Oh... Dat is hier heel erg in de buurt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gouda las ik gister ergens.
Zo simpel is het allemaal niet om zoiets te organiserenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Allemaal prima te overzien...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef sp3c het volgende:
ik was gewoon te lui om dat roteind te reizen maar over 2 weken moet ik misschien naar Groningen en dan ga ik er ook echt wel heen ... maar niet om te rellen heur!
gewoon omdat er dan ook wel geen feestje zal zijn in Haren, ik hoop dat ze wat muziek regelen voor me
Of ook het hele podia wordt gesloopt omdat de helft het terrein niet op mag ivm oncontroleerbare masse. Nog meer kosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Maar dan had je het in ieder geval stukken beter kunnen controleren/handhaven dan in een donkere villawijk met talloze zijstraatjes.
Ik weet er alles van....quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo simpel is het allemaal niet om zoiets te organiseren
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, dat tuig kan er niks aan doen dat ze zo zijn. Hen valt niks te verwijten. Het is de schuld van de brede context.
Vertel mij eens hoe je binnen 48uur een event voor 4000 personen opzet incl vergunningen en veiligheidsmaatregelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet er alles van....
(tis mn werk....)
Op het moment dat dat niet lukt zorg je er toch voor dat er ook geen massa dat dorp in komt lijkt me, nu stonden de weinige agenten die er waren zo ongeveer feest te vieren. Totdat het donker wordt en de menigte wat baldadiger gedrag gaat vertonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of ook het hele podia wordt gesloopt omdat de helft het terrein niet op mag ivm oncontroleerbare masse. Nog meer kosten.
Zoiets organiseer je niet even snel, zeker niet met alle belangen/plichten die er bij komen kijken.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een ongecontroleerde masse naar een voetbalveld sturen, met artiesten kan net zo goed leiden tot rellen.
Zeg ik dat ze daar niets aan kunnen doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, dat tuig kan er niks aan doen dat ze zo zijn. Hen valt niks te verwijten. Het is de schuld van de brede context.
Nee, dat mag je niet verwachten. Als ze toch fouten maken is dat nog geen enkel excuus om een villawijk af te gaan breken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:43 schreef kiezer het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze daar niets aan kunnen doen?Ik zeg slechts dat ze achterlijk zijn en je weinig van ze moet verwachten. Niet dat achterlijke mensen niets te verwijten valt. Ook die kunnen eens diep ademhalen en beseffen dat andermans eigendom vernielen nergens voor nodig is.
Van de gemeente mag je echter verwachten dat ze niet achterlijk zijn en geen domme beslissingen maken.
Dat doe je wel even snel, als het moet.......quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of ook het hele podia wordt gesloopt omdat de helft het terrein niet op mag ivm oncontroleerbare masse. Nog meer kosten.
Zoiets organiseer je niet even snel, zeker niet met alle belangen/plichten die er bij komen kijken.
probleem is meer dat je niet weet hoeveel personen er op komen dagenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je binnen 48uur een event voor 4000 personen opzet incl vergunningen en veiligheidsmaatregelen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is meer dat je niet weet hoeveel personen er op komen dagen
als je voor 4000 man eten en drinken klaar hebt staan dan blijft er nogal een rekening over als er maar 10 man op komt dagen, als er aan de andere kant 10.000 man op komt dagen is het bier na anderhalf uur op en trekken ze alsnog naar de AH om te 'shoppen'
ik zou de verantwoordelijkheid niet willen dragen
Heb je ook nog een eigen mening of blijf je gewoon constant anderen quoten? Ik heb het namelijk al gelezen, de meesten in dit topic zelfs.quote:
Eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet verwachten. Als ze toch fouten maken is dat nog geen enkel excuus om een villawijk af te gaan breken.
Door deel te nemen en serieus te worden genomen in "de driehoek"quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je binnen 48uur een event voor 4000 personen opzet incl vergunningen en veiligheidsmaatregelen.
En nu even concreet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Door deel te nemen en serieus te worden genomen in "de driehoek"
Twello.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
In welk dorp is het volgende feestje?
hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:48 schreef Paul het volgende:
Jongens, zijn jullie er nou nog over aan het praten hee
Als je mensen met ervaring in grote evenementen en mensen massa's bij "de driehoek" betrekt, kun je erg snel de theorie op poten zetten, de uitvoering is dan een kwestie van uren..quote:
Nou ja, Groningen was op steenworp afstand en daar is de hele nacht wat te doen. Maar in Haren is niks, klopt. Er was niet eens een feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:49 schreef sp3c het volgende:
besides, het is fucking Haren
die mensen die worden geweigerd omdat het veld vol zit of omdat ze eruit zien als H00ligans of wat dan ook kunnen nergens heen omdat er gewoon niets is
regel zoiets dan gewoon in Amsterdam ofzo en niet in Schubbekutteveen, als het niets is dan ben je zo'n massa mensen snel kwijt aan iets anders wat ook leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |