Wat een baas. YOLOquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond dit bazenspel weer spelen.
[ afbeelding ]
Toch wel je hoofd kaalgeschorenquote:
Nee, dit jaar niet, vorig jaar wel.. tegenwoordig ga ik (met tegenzin) naar de kapper. Maar het is wel weer wat kort, maar geen kaal/gabber kapselquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel je hoofd kaalgeschoren
Misschien is het tijd om te stoppen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Sloffen peuken uit Praag zijn nu al op.
Ik kreeg een keer een remote control helicoptertje voor mijn verjaardag.. binnen 2 min had ik hem vast in de boom zitten, boom van 4 meter hoog.. ding door gebrand allesquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou er weer even nieuwe batterijen in doen dan gaat hij lekker snel.
Stoppen met rokenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om te stoppen.
Hoelang is het al dat je niet rookt nu?quote:
Alweer ruim een half uur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang is het al dat je niet rookt nu?
Allemaal dankzij A422. Hij wilde a422 50e verjaardag/admin feestje nog meemaken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
True props voor GGMM om te stoppen met die kankerstokjes
Oh mooizo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Nee ik heb geen idee wanneer ik gestopt ben, ik ben de datum vergetenMaar een maand nu ongeveer denk ik.
Het is al te laat. Het kwaad is al geschiedquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
True props voor GGMM om te stoppen met die kankerstokjes
Doelen stellen, belangrijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal dankzij A422. Hij wilde a422 50e verjaardag/admin feestje nog meemaken.![]()
Stijn weet het vast nog welquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Nee ik heb geen idee wanneer ik gestopt ben, ik ben de datum vergetenMaar een maand nu ongeveer denk ik.
Langer manquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Langer joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dubbelklikte zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je humor is het niet meer de laatste dagen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dubbelklikken op de eerste dan opent ie ze allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ben te brak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je humor is het niet meer de laatste dagen..Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklikken op de eerste dan opent ie ze allemaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, okie. Bijna 2 maanden al dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM sinds half juli ben je gestopt.![]()
![]()
GGMM ONTHOUDT DIT ZODAT JE HET NIET STEEDS VRAAGT!quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gaan we weer even voorspellen?
Zaterdag:
PEC - FC Grunn
RKC - VVV
Vitesse - Heracles
NEC - Willem II
Zondag:
ADO - Ajax
FC Twente - Heerenveen
NAC - AZ
PSV - Feyenoord[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
donequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan we weer even voorspellen?
Zaterdag:
PEC - FC Grunn
RKC - VVV
Vitesse - Heracles
NEC - Willem II
Zondag:
ADO - Ajax
FC Twente - Heerenveen
NAC - AZ
PSV - Feyenoord![]()
Stoppen met roken is te makkelijk. Dat is mij al zeker een keer of 8 gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: