hij doet ook boodschappen bij de AH, is dat soms de reden ??quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Het is enkel een constatering.

Sterker nog... de artiesten WAREN er...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het was dus wel een optie. Dat en enkele artiesten die zeggen te komen, of dat nou op twitter is of niet, zorgen ervoor dat er gewoon veel volk 'even komt kijken'

Je zaait er als overheid wel twijfel mee, erg dom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alternatieve locatie is NIET gelijk aan " toch feest"
Bronquote:Een woordvoerster sluit niet uit dat de gemeente nu zelf een feest gaat organiseren om ongeregeldheden te voorkomen. Wel benadrukt ze dat er nog geen concrete plannen zijn, maar dat dit een optie is die wordt overwogen. De gemeente riep eerder op vooral niet naar Haren te komen, omdat er geen feestje is.

Vast niet. Dat hij PvdA stemt ook vast niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij doet ook boodschappen bij de AH, is dat soms de reden ??

Ik sprak 's nachts jongeren die op de snelweg gestrand waren wegens een ongelukje en die kwamen uit Noord-Holland en waren op weg naar Haren. Dat noem ik niet 'even komen kijken'quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
Maar het was dus wel een optie. Dat en enkele artiesten die zeggen te komen, of dat nou op twitter is of niet, zorgen ervoor dat er gewoon veel volk 'even komt kijken'

Wie? Een of andere b artiest? Komop er is nooit een feest geweest, dat is ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sterker nog... de artiesten WAREN er...

Dan snap je gewoon de hele hype rondom dit 'feest' niet en zal je dat ook nooit snappen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sprak 's nachts jongeren die op de snelweg gestrand waren wegens een ongelukje en die kwamen uit Noord-Holland en waren op weg naar Haren. Dat noem ik niet 'even komen kijken'
Die meiden waren allemaal ongelofelijk opgemaakt, korte rokjes, hoge hakken...en ik maar denken: waar denk je heen te gaan?!? Je gaat daar verdorie op straat staan! In de kou! En de regen!

dom ijskonijn ben jequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:23 schreef marcodej het volgende:
Dat hij SamsoN () stemt omdat het ook op zijn shagpakje staat waarschijnlijk wel.

Nee, ik vrees dat ik te logisch denk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
Dan snap je gewoon de hele hype rondom dit 'feest' niet en zal je dat ook nooit snappen.

jongeren fokken elkaar opquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sprak 's nachts jongeren die op de snelweg gestrand waren wegens een ongelukje en die kwamen uit Noord-Holland en waren op weg naar Haren. Dat noem ik niet 'even komen kijken'
Die meiden waren allemaal ongelofelijk opgemaakt, korte rokjes, hoge hakken...en ik maar denken: waar denk je heen te gaan?!? Je gaat daar verdorie op straat staan! In de kou! En de regen!

Dat is het sowieso ja. Maar dat de gemeente Haren dat tuig de kans gaf om zich te misdragen en de algemene veiligheid van heel de gemeente en alle betrokken vind ik eigenlijk erger.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, en dat is de schuld van het tuig.

Er is een Vrachtwagen (van idd een b artiest) (jij bent de zon, jij bent de zee) door de politie buiten de gemeente grens gezet om een uur of zes geloof ik...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie? Een of andere b artiest? Komop er is nooit een feest geweest, dat is ervan gemaakt.

Is ook moeilijk de redenatie te snappen van mensen met een iq van rond de 50quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat ik te logisch denk.

Dus als jij zegt 'blaf', dan moet ik 'woef' zeggen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef DeParo het volgende:
Volgens mij vroeg ik je zonder argumentatie gewoon niet te reageren, je hebt er zelf voor gekozen, verwerpelijk gedrag.

Ach, dit domme ijskonijn heeft tenminste geen slaapdorp ongevraagd afgebroken. Is ook wat waard.quote:

nee ik zit niet te geinen en nee ik zeg niet dat meppel altijd de beste oplossing is, dat staat er ook helemaal nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:06 schreef kiezer het volgende:
[..]
Je loopt te geinen nu hoop ik? Wanneer je als ME zwaar in de minderheid bent en de mensenmassa te groot/verspreid/onberekenbaar is dan is meppen dus niet de oplossing. Daarmee breng je jezelf, de omgeving en de algemene veiligheid in gevaar, want dan weet je zeker dat het erger wordt.
Er zijn zeker situaties waarin gewoon even goed wat tikken uitdelen en relschoppers flink wat kneuzingen en blauwe plekken als aandenken cadeau meegeven de oplossing is ja. De situatie gisteren was echter veels te complex daarvoor.

Ow dus zelfs vermelden dat er geen feest is, is eigenlijk overbodig na al die berichten afgelopen week. Ok mooiquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]

lol!quote:

Ik vond dat ze dat vooraf ook wel hadden kunnen inzien. En als dat nou nog de enige fout was geweest die dezer dagen is gemaakt...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hadden ze natuurlijk nooit moeten zeggen. Maar goed, dat is achteraf.

Té logisch, té volwassen, té verantwoordelijk, té weloverwogen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik vrees dat ik te logisch denk.
En ik ben geen 'massa-type'.

Voor velen wel, vooral ook omdat er (al dan niet voor de grap) werd gemeld dat er artiesten kwamen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alternatieve locatie is NIET gelijk aan " toch feest"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |