SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCBlood Sugar Sex Magik
Geniet er van, welk bier mag het zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Ik geniet van mijn laatste biertje. Na morgen ruim 6 maanden geen bier. U snapt het wel.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Ik geniet van mijn laatste biertje. Na morgen ruim 6 maanden geen bier. U snapt het wel.
Ik hoop een duveltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Geniet er van, welk bier mag het zijn?
Goeie reis en hou je haaks daar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Dat is geen raar ritme, dat is een normaal ritme.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook maar eens tukken zo. Zit nog een beetje in rare ritme van de oefening. 8 uur op, 8 uur af.
Uitslaap dagje joh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef AchJa het volgende:
Mogguh, koffie en op pad naar 't Harde.
Bedankt! En geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goeie reis en hou je haaks daar.
Ik begreep dat jullie met de C-17 vliegen?
Goede reis en een behouden thuiskomstquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Bedankt! En geen idee eigenlijk...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar weer eens een tukkie arts bellen doen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen
Morgen wel ff bloedprikken
Dat moest ik toch al doen, 2 weken voor de longfunctie test en de CT borstscan. Was al maanden van tevoren geplanned.quote:
quote:
heh, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Was pas om 2045 klaar met mijn werk, moest toen nog eten.Geen vut meer
Stomme knurften trouwens, meeting om 0800 met externen. Die twee knakkers moeten nog komen, en even bellen of zo
Ach, is meer hun probleem dan de mijnequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, andere keer dan maar
Die externen zijn het zeker vergeten
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, is meer hun probleem dan de mijne
Ik ga maar even een peukie doen buiten.
Ik zit op kantoor, dus binnen roken mag niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lotusss is naar werk, ik rook nu lekker binnen hehe
Straks wel weer avonddienst
Waar zijn de tijden gebleven dat je nog op kantoor mocht roken, in het vliegtuig en de treinquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, dus binnen roken mag niet.
Ah, maar tijdens mijn peukenpauze heeft een collega wel koffie voor mij gehaald
Ergens ver in mijn geheugen opgeslagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat je nog op kantoor mocht roken, in het vliegtuig en de trein
Ik weet nog dat ik op de vluchten van KLM naar de VS (LA) gewoon nog lekker kon paffen, dat was begin jaren 90. Nog niet eens zo lang geleden eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ergens ver in mijn geheugen opgeslagen
Kan ik mij ook nog herinneren hoor, en ik nam altijd een niet-rokers plek. Liep wel naar achteren voor mijn peukie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op de vluchten van KLM naar de VS (LA) gewoon nog lekker kon paffen, dat was begin jaren 90. Nog niet eens zo lang geleden eigenlijk.
hehe, ik regelde altijd wel een rokersplek voor mijzelf, m'n tante werkte toen voor de KLMquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij ook nog herinneren hoor, en ik nam altijd een niet-rokers plek. Liep wel naar achteren voor mijn peukie.
Was geloof ik in 1996 dat ik voor het eerst op een vlucht (naar Azië) niet meer mocht roken![]()
Niet zo lang geleden, alweer ruim 15 jaar dus
quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede reis en een behouden thuiskomst
mwah van 0300 tot 1100 op een van 1100 tot 0700 tukken ben ik niet echt meer gewend. Als je er eenmaal inzit gaat het best, maar nu moet ik weer ff afkickenquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is geen raar ritme, dat is een normaal ritme.
Volgens mij staat van deze aanval een filmpje op Facebook pagina van 11LMB.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Wij hebben nog ff met 7 verbindelaren een oefenhuis omgetoverd tot fort/wapensmokkel/vrouwenhandel plaats. Uiteindelijk luchtmobiel binnen moeten laten via de voordeur(op bevel van ot) anders stonden ze nu nog buiten :p
Wil je de boel wel even luchten voordat je weggaat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lotusss is naar werk, ik rook nu lekker binnen hehe
Straks wel weer avonddienst
Bout zooi. Laat die gasten maar lekker buiten staan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Hoogvlieger, bij welke schietbaan in de buurt van wildflecken heb jij wacht gelopen? Heb n hoop natres mensen zien staan in de bossen rondom de schietbanen.
Wij hebben nog ff met 7 verbindelaren een oefenhuis omgetoverd tot fort/wapensmokkel/vrouwenhandel plaats. Uiteindelijk luchtmobiel binnen moeten laten via de voordeur(op bevel van ot) anders stonden ze nu nog buiten :p
Was ist OT?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Bouke-p het volgende:
Hoogvlieger, bij welke schietbaan in de buurt van wildflecken heb jij wacht gelopen? Heb n hoop natres mensen zien staan in de bossen rondom de schietbanen.
Heel goed!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:32 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is het Opleider/Trainer of iets in die geest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |