SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Nee hoor. Daarnaast gewoon zorgen dat ze het niet weten.quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat kan. Alleen dubbel verzekerd en volgens mij gaan ze dan alles naar elkaar schuiven oftewel gij betaald gewoon zelf.
de radiozenders enz enzquote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Thaboel het volgende:
Okeoke.
Wat bedoel je met oude media?
Ik ook, Radio 2 of 1quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Tegenwoordig luisteren mensen toch meestal enkel naar de radio in de auto
Oh goede avond
Nee hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh goede avond
Ik luister nooit naar de radioquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh goede avond
Daar heb je WWFK voor geloof ikquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan ik hier niet op de auto radio krijgen
Nee, slapen, echt, op 1 oor.quote:
Hi MMquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de radio
Goedenavond
Wie wil er nu naar Ned 1, 2 luisteren als men country kan horen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je WWFK voor geloof ik
Die kanalen hebben we hier in NL niet opd e auto-radioquote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie wil er nu naar Ned 1, 2 luisteren als men country kan horen.
Zit je in de overgang?quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, slapen, echt, op 1 oor.
De laatste tijd ben ik erg moe.
Overgang my assquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zit je in de overgang?
Zou ik maar eens bij een arts voorbij gaan.
Ja, doorblijven lopen tot je er bij neervalt is slimquote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Overgang my ass
Maar goed, dat zegt Lotusss dus ook, ff naar de arts gaan, bloedonderzoek doen etc.
Maar dan gaat mijn eigen risico naar de klote.
Eigen risico? Je loopt toch veel meer een risico dat je iets hebt wat enkel maar erger kan worden als je er niet na laat kijken?quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Overgang my ass
Maar goed, dat zegt Lotusss dus ook, ff naar de arts gaan, bloedonderzoek doen etc.
Maar dan gaat mijn eigen risico naar de klote.
Ik weet hetquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, doorblijven lopen tot je er bij neervalt is slim
hehe, eigen risico zoals wij dat kennen bestaat denk ik niet in de VS.quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eigen risico? Je loopt toch veel meer een risico dat je iets hebt wat enkel maar erger kan worden als je er niet na laat kijken?
Dus om maximaal ¤ 220,- uit te sparen ga je níet naar een dokter. Snap ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, eigen risico zoals wij dat kennen bestaat denk ik niet in de VS.
Daarnaast, ik loop al op het scherpst van de snede.
meh, ik heb het er gewoon niet op. Dat is ER.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus om maximaal ¤ 220,- uit te sparen ga je níet naar een dokter. Snap ik niet
Dan moet je dat zeggen, en niet zeggen dat het je om het eigen risico gaat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, ik heb het er gewoon niet op. Dat is ER.
Je lijkt Lotusss welquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen, en niet zeggen dat het je om het eigen risico gaat.
Vind het nog steeds niet slim om níet naar een arts te gaan.
Alsof je dagen weg bent vanwege een bloedonderzoek. Voor hetzeflde geldt is het iets simpels wat met een (tijdelijk) pilletje op te lossen is.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben al vaste klant bij het ziekenhuis ivm mijn COPD![]()
En, met name nu, in deze tijden, voor mij 10 anderen mbt werk.
I know, maar ik ben zelf zo van "wat niet weet wat niet deert". Eigenwijs dus volgens Lotusss.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof je dagen weg bent vanwege een bloedonderzoek. Voor hetzeflde geldt is het iets simpels wat met een (tijdelijk) pilletje op te lossen is.
Fruit, wat is dat?quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Thaboel het volgende:
Dokters![]()
Eet wel een extra stukje fruit
Dat is niet eigenwijs, maar gewoon dom.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben zelf zo van "wat niet weet wat niet deert". Eigenwijs dus volgens Lotusss.
Ik ben de gang naar de dokters echt meer dan zat. heb daar al genoeg gezeten en men weet niks.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is niet eigenwijs, maar gewoon dom.
De oude media riepen actief op om vooral te komen, de nieuwe media niet. Nogal een verschilquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor.
@esses ze hadden het wel over het verschil van oud vs nieuw maar de conclusie was wel dat oud ietsje meer schuld had
quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef paintmeester het volgende:
[..]
hey ik luister altijd naar de radio
ECG gemaakt en zo?quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige wat er uit bloedtesten komt is dat mijn leverfunctie verminderd is, maar dat was al 10 jaar geleden ook bekend.
quote:
Alles, longfunctie testen, CT borst scans, over 2 weken weer. Dit ivm COPD.quote:
Zeg, mafketel, ik WIL niet naar een dokter?quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Heb zelf ook een hekel aan dokters maar vooral in jou situatie moet je gewoon langs de dokter ei-hoofd.
Nee, heeft alleen veel slaap nodigquote:
Daarom ga ik zo maar slapen, ben gewoon kapotquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, heeft alleen veel slaap nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |