Check je nu een spiegel of watquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Door hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Door hun rood/wit gestreepte bril slaan sommigen wel door ja.
Wij zijn ook gewoon de fucking beste van allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC begint trekjes te krijgen van de gemiddelde PSV'er op FOK!
Welk vak zit je?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Kankerzooi moet eerst naar Deventer om naar Utrecht te kunnen volgens mij
Nou de ballen gasten, vanavond zuipen in Utrecht en morgen mooi naar Eindhoven
Ben jij een Jager en een Homo?quote:
Ik weet het niet zeker maar ik denk LL, maatje van me heeft de kaarten en die zei dat het naast het uitvak was. jij?quote:
Juich je dan als ze scoren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga ook en zit niet in het uitvak. Zelfde vak als in 10/11, brengt me vast geluk.
Zo'n goeie competitiestart maken ze zelden mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
TwenteFC begint trekjes te krijgen van de gemiddelde PSV'er op FOK!
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik in Eindhoven wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga ook en zit niet in het uitvak. Zelfde vak als in 10/11, brengt me vast geluk.
Binnenkort degraderen ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n goeie competitiestart maken ze zelden mee natuurlijk.
Ik m man, onder het uitvak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk LL, maatje van me heeft de kaarten en die zei dat het naast het uitvak was. jij?
Ja, vorig jaar durfde ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de laatste keer dat ik in Eindhoven was
Ik hoop dat davy jullie posities doorgeeft aan zijn psv vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik m man, onder het uitvak.
[ afbeelding ]
Ik ga met mijn neef en dat is een PSV'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |