Daar verschillen we dan van in mening, dat kanquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik zit niet te geinen en nee ik zeg niet dat meppel altijd de beste oplossing is, dat staat er ook helemaal niet
de situatie gister was prima te behappen voor de ME iig, zoveel is er nu ook weer niet gesloopt en zo lang duurde het nu ook weer niet allemaal en ik lees ook nog nergens dat er zo heel erg veel mensen gewond zijn geraakt
Daarom zei ik ook, schiet er gewoon een paar neer. Je voert charges uit en knuppelt er een paar neer en schuift de voorste linie op zodat die rustig gearresteerd kunnen worden, en wordt het te gevaarlijk om die linie te houden dan trekt er eentje zijn pistool, en na een waarschuwingsschot is het gericht schieten. Dan is zo'n rel niet alleen veel sneller afgelopen en heb je veel meer arrestanten, maar die begint de volgende keer elders ook niet zo heel snel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:26 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dat is het sowieso ja. Maar dat de gemeente Haren dat tuig de kans gaf om zich te misdragen en de algemene veiligheid van heel de gemeente en alle betrokken vind ik eigenlijk erger.
Precies, en jij wil daar een regelmatig terugkerend fenomeen van maken waarbij je dan de burgermeester de schuld kunt geven.quote:Dat tuig is nou eenmaal tuig en weet niet beter. We hebben er een gemeente/politie[me=kiezer]voor om dat tuig te beschermen tegen zichzelf en vooral tegen de inwoners van Haren, de ME, de politie en alle andere onschuldige betrokkenen die nu in in serieus gevaar zijn gebracht.
Ze waren goed voorbereid hoor, en ze hebben het ook lang laten gaan en niet op de spits gedreven door platte petten in te zetten. Tot er een groep op rellen uit bleek.quote:De opmerking vannochtend van de burgermeester, dat ie eigenlijk er een beetje op had gerekend dat er weinig mensen zouden komen zei voor mij alles wel.
Wie betaalt wat? De ondernemers/organisatoren/artiesten stonden rijen dik om iets voor elkaar te krijgen in Haren gisterenavond. Kost de gemeente vrijwel niks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk en wie betaalt dat allemaal?
Vind het dan logischer om een hele stad af te sluiten
we waren erbijquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is nou nog eens een goeien vraag. Ik denk het wel. Wat denk jij ?
Een ongecontroleerde masse naar een voetbalveld sturen, met artiesten kan net zo goed leiden tot rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar nu werd er helemaal niks gedaan. En dat is helemaal fout.![]()
Of je accepteert het en stuurt de meute naar dat voetbalveld met wat b-artiesten, of je verbiedt het en stuurt ze linea recta weer terug op de trein.
geen relletje gezienquote:
Oh, dat zeker. Maar dan had je het in ieder geval stukken beter kunnen controleren/handhaven dan in een donkere villawijk met talloze zijstraatjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een ongecontroleerde masse naar een voetbalveld sturen, met artiesten kan net zo goed leiden tot rellen.
Juridisch onmogelijk om allemaal te regelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie betaalt wat? De ondernemers/organisatoren/artiesten stonden rijen dik om iets voor elkaar te krijgen in Haren gisterenavond. Kost de gemeente vrijwel niks.
Waarom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Juridisch onmogelijk om allemaal te regelen.
Ik ga ook altijd naar die plek waar schijnt dat er onder palmbomen een kudde mooie meiden ligt te wachten......quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen enkel goed excuus om niet te gaan
Je moet eens gaan solliciteren bij een ID&T oidquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie betaalt wat? De ondernemers/organisatoren/artiesten stonden rijen dik om iets voor elkaar te krijgen in Haren gisterenavond. Kost de gemeente vrijwel niks.
ik zie altijd wel de palmbomen en de kudde ....quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar die plek waar schijnt dat er onder palmbomen een kudde mooie meiden ligt te wachten......
Daar is ook altijd niets...
Volgende keer een event aanmaken op FB. Wel meteen mooi weer afdwingen bij weerman Piet, anders lig je daar straks met mooie meiden weg te regenenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef Snowballed het volgende:
Ik ga ook altijd naar die plek waar schijnt dat er onder palmbomen een kudde mooie meiden ligt te wachten......
Daar is ook altijd niets...
Verantwoordelijkheden. Vergunningen verlenen. Mogelijke bezwaren van omwonenden. etc etcquote:
Gewoon in de Stentor vannochtend. Zal nog ff kijken of ik hem digitaal kan vinden ergensquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat? Of is dat weer een suggestie van jou?
Volgens mij zei hij dat wat gisteren gebeurde het ergste scenario overtrof. Geen gekke uitspraak van deze man.
En een roze lieverheersbeestje... ik houd het niet meer droogquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef dolfina-chica het volgende:
en weer een nieuwe facebookpagina: https://www.facebook.com/NoMoreProjectX
ik denk dat de burgemeeste in paniek was en dacht ik ga keihard ontkennen op TV dat er iets te doen is, maar toch had hij dan een voetbalveldje met gekleurde lampen moeten regelen op 1 KM van het dorp zelfquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gouda las ik gister ergens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In welk dorp is het volgende feestje?
Allemaal prima te overzien...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheden. Vergunningen verlenen. Mogelijke bezwaren van omwonenden. etc etc
Ik heb mijn broek al uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En een roze lieverheersbeestje... ik houd het niet meer droog
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef dolfina-chica het volgende:
en weer een nieuwe facebookpagina: https://www.facebook.com/NoMoreProjectX
Heerlijk al die naïeve mensenquote:Mocht iemand 'per ongeluk' een feestje niet op privé ingesteld hebben, ga er dan niet heen!
Zoetermeer!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In welk dorp is het volgende feestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |