Onze bank is beter dan jullie basis, gaat dus helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zijn ze allemaal oververmoeid omdat ze teveel in de wijken hebben gelopen.
Ja, maar jij had het antwoord niet direct paraat. Valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Hij vraagt het aan mij.
[steven]achterlijke debiel[/steven]
Uitrusten van het drukke avondje gisteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het antwoord niet direct paraat. Valt me tegen van je.
Het gaat voornamelijk om het gedeelte: Wij winnen met gemak van elke club wanneer wij op volle sterkte zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
Oke gemakkelijk niet, maar ik zie ze wel van Ajax winnen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar Twente gaat van PSV winnen.
Ik verwacht een makkelijke 2-7 voor Twente
Heb je nog een verkeersbord meegenomen om op je kamer te hangen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitrusten van het drukke avondje gisteren.
PSV mag wat mij betreft best met 6-1 van Twente winnen, want Twente wint de andere wedstrijden allemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar Twente gaat van PSV sowieso niet winnen.
Ik verwacht een makkelijke 6-1 voor PSV.
Heb de AH geplunderd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog een verkeersbord meegenomen om op je kamer te hangen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Onze bank is beter dan jullie basis, gaat dus helemaal goed komen.
Na PSV topic een maand terug, kan ik moeilijk dit arrogant vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het gedeelte: Wij winnen met gemak van elke club wanneer wij op volle sterkte zijn
quote:
Om vervolgens aan het einde weer "Kampioen van de armoede!!" te roepen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ach ja, Ajax onderschatten ze altijd.
Dat is wel een punt ja, ze moeten waken voor onderschatting.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ach ja, Ajax onderschatten ze altijd.
Jij ook een beetje voor overschattingquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is wel een punt ja, ze moeten waken voor onderschatting.
Wat was er in het PSV topic een maand terug dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na PSV topic een maand terug, kan ik moeilijk dit arrogant vinden.
Zelfoverschatting inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij ook een beetje voor overschatting
Zou het eigenlijk werken als je gewoon een relfoto van het internet trekt en er vervolgens een ander hoofd op gaat photoshoppen .. beetje mensen naaien die je niet mag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post opgestuurd naar de politie inclusief foto van je.
Narsingh kwam en 90% dacht dat ze makkelijk kampioen zouden worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er in het PSV topic een maand terug dan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om vervolgens aan het einde weer "Kampioen van de armoede!!" te roepen.
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er in het PSV topic een maand terug dan?
dat is al anderhalve maand geledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.
Dat denken er veel nu nog steeds hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel arrogantie na 4-2 overwinning tegen Ajax. Veel (niet iedereen dus a422) dachten dat we makkelijk kampioen zouden worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat denken er veel nu nog steeds hoor
Check je nu een spiegel of watquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Door hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Door hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
Wij zijn ook gewoon de fucking beste van allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC begint trekjes te krijgen van de gemiddelde PSV'er op FOK!
Welk vak zit je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Kankerzooi moet eerst naar Deventer om naar Utrecht te kunnen volgens mij
Nou de ballen gasten, vanavond zuipen in Utrecht en morgen mooi naar Eindhoven
Ben jij een Jager en een Homo?quote:
Ik weet het niet zeker maar ik denk LL, maatje van me heeft de kaarten en die zei dat het naast het uitvak was. jij?quote:
Juich je dan als ze scoren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga ook en zit niet in het uitvak. Zelfde vak als in 10/11, brengt me vast geluk.
Zo'n goeie competitiestart maken ze zelden mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC begint trekjes te krijgen van de gemiddelde PSV'er op FOK!
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik in Eindhoven wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga ook en zit niet in het uitvak. Zelfde vak als in 10/11, brengt me vast geluk.
Binnenkort degraderen ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n goeie competitiestart maken ze zelden mee natuurlijk.
Ik m man, onder het uitvak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk LL, maatje van me heeft de kaarten en die zei dat het naast het uitvak was. jij?
Ja, vorig jaar durfde ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik in Eindhoven was
Ik hoop dat davy jullie posities doorgeeft aan zijn psv vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik m man, onder het uitvak.
[ afbeelding ]
Ik ga met mijn neef en dat is een PSV'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |