.
Ja over het algemeen echt goed weer gehad. Ben zelfs weer beetje bruin geworden. Laatste paar dagen wat lichte regen gehad, en het kon 's nachts goed koud zijn, zelfs tot vriespunt.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NASAMS idd, die bedoelde ik. Weer beetje goed?
Voeding ook goed geregeld?quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja over het algemeen echt goed weer gehad. Ben zelfs weer beetje bruin geworden. Laatste paar dagen wat lichte regen gehad, en het kon 's nachts goed koud zijn, zelfs tot vriespunt.
Haha te lang om allemaal op te noemen:quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Schild het volgende:
Ook nog wat van de rest van de oefening gezien?
Paar keer eten uit de blikken/wol-dozen, paar keer uit de stoombakken. Vaak overdag nog wel wat tussendoortjes.quote:
Leuk toch?quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Er was van de week een klas VEVA'ers te gast in Breda.
Lekker.quote:
Inclusief compatriot zie ik...quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef 026Remco het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat de zogenaamde FP, die bij ons bijna elke oefening PM aanwezig is, nu wel een keer geregeld was
Ja dan weet je zeker dat de oefening niet door Colua geregeld is
Hu wat?quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Inclusief compatriot zie ik...![]()
Overigens geen 3 batterijen Thaboel, dglc heeft nog maar 1 batterij (13) waar alles in zit, Stinger, TRML, Nasams, Sentinel.
Voor Thaboel en andere mensen zal ik het in jip en janneke taal uitdrukkenquote:
Ja ik begreep het al. Maar meer de 'hu wat' was omdat ik er niet naar vroeg.quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Voor Thaboel en andere mensen zal ik het in jip en janneke taal uitdrukken
Op dezelfde volgorde als Achja
Kleine raket, Grote radar, Grote raket, Kleine Radar
Je had het over drie batterijen...quote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja ik begreep het al. Maar meer de 'hu wat' was omdat ik er niet naar vroeg.
waar?quote:
Achja is daarentegen meer up to date betreft technologieën dan de gemiddelde jeugd, dat mag dan ook wel weet gezegd worden. Maar hij is wel oud... stok oudquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Achja is daarentegen meer up to date betreft technologieën dan de gemiddelde jeugd, dat mag dan ook wel weet gezegd worden. Maar hij is wel oud... stok oud
quote:
Godver, ik ben niet voorspelbaarquote:
fixedquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Godver, ik wil niet voorspelbaar zijn
quote:
Oud FOK! representquote:
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:
Waarover?quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Oud FOK! represent![]()
Morgen 4 uur lang voorlieging
quote:
Zal wel iets zijn dat met de regering/politiek te maken heeftquote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Oud FOK! represent![]()
Morgen 4 uur lang voorlieging
De voordelen van defensie, bakken met geld, helden status, dat soort dingenquote:
Ahum, ik heb gister in eenvandaag genoeg argumenten gehoord over de voordelen van een krijgsmachtquote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
De voordelen van defensie, bakken met geld, helden status, dat soort dingen
Oh, dat verkooppraatje...quote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
De voordelen van defensie, bakken met geld, helden status, dat soort dingen
En je moet de hoofd taken van defensie uit je hoofd lerenquote:
Schieten, zuipen en de macho uithangen toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
En je moet de hoofd taken van defensie uit je hoofd leren
quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Iets met nederland europa en rampen
quote:De Nederlandse krijgsmacht heeft drie hoofdtaken:
• Bescherming van het eigen en het bondgenootschappelijk grondgebied, met inbegrip van het Koninkrijk der Nederlanden in het Caribisch Gebied.
• Bevordering van de internationale rechtsorde en stabiliteit.
• Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel nationaal als internationaal.
Dat weet ik zelf niet eens meer...quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Derp, wat ga je doen jongeman?quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Het beschermen van europa maar vooral nederland. Het bijstaan van internationale vredesmissies en rampenverspreidingquote:
Koekjes bakkenquote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Derp, wat ga je doen jongeman?
Ahum, ik hoop toch dat je bestrijding bedoeldquote:Op zondag 23 september 2012 23:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Het beschermen van europa maar vooral nederland. Het bijstaan van internationale vredesmissies en rampenverspreiding
Mietjes!quote:Op maandag 24 september 2012 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
De meesten zijn aan het bijkomen van de kater(s) van dit weekend
Of al weer aan het zuipenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben een studiegenoot het verschil tussen toniciteit en osmolariteit aan 't uitleggen.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben een studiegenoot het verschil tussen toniciteit en osmolariteit aan 't uitleggen.
Hehe, ik ga ook maar eens slapen. Morgen alleen voor het inleveren van een schrift met biofysica opgaven naar Nijmegen en terugquote:Op maandag 24 september 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]te intellectuele taal voor mij op dit vroege tijdstip van de nacht
Kosten/baten afwegen. Je kan ook een scootercourier wat geld geven en het voor je laten afleverenquote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ik ga ook maar eens slapen. Morgen alleen voor het inleveren van een schrift met biofysica opgaven naar Nijmegen en terug
Meh, maat van me wil het overschrijven dus dan ga ik zelf welquote:Op maandag 24 september 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kosten/baten afwegen. Je kan ook een scootercourier wat geld geven en het voor je laten afleveren
Ow, -overschrijven- je maat was te lui het zelf te schrijven?quote:Op maandag 24 september 2012 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, maat van me wil het overschrijven dus dan ga ik zelf wel.
Die ''maat'' was (ik weet niet precies welke): of te lui om lijfelijk present te zijn tijdens het werkcollege biofysica óf te lui om zijn hersenen aan het werk te zetten en is hem gepeerdquote:Op maandag 24 september 2012 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, -overschrijven- je maat was te lui het zelf te schrijven?
Ow, dus jij doet nu het werk voor je 'maat'quote:Op maandag 24 september 2012 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die ''maat'' was (ik weet niet precies welke) te lui om lijfelijk present te zijn tijdens het werkcollege biofysica óf te lui om zijn hersenen aan het werk te zetten en is hem gepeerd.
Achja, ik ben er morgen toch (moet echt in een of ander postvakje op de 3e verdieping ingeleverd worden) dus als ie er niet te lang over doet om het over te schrijven vind ik het wel bestquote:Op maandag 24 september 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus jij doet nu het werk voor je 'maat'
Hmmm, heb zelf op school teveel van dat soort 'vrienden'diensten geleverd, en gezien hoe ze er dan toch weer door heen mazzeldequote:Op maandag 24 september 2012 00:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, ik ben er morgen toch (moet echt in een of ander postvakje op de 3e verdieping ingeleverd worden) dus als ie er niet te lang over doet om het over te schrijven vind ik het wel best. Hij schiet alleen zichzelf in de voet straks met het tentamen.
Ja klopt, op school kon dat nog. Maar geloof me, je gaat echt gigantisch op je bek straks met het tentamen Biofysica als je de opgaven niet gemaakt hebt. Het heeft zelfs na het maken een hoog hocus pocus gehaltequote:Op maandag 24 september 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, heb zelf op school teveel van dat soort 'vrienden'diensten geleverd, en gezien hoe ze er dan toch weer door heen mazzelde
Iedereen vol met arbeidsvreugde weer aan de bak natuurlijk. Vlammen op de maandagquote:
Nou, vlammen, niet echtquote:Op maandag 24 september 2012 09:42 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Iedereen vol met arbeidsvreugde weer aan de bak natuurlijk. Vlammen op de maandag
Inmiddels ruim 2 liter koffie op, helptquote:
Ik zit nu aan mijn 3e bak, en moet toegeven dat ik nu ook weer wat nuttigs kan doenquote:Op maandag 24 september 2012 10:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Inmiddels ruim 2 liter koffie op, helpt
Harder doorwerken, wordt je vanzelf warm van.quote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef paintmeester het volgende:
Alleen jammer dat de verwarming het niet meer doetop kantoor zitten met 15 graden is niet bevordelijk voor mijn arbeidsvreugde
nouquote:Op maandag 24 september 2012 09:42 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Iedereen vol met arbeidsvreugde weer aan de bak natuurlijk. Vlammen op de maandag
Op kantoor zitten met 25 graden en het ontbreken van een vitaal stuk hardware om te werken is ook niet echt bevorderlijk. Maar gelukkig nu naar huis. Kort dagjequote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef paintmeester het volgende:
Alleen jammer dat de verwarming het niet meer doetop kantoor zitten met 15 graden is niet bevordelijk voor mijn arbeidsvreugde
Een computer?quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op kantoor zitten met 25 graden en het ontbreken van een vitaal stuk hardware om te werken is ook niet echt bevorderlijk. Maar gelukkig nu naar huis. Kort dagje
Ik net op tijd binnen voor de buiquote:
Ik denk het koffiezetapparaat.quote:
Zonder ben ik idd ook snel weer thuis.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk het koffiezetapparaat.
MM, die Ginger of madeira cake al uitgebrobeerd?quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk het koffiezetapparaat.
Koop je toch onderweg een bakkie koffie?quote:Op maandag 24 september 2012 15:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Zonder ben ik idd ook snel weer thuis.
Nog niet. Wilde vanavond gaan bakken. Hoezo? Niet veilig om mijn collega's voor te zetten morgen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
MM, die Ginger of madeira cake al uitgebrobeerd?
hehehe, jawel hoorquote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog niet. Wilde vanavond gaan bakken. Hoezo? Niet veilig om mijn collega's voor te zetten morgen?
Mooi, morgen vergaderdagje dus dan is een stukje cake altijd lekker bij de koffie.quote:
Dat mogen ze zelf regelen... Anders komen de declaraties.quote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koop je toch onderweg een bakkie koffie?
Komt het wel op neer jaquote:
Mooi, laat me weten hoe ze het vondenquote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, morgen vergaderdagje dus dan is een stukje cake altijd lekker bij de koffie.
Will doquote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, laat me weten hoe ze het vonden
Indien het daar op neer komt en jij in een email team zit..... een toetsenbord :pquote:
Ik had er ook maar 2-3 gekocht als uitprobeersel... experiment geslaagdquote:
2 had je er gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had er ook maar 2-3 gekocht als uitprobeersel... experiment geslaagd
Ik mag officieel nog niet emailen...quote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Indien het daar op neer komt en jij in een email team zit..... een toetsenbord :p
Je werkt in een call&spam center :|quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag officieel nog niet emailen...
We hebben bijna allemaal een "dedicated" computer waar de bel-software op geïnstalleerd staat, naast de normale computer.
Ik had dus geen bel-computer op mijn werkplek.
Het voorliegen is al begonnen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef m.k het volgende:
Er werd ook gemeld dat je nog wel kon overnachten in Amsterdam voor de keuring. dacht dat dat wegbezuinigd was?
Had dan ook de zin ervoor ff mee gekopieerd!quote:
is gewoon niet zo?quote:
Hebben wij ook, die shirts zijn niet meer van katoen en smelt om je flikker heen met brand...quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef AchJa het volgende:
En we hebben weer een nieuwe, de nieuwe vochtopnemende shirts die je kunt bestellen bij KPU voldoen voor de verandering weer eens niet aan de eisen mbt statische elektriciteit.... Kortom, als je werkt met licht ontvlambare stoffen of computermeuk enzulks mag je dat shirt niet meer aan...![]()
Moet nog even vragen hoe het met aftanken zit...
Ik heb ze zelf nog niet, maar kreeg dit vandaag middels de mail binnen... Kortom, het is weer rotzooi, gewoon het oude spul blijven dragen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hebben wij ook, die shirts zijn niet meer van katoen en smelt om je flikker heen met brand...![]()
![]()
Ik heb ze ook niet.quote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nog niet, maar kreeg dit vandaag middels de mail binnen... Kortom, het is weer rotzooi, gewoon het oude spul blijven dragen.
Dat valt opzich wel mee, maar ja dit zijn van die aanvullingen die na ervaringen uit het veld ingekocht zijn door KPU. Hieruit blijkt wel weer dat we de kledingkeus dus vooral niet bij die huurlingen neer moeten leggen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:
Zorgen voor de veiligheid van Nederland. Maar veiligheid enkele man is drama dus
Volgens mij kan je dr nog steeds niet blijven slapen. Laatste keer was ik er in Juni en toen kon het nog niet, misschien ondertussen veranderd.quote:
Zijn dat die grijze dingen? Paar nieuwe collega's hebben die dingen ook verstrekt gekregen ipv de zand/groen shirts. Ziet er niet uit onder gvt.quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef AchJa het volgende:
En we hebben weer een nieuwe, de nieuwe vochtopnemende shirts die je kunt bestellen bij KPU voldoen voor de verandering weer eens niet aan de eisen mbt statische elektriciteit.... Kortom, als je werkt met licht ontvlambare stoffen of computermeuk enzulks mag je dat shirt niet meer aan...![]()
Moet nog even vragen hoe het met aftanken zit...
Die dingen ja.quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn dat die grijze dingen? Paar nieuwe collega's hebben die dingen ook verstrekt gekregen ipv de zand/groen shirts. Ziet er niet uit onder gvt.
Dacht dat lui zoals sam ook te horen kregen dat ze maar vroeg uit hun bed moestenquote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dr nog steeds niet blijven slapen. Laatste keer was ik er in Juni en toen kon het nog niet, misschien ondertussen veranderd.
Nu al tegen kopiekatten?quote:
Erwinrommeldeednietsfout.nl ?quote:
Erwinrommeliseenfaalhaas.nlquote:
samsucksfrenchtoastforfun.orgquote:
frenchtoastfuckssamforfun.org.quote:
Alleen inbound, en klantenservice. Niet commercieel.quote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Je werkt in een call&spam center :|
In dat geval een "Er zijn nog 534 wachtenden voor u, u betaald slechts 90 cent per minuut"quote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen inbound, en klantenservice. Niet commercieel.
Nee. We hebben een servicelevel te behalen. Nummer is met een normaal netnummer. En we schrijven "betaalt" in de goede werkwoordsvorm.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Esses het volgende:
[..]
In dat geval een "Er zijn nog 534 wachtenden voor u, u betaald slechts 90 cent per minuut"
Oehquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En we schrijven "betaalt" in de goede werkwoordsvorm.
Gelukkig dat jullie het wel correct schrijven, scheelt weer pijnlijke momenten. Maar dus een fatsoenlijk bedrijf, misschien moet ik maar klant worden. Als ik dan eens bel helpen ze tenminste.quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. We hebben een servicelevel te behalen. Nummer is met een normaal netnummer. En we schrijven "betaalt" in de goede werkwoordsvorm.
Jij bent nu nog verzekerd via de SZVK.quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie het wel correct schrijven, scheelt weer pijnlijke momenten. Maar dus een fatsoenlijk bedrijf, misschien moet ik maar klant worden. Als ik dan eens bel helpen ze tenminste.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef Esses het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-gecontroleerd.html
Auw, kut kmar accepteerd hem
Ja, maar dan kan ik nog wel klant zijn bij anderenquote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent nu nog verzekerd via de SZVK.
Kan/mag dat dan?quote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik nog wel klant zijn bij anderen
Ja en jaquote:
Dat kan. Alleen dubbel verzekerd en volgens mij gaan ze dan alles naar elkaar schuiven oftewel gij betaald gewoon zelf.quote:
De oude media?quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Thaboel het volgende:
Ja hoor... Schuldige aanwijzen van Haren @ dwdd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |