SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef Royyy het volgende:
Project X FOK!, dat doet me denken aan vroegah, de DEF invasies in NWS enzo
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je het filmpje ziet en het een beetje toepast op deze situatie
Is volgens mij nog van voor jouw tijd. Ik zal eens kijken of ik zo'n topic terug kan vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb vanavond alleen m.k in NWS zien posten
Alleen reclamequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb vanavond alleen m.k in NWS zien posten
Van toepassing of niet?quote:
Nieuwsquote:
Nieuws & Achtergrondenquote:
Is zeker van voor mijn tijd.... Yes please, altijd in voor leuke oude topicsquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is volgens mij nog van voor jouw tijd. Ik zal eens kijken of ik zo'n topic terug kan vinden.
Gewoon je eten in de wc flikkeren, kan je sneller gaan pittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Hm.. ik ga maar eens wat eten, naar de wc en pitten
kitaoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is zeker van voor mijn tijd.... Yes please, altijd in voor leuke oude topics
Brilliant leesvoerquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
kitao![]()
De invasie vindt plaats in deel 2, Lotusss had zelfs de TT aangepast![]()
Defensiepersoneel massaal de weg kwijt.
[DEF] SC!!! Defensiepersoneel massaal de weg kwijt #2
quote:
quote:
Same truste boys en lieftallige MM!quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste peuk uit mijn pakkie, dan ook maar slapen
quote:
Had nog een pakkie peukiesquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij slapie was.
Nah, had na mijn vorige laatste peukje willen gaan slapen, maar het is nog druk in NWSquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moesten die eerst nog op voordat je kan slapen?
Sine, heb je mijn DM gezien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moesten die eerst nog op voordat je kan slapen?
Welk topic?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik in een NWS topic
geen goede combi
Nu nog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja bedankt, die link werkte prima
Ja we gaan gewoon verder, de slappe boel hier is toch te laf om op welke wijze dan ook te reageren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Haren (Groningen) PROJECT X #21
He, je hebt je oude UI weer terug
Nee was intussen naar de pomp om de prijs van mijn auto te verdubbelen, en even naar WalMart om trost te kopen.quote:
Hij doet het anders nog steeds.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee was intussen naar de pomp om de prijs van mijn auto te verdubbelen, en even naar WalMart om trost te kopen.
Heb er een een tijdje geleden gerestaureerd, en daarna mee naar de schietplaats genomen en was alles MOAquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook mooi obscuur wapentje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |