Jij moet altijd nog even doorgaan als het niet meer grappig is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet altijd nog even doorgaan als het niet meer grappig is.
Al tijden geen pep gehad, ben toch meer van de cokequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
Stevens spoort niet, net als Pep
GOED.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach dat is minder.
Hoe was VI gisteren stinho?
Dat kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al tijden geen pep gehad, ben toch meer van de coke
Ja laatste tijd ben ik er goed in geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo jij bent ook een hunter eenik zie je overal topics stelen
Doe ik al, ik ben Afellay aan het afkraken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan jullie gezellig meeposten in het bundesliga topique?
Is dat niet om half 7 ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAH HSV staat voor![]()
MIJN TOTO
Andere zenders in die pakket doen het weer niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Alles in 1 plus trouwens zie ik net, daar heb je gewoon TV standaard bij. Geen idee waarom jij wel mag kijken.
Wedstrijd duurt 90min + extra tijd he niet te vroeg juichen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAH HSV staat voor![]()
MIJN TOTO
Ey vriend beter kijk je uit als je over straat loopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik al, ik ben Afellay aan het afkraken.
Klopt, maar emotie doet het emquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wedstrijd duurt 90min + extra tijd he niet te vroeg juichen.
Ik zoek eigenlijk ook zo'n site.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een soort livescore/futbol24, maar dan ook met opstellingen?
Morgen ook.. 1-0 voor allemaal juichen en zingen maar toch met 1-2 op ons bek gaan dan is het weer huilen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar emotie doet het em
Morgen gaat Feyenoord kapot gemaakt wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen ook.. 1-0 voor allemaal juichen en zingen maar toch met 1-2 op ons bek gaan dan is het weer huilen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ze zijn nog niet voorbij de 60ste minuut dus.
Wow hele mooie site zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
http://www.liveuitslagen.nl/
Hele pakket
Nee joh, Feyenoord maakt meer kans om te winnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen gaat Feyenoord kapot gemaakt worden
Hater.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ze zijn nog niet voorbij de 60ste minuut dus.
Wat is je plan? In de kerker om de duivel uit j0rdiiii te werken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een Doublepain-argument. Valt me tegen van je.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
Hele pakket
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
Hele pakket
Euh, ik wou het dit keer bij confronteren laten..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je plan? In de kerker om de duivel uit j0rdiiii te werken?
Dat werd wel weer eens tijd ja.quote:
Jij gaat toch naar een party?quote:
Stef Stuntpilootquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond dit bazenspel weer spelen.
[ afbeelding ]
Wat een baas. YOLOquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond dit bazenspel weer spelen.
[ afbeelding ]
Toch wel je hoofd kaalgeschorenquote:
Nee, dit jaar niet, vorig jaar wel.. tegenwoordig ga ik (met tegenzin) naar de kapper. Maar het is wel weer wat kort, maar geen kaal/gabber kapselquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel je hoofd kaalgeschoren
Misschien is het tijd om te stoppen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Sloffen peuken uit Praag zijn nu al op.
Ik kreeg een keer een remote control helicoptertje voor mijn verjaardag.. binnen 2 min had ik hem vast in de boom zitten, boom van 4 meter hoog.. ding door gebrand allesquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou er weer even nieuwe batterijen in doen dan gaat hij lekker snel.
Stoppen met rokenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om te stoppen.
Hoelang is het al dat je niet rookt nu?quote:
Alweer ruim een half uur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang is het al dat je niet rookt nu?
Allemaal dankzij A422. Hij wilde a422 50e verjaardag/admin feestje nog meemaken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
True props voor GGMM om te stoppen met die kankerstokjes
Oh mooizo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Nee ik heb geen idee wanneer ik gestopt ben, ik ben de datum vergetenMaar een maand nu ongeveer denk ik.
Het is al te laat. Het kwaad is al geschiedquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
True props voor GGMM om te stoppen met die kankerstokjes
Doelen stellen, belangrijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal dankzij A422. Hij wilde a422 50e verjaardag/admin feestje nog meemaken.![]()
Stijn weet het vast nog welquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Nee ik heb geen idee wanneer ik gestopt ben, ik ben de datum vergetenMaar een maand nu ongeveer denk ik.
Langer manquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Langer joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dubbelklikte zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je humor is het niet meer de laatste dagen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dubbelklikken op de eerste dan opent ie ze allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ben te brak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je humor is het niet meer de laatste dagen..Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklikken op de eerste dan opent ie ze allemaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, okie. Bijna 2 maanden al dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM sinds half juli ben je gestopt.![]()
![]()
GGMM ONTHOUDT DIT ZODAT JE HET NIET STEEDS VRAAGT!quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gaan we weer even voorspellen?
Zaterdag:
PEC - FC Grunn
RKC - VVV
Vitesse - Heracles
NEC - Willem II
Zondag:
ADO - Ajax
FC Twente - Heerenveen
NAC - AZ
PSV - Feyenoord[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
donequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan we weer even voorspellen?
Zaterdag:
PEC - FC Grunn
RKC - VVV
Vitesse - Heracles
NEC - Willem II
Zondag:
ADO - Ajax
FC Twente - Heerenveen
NAC - AZ
PSV - Feyenoord![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zaterdag:
PEC - FC Grunn
RKC - VVV
Vitesse - Heracles
NEC - Willem II
Zondag:
ADO - Ajax
FC Twente - Heerenveen
NAC - AZ
PSV - Feyenoord![]()
Geen zin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan we weer even voorspellen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij ziet PEC wel winnen van Grunn?quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
PEC JONGEquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
FC Zwolle pakt 3 puntjes vanavond, voel het aan m'n water![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ziet PEC wel winnen van Grunn?![]()
altijd. iig wint sPECnek vanavondquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, jij zult het allicht beter weten![]()
kankerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd. iig wint sPECnek vanavond![]()
![]()
Groningen wint dus toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
altijd. iig wint sPECnek vanavond![]()
Laat Zeefuik met rust man.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
okequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
40 minuten hierop gewacht;
[ afbeelding ]
Stream blijkbaar vastgelopen, handig.![]()
Wel baas dat jij dat elke week volgtquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Stream blijkbaar vastgelopen, handig.![]()
![]()
Je kan ook gewoon naar de toekomst gaan, dan heb je geen problemen met vastlopende streamsquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Stream blijkbaar vastgelopen, handig.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nog nooit naar een training of jeugd wedstrijd van PSV geweest.. die ene keer dat ik wilde durfde Davy niet![]()
![]()
Ik kom nooit buiten man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar de toekomst gaan, dan heb je geen problemen met vastlopende streams![]()
welke?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit naar een training of jeugd wedstrijd van PSV geweest.. die ene keer dat ik wilde durfde Davy niet![]()
Ik ga wel eens naar Jong Ajax of jeugdtoernooien, is best leuk nog hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit naar een training of jeugd wedstrijd van PSV geweest.. die ene keer dat ik wilde durfde Davy nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Echt lullig voor je. Heb je eindelijk al je moed bij elkaar geraapt om iemand mee uit te vragen en dan word je afgewezen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Heb je ervaring?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt lullig voor je. Heb je eindelijk al je moed bij elkaar geraapt om iemand mee uit te vragen en dan word je afgewezen.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. jojoortje wijst mij dagelijks af.![]()
![]()
Ja.. zo kun je ook zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt lullig voor je. Heb je eindelijk al je moed bij elkaar geraapt om iemand mee uit te vragen en dan word je afgewezen.
Stiekem was ik wel blij, zelfde geld dacht hij dat ik serieus was.. al was dat wel leuk geweest hem ergens een uur laten wachten en dan niet op komen dagen![]()
![]()
surequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zo kun je ook zien.
Stiekem was ik wel blij, zelfde geld dacht hij dat ik serieus was.. al was dat wel leuk geweest hem ergens een uur laten wachten en dan niet op komen dagen![]()
![]()
Met z'n roosje op z'n borst.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zo kun je ook zien.
Doe eens een keer een tuinbroek aan, misschien dat ze je dan niet kan weerstaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. jojoortje wijst mij dagelijks af.![]()
![]()
Kapiteintje
laatste bezoek: 9 dagen, 13 uur geleden.
aantal posts: 25391 (gemiddeld 20 per dag)
Hij heeft ons voorgoed verlaten voor een ander forum waar zijn kwaliteiten beter tot zijn recht komen, helaasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zit hij nu op een ander forum ja?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Kapiteintje
Hij heeft ons goed verlaten voor een ander forum waar zijn kwaliteiten beter tot zijn recht komen, helaas![]()
![]()
Geen flauw idee manquote:
Misschien is ie samen met hmf wel een eigen forum gestart voor slimme mensen en moet je een iq test doen om toegang te krijgenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Kapiteintje
Hij heeft ons voorgoed verlaten voor een ander forum waar zijn kwaliteiten beter tot zijn recht komen, helaas
Door mij?![]()
![]()
Klopt. Soms een beetje een zeur; maar over het algemeen een prima user ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Wel zonde, was wel een toffe user.![]()
Ik zeg gewoon jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Iedereen heeft zijn mankementen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Soms een beetje een zeur; maar over het algemeen een prima user ja.![]()
True.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn mankementen.![]()
Ik ben toegelaten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee man
Misschien is ie samen met hmf wel een eigen forum gestart voor slimme mensen en moet je een iq test doen om toegang te krijgen![]()
![]()
Dus jullie zijn met z'n 3en nu?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
852 nu, HMF heeft zijn kloons ook meegenomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn met z'n 3en nu?![]()
Er zijn meer mensen met een iq van boven de 130 hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn met z'n 3en nu?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen met een iq van boven de 130 hoor.goede verklaringquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
852 nu, HMF heeft zijn kloons ook meegenomen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Nee, dit verklaard het.quote:IQ 1 op: Relatieve cumulatieve frequentie
60 261 0,38%
70 44 2,28%
80 11 9,12%
90 4 25,25%
100 2 50%
110 4 74,75%
120 11 90,88%
130 44 97,72%
140 261 99,62%
150 2331 99,96%
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 16:20:01 ]![]()
verklaartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze het tegen de grotere clubs gaan doen, ze zijn wel begonnen met een erg makkelijk programma en hebben nu al aardig veel blessures.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Schilder ook geblesseerd bij Twente.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Kakken nog wel in, zeker als ze door gaan in Europa. En zolang Kastanje blijft falen zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het tegen de grotere clubs gaan doen, ze zijn wel begonnen met een erg makkelijk programma en hebben nu al aardig veel blessures.![]()
![]()
Op volle kracht kunnen we van elke club relatief makkelijk winnen, als we gigantisch veel blessures krijgen wordt het een ander verhaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het tegen de grotere clubs gaan doen, ze zijn wel begonnen met een erg makkelijk programma en hebben nu al aardig veel blessures.![]()
de arrogantie, godsammequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op volle kracht kunnen we van elke club relatief makkelijk winnen, als we gigantisch veel blessures krijgen wordt het een ander verhaal
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op volle kracht kunnen we van elke club relatief makkelijk winnen, als we gigantisch veel blessures krijgen wordt het een ander verhaalRot op zeg.
![]()
[..]
Op volle kracht kunnen we van elke club relatief makkelijk winnen, als we gigantisch veel blessures krijgen wordt het een ander verhaalIk denk dat de topploegen vrij dicht bij elkaar liggen dit jaar.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
[..]
Op volle kracht kunnen we van elke club relatief makkelijk winnen, als we gigantisch veel blessures krijgen wordt het een ander verhaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Op volle kracht kunnen we van elke club relatief makkelijk winnen, als we gigantisch veel blessures krijgen wordt het een ander verhaal![]()
![]()
ajax,psv,az,feyenoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
Noem eens een club waar tegen het echt lastig gaat worden als de gehele selectie fit is.
ajaxquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
Noem eens een club waar tegen het echt lastig gaat worden als de gehele selectie fit is.
feyenoord
az![]()
Ajax, PSV, AZ, Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
Nee man, dat zien jullie toch echt verkeerd.![]()
![]()
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
Nee man, dat zien jullie toch echt verkeerd.![]()
![]()
gelukkig troll je nu anders had ik je echt een achterlijke debiel gevondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
Nee man, dat zien jullie toch echt verkeerd.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ben echt bloed serieus, Ajax - Twente gaat 2-4 worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gelukkig troll je nu anders had ik je echt een achterlijke debiel gevonden![]()
Die eerste post was wel echt oprecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gelukkig troll je nu anders had ik je echt een achterlijke debiel gevondenmafkees
![]()
oke hoor achterlijke debielquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben echt bloed serieus, Ajax - Twente gaat 2-4 worden.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben echt bloed serieus, Ajax - Twente gaat 2-4 worden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben echt bloed serieus, Ajax - Twente gaat 2-4 worden.![]()
![]()
Maar twente won met moeite van vvv, hoe zit dat dan?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
De rest misleiden natuurlijk, is allemaal zo gepland door Joop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar twente won met moeite van vvv, hoe zit dat dan?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke hoor achterlijke debiel![]()
![]()
Aha okequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De rest misleiden natuurlijk, is allemaal zo gepland door Joop.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
De voorzitter wilde ook met Ronaldo gaan praten, Zlatan met Ronaldo in een team zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij mag toch achter Twente staan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke hoor achterlijke debiel"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
tuurlijk, maar lees de rest ook even terug danquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag toch achter Twente staan?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Aan het einde van het seizoen zijn ze allemaal oververmoeid omdat ze teveel in de wijken hebben gelopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De rest misleiden natuurlijk, is allemaal zo gepland door Joop.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Oke gemakkelijk niet, maar ik zie ze wel van Ajax winnen eigenlijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gast, kom over een paar weken terug als jullie getest zijn.. ja het ziet er goed uit maar jullie hebben nog geen tegenstand gehad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
Nee man, dat zien jullie toch echt verkeerd.
Tevens misplaatste arrogantie.![]()
Onze bank is beter dan jullie basis, gaat dus helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zijn ze allemaal oververmoeid omdat ze teveel in de wijken hebben gelopen.![]()
![]()
Ja, maar jij had het antwoord niet direct paraat. Valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Hij vraagt het aan mij.
[steven]achterlijke debiel[/steven]![]()
Uitrusten van het drukke avondje gisteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het antwoord niet direct paraat. Valt me tegen van je.![]()
Maar Twente gaat van PSV sowieso niet winnen.
Ik verwacht een makkelijke 6-1 voor PSV."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het gaat voornamelijk om het gedeelte: Wij winnen met gemak van elke club wanneer wij op volle sterkte zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
Oke gemakkelijk niet, maar ik zie ze wel van Ajax winnen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar Twente gaat van PSV winnen.
Ik verwacht een makkelijke 2-7 voor Twente![]()
Heb je nog een verkeersbord meegenomen om op je kamer te hangen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitrusten van het drukke avondje gisteren.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV mag wat mij betreft best met 6-1 van Twente winnen, want Twente wint de andere wedstrijden allemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar Twente gaat van PSV sowieso niet winnen.
Ik verwacht een makkelijke 6-1 voor PSV.![]()
Heb de AH geplunderd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog een verkeersbord meegenomen om op je kamer te hangen?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onze bank is beter dan jullie basis, gaat dus helemaal goed komen.Ach ja, Ajax onderschatten ze altijd.
![]()
Na PSV topic een maand terug, kan ik moeilijk dit arrogant vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het gedeelte: Wij winnen met gemak van elke club wanneer wij op volle sterkte zijn
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Baas
Om vervolgens aan het einde weer "Kampioen van de armoede!!" te roepen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ach ja, Ajax onderschatten ze altijd.
![]()
![]()
Dat is wel een punt ja, ze moeten waken voor onderschatting.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ach ja, Ajax onderschatten ze altijd.
![]()
Jij ook een beetje voor overschattingquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is wel een punt ja, ze moeten waken voor onderschatting.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat was er in het PSV topic een maand terug dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na PSV topic een maand terug, kan ik moeilijk dit arrogant vinden.![]()
Zelfoverschatting inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij ook een beetje voor overschatting![]()
Zou het eigenlijk werken als je gewoon een relfoto van het internet trekt en er vervolgens een ander hoofd op gaat photoshoppen .. beetje mensen naaien die je niet mag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post opgestuurd naar de politie inclusief foto van je.![]()
Narsingh kwam en 90% dacht dat ze makkelijk kampioen zouden worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er in het PSV topic een maand terug dan?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens aan het einde weer "Kampioen van de armoede!!" te roepen.![]()
![]()
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er in het PSV topic een maand terug dan?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
dat is al anderhalve maand geledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.![]()
![]()
Dat denken er veel nu nog steeds hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat denken er veel nu nog steeds hoorDoor hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
![]()
Check je nu een spiegel of watquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Door hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Door hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
....
![]()
Wij zijn ook gewoon de fucking beste van allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC begint trekjes te krijgen van de gemiddelde PSV'er op FOK!![]()
Kankerzooi moet eerst naar Deventer om naar Utrecht te kunnen volgens mij
Nou de ballen gasten, vanavond zuipen in Utrecht en morgen mooi naar Eindhoven![]()
![]()
Welk vak zit je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Kankerzooi moet eerst naar Deventer om naar Utrecht te kunnen volgens mij
Nou de ballen gasten, vanavond zuipen in Utrecht en morgen mooi naar Eindhoven![]()
Ben jij een Jager en een Homo?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet het niet zeker maar ik denk LL, maatje van me heeft de kaarten en die zei dat het naast het uitvak was. jij?quote:![]()
Juich je dan als ze scoren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga ook en zit niet in het uitvak. Zelfde vak als in 10/11, brengt me vast geluk.
Zo'n goeie competitiestart maken ze zelden mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC begint trekjes te krijgen van de gemiddelde PSV'er op FOK!![]()
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik in Eindhoven wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga ook en zit niet in het uitvak. Zelfde vak als in 10/11, brengt me vast geluk.![]()
![]()
Binnenkort degraderen ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n goeie competitiestart maken ze zelden mee natuurlijk.![]()
Ik m man, onder het uitvak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk LL, maatje van me heeft de kaarten en die zei dat het naast het uitvak was. jij?
Ik ga met mijn neef en dat is een PSV'er.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 16:44:06 ]![]()
Ja, vorig jaar durfde ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik in Eindhoven was![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat davy jullie posities doorgeeft aan zijn psv vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik m man, onder het uitvak.
[ afbeelding ]
Ik ga met mijn neef en dat is een PSV'er.
oh wachtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dan zouden we wel wat kunnen verwachten denk ik ja. Caland zit op NN trouwens, geef dat ook maar door dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat davy jullie posities doorgeeft aan zijn psv vrienden
oh wacht![]()
Ik juich dan want PSV faalt voor de duizendste keer op rijquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dat het wordt ga ik echt compleet los![]()
Nee, sinds ik als mannetje van een jaar of 10 dat deed in de Arena samen met mijn pa doe ik dat niet meer.quote:Die woeste blikken vergeet ik nooit meer.
edit: mijn pa is een ajacied dus hij juichte niet overigens.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 16:46:30 ]![]()
Logisch toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef JanCees het volgende:
Lampard op de bank want Hazard, Mata en Oscar![]()
Ik hou me ook in maar ik vrees dat dat niet lukt als we winnen daarquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, sinds ik als mannetje van een jaar of 10 dat deed in de Arena samen met mijn pa doe ik dat niet meer.Die woeste blikken vergeet ik nooit meer.
![]()
Ik gok dat onze vakken toch redelijk vol zitten met Feyenoorders zo rond het uitvak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hou me ook in maar ik vrees dat dat niet lukt als we winnen daar![]()
![]()
Waar zit je, welk vak? Tenzij het oost is zal er niet veel gebeuren maar raad het toch af. Je neemt toch altijd een risico.. ook al is het jammer dat het niet kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hou me ook in maar ik vrees dat dat niet lukt als we winnen daar![]()
Denk het ook wel, gaan veel mensen heenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gok dat onze vakken toch redelijk vol zitten met Feyenoorders zo rond het uitvak.![]()
LL. En anders maar een potje knokken met Brabantse mongooltjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar zit je, welk vak? Tenzij het oost is zal er niet veel gebeuren maar raad het toch af. Je neemt toch altijd een risico.. ook al is het jammer dat het niet kan.![]()
Ik doe stiekem mijn feyenoord shirt onder mijn normale kleding aan, zo rol ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denk het ook wel, gaan veel mensen heen![]()
Ah. Vreemd; ze speelde tegen een b-elftal van Ajax. Maar nu zullen er wel veel mensen op teruggekomen zijn jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.![]()
![]()
Godverdommequote:Relschopper Haren lijkt de 'nieuwe hooligan'
Door: redactie
22-9-12 - 12:39 bron: ANP
De relschoppers die vrijdagavond in Haren hebben huisgehouden, lijken een vertegenwoordiging van wat in recente onderzoek is omschreven is als een nieuwe generatie of soort hooligan. Die duikt steeds vaker op bij andere evenementen dan voetbalwedstrijden, constateerde het COT, het Instituut voor Veiligheid- en Crisismanagement in een onderzoek naar aanleiding van de strandrellen in Hoek van Holland (augustus 2009).
De nieuwe generatie hooligans is gewelddadiger dan de voorgaande en de politie heeft er minder zicht op. De meeste grote rellen worden niet door de raddraaiers gepland, maar beginnen als kleine incidenten die escaleren, aldus het COT.
Ook het Auditteam Voetbal en Veiligheid constateerde eerder dit jaar dat er een nieuw soort hooligan is opgestaan. Dit team kwam op een aantal punten tot gelijkluidende conclusies en sprak van 'redelijk ongrijpbare groepen'' . Een duidelijke groepsstructuur ontbreekt, evenals een hiërarchie.
Het auditteam heeft sterk aanbevolen te onderzoeken hoe de nieuwe generatie hooligans onderling communiceert.Pleurt op!![]()
De tering zeg.quote:![]()
Pikken ze er 2 uit met een Feyenoord sjaaltje en 2 met een Ajax-pet en het zijn gelijk voetbalhooligans. Rot toch op.![]()
ehh dmv twitter en facebook misschien?quote:Het auditteam heeft sterk aanbevolen te onderzoeken hoe de nieuwe generatie hooligans onderling communiceert.
Beetje whatsappen en shitOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
imessage denk ik manquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh dmv twitter en facebook misschien?
Beetje whatsappen en shit![]()
Kan dat ook met samsung?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ik play store openen en niks gevonden hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dit is best kinderachtig.quote:
Laat dat maar over aan Koert.
quote:Ben benieuwd hoe bijdehand ze doen als PSV wint morgen.
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe bijdehand ze doen als PSV wint morgen.
![]()
![]()
PSV wint niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe bijdehand ze doen als PSV wint morgen.
Pleurt op!![]()
Dat denk ik ook niet, maar ik weet niet hoe slecht die keeper is. Als die echt zo slecht is als iedereen zegt dan kan PSV ook gewoon winnen.quote:![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM doe je ding.![]()
Was helemaal vergeten dat dat nu ook is, is Vos al kampioen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu bezig, ze zit met 6 anderen aan kop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Was helemaal vergeten dat dat nu ook is, is Vos al kampioen?![]()
Ik denk dat ze 2e wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu bezig, ze zit met 5 anderen aan kop."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM doe je ding.![]()
![]()
Ik gun haar wel een overwinning.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Vakwerk.
Dat is snel zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
WK Wielrennen 2012 #5 Met toch koers op de tv
Is gelijk iemand achter.![]()
![]()
Dat is kloon van GGMM. Die kloon vindt alles leuk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
WK Wielrennen 2012 #5 Met toch koers op de tv
Is gelijk iemand achter.
Die winnen wel joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:15 schreef Doublepain het volgende:
KUUUT HEB IK OP SOOUTHAMPTON GESPEELD!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: