RTL eigen huis in puinquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Robus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de media hier ook aan meehelpt. Ze hebben de boel zelf ook lopen opkloppen.
mjah de media doet gewoon zijn/haar werkquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Robus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de media hier ook aan meehelpt. Ze hebben de boel zelf ook lopen opkloppen.
De marketeers die erop ingesprongen waren kunnen ook een andere baan gaan zoeken, hoop ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah de media doet gewoon zijn/haar werk
ik vind dat al die BN'ers die opriepen er naar toe te gaan (en zelf niet op kwamen dagen) zich een stuk harder achter de oren mogen krabbelen
imo stellen ze wat geld beschikbaar
Dat inderdaad,quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die man is tijdelijk getraumatiseerd (althans, ik hoop tijdelijk voor m) omdat hij de hele avond in angst heeft gezeten. Jouw reactie is nog zieliger dan zijn gedrag....
Het is gewoon triest als je als een volwassen man zit te huilen omdat er een relletje is geweest voor de deur. Als hij een kind is geweest oke, maar hij zat in de zaak met een brandblusser en een stalen pijp in een hoekje te poepen. Dan ben je gewoon geen man maar een zielige lafaard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die man is tijdelijk getraumatiseerd (althans, ik hoop tijdelijk voor m) omdat hij de hele avond in angst heeft gezeten. Jouw reactie is nog zieliger dan zijn gedrag....
iemand die foto van die dikke airsofter from the internetz bij de hand toevalligquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is gewoon triest als je als een volwassen man zit te huilen omdat er een relletje is geweest voor de deur. Als hij een kind is geweest oke, maar hij zat in de zaak met een brandblusser en een stalen pijp in een hoekje te poepen. Dan ben je gewoon geen man maar een zielige lafaard.
Ik spreek je graag nog eens als je zelf eens bang bent geweest om alles waar je hard voor gewerkt hebt te verliezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
Het is gewoon triest als je als een volwassen man zit te huilen omdat er een relletje is geweest voor de deur. Als hij een kind is geweest oke, maar hij zat in de zaak met een brandblusser en een stalen pijp in een hoekje te poepen. Dan ben je gewoon geen man maar een zielige lafaard.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Tuurlijk, internetheld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Man, lazer op, die winkel is waarschijnlijk het hele leven van die man en het dreigt kort en klein geslagen te worden door een groep doorgesnoven idioten en de politie is niet in staat om hem te beschermen. Weet jij veel wat die winkel voor hem betekent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
das een nieuwe volgens mij de andere had al 1000 likes ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Pino112 het volgende:
Iemand vroeg naar de link van het event in Gouda poosje geleden: https://www.facebook.com/events/284517674990625/
Jij stormt natuurlijk meteen naar buiten en mept in je eentje zo'n heel plein leeg, niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hij is toch verzekerd of niet soms, en er was ook nog eens een rolluik voor de deur. Om dan vervolgens voor de camera te gaan zitten janken alsof hij een bombardement heeft overleefd is gewoon te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik spreek je graag nog eens als je zelf eens bang bent geweest om alles waar je hard voor gewerkt hebt te verliezen
Nee hoor, ik had precies hetzelfde gedaan als hij alleen was ik niet als een klein kind aan het huilen geweest voor de camera. Toon eens een beetje mannelijkheid zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij was als stoere boii voor je winkel gaan staan en cool gaan doen he?
Wat moet ie dan? Als ze bij jou voor de hut rennen en vanalles om je heen insmijten dan kun je toch weinig anders dan (bewapend) blijven zitten waar je zit, of kun jij 1000 op hol geslagen idioten wel aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Had 'ie z'n broek moeten laten zakken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had precies hetzelfde gedaan als hij alleen was ik niet als een klein kind aan het huilen geweest voor de camera. Toon eens een beetje mannelijkheid zeg.
Volgens mij vallen volksoproeren niet onder de verzekering. Vandalisme ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hij is toch verzekerd of niet soms, en er was ook nog eens een rolluik voor de deur. Om dan vervolgens voor de camera te gaan zitten janken alsof hij een bombardement heeft overleefd is gewoon te triest voor woorden.
En zo is 't maar net.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Man, lazer op, die winkel is waarschijnlijk het hele leven van die man en het dreigt kort en klein geslagen te worden door een groep doorgesnoven idioten en de politie is niet in staat om hem te beschermen. Weet jij veel wat die winkel voor hem betekent.
ontlading is het iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat moet ie dan? Als ze bij jou voor de hut rennen en vanalles om je heen insmijten dan kun je toch weinig anders dan (bewapend) blijven zitten waar je zit, of kun jij 1000 op hol geslagen idioten wel aan?
Dat ie daarvan geschrokken is, is eigenlijk normaal. Daarom jankt ie nu ook, puur schrik. Lijkt me eerder een vorm van PTSS wat ie nu heeft.
Wie weet. En wat dan nog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef PKRChamp het volgende:
Als meneer het hier al spaans benauwd van krijgt dan wil ik niet weten wat er gebeurt als hij word overvallen door een junk met een mes. Waarschijnlijk kun je hem dan afvoeren naar het ziekenhuis vanwege een hartaanval.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij vallen volksoproeren niet onder de verzekering. Vandalisme ook niet trouwens.
Dat was nog beter dan dit ballenverschrompelende optreden van meneer Smit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Had 'ie z'n broek moeten laten zakken?
Trollololol....quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef PKRChamp het volgende:
Als meneer het hier al spaans benauwd van krijgt dan wil ik niet weten wat er gebeurt als hij word overvallen door een junk met een mes. Waarschijnlijk kun je hem dan afvoeren naar het ziekenhuis vanwege een hartaanval.
Je typetje wordt steeds minder 'grappig'quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat was nog beter dan dit ballenverschrompelende optreden van meneer Smit.
Het is Haren... geen Amsterdam...quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef PKRChamp het volgende:
wat een leven heb jijquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren mooiste avond gehad sinds tijden!
Was het leuk, 'Waar is dat feestje' en 'Merthe bedankt' scanderen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ow ja, want mannen mogen niet huilen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had precies hetzelfde gedaan als hij alleen was ik niet als een klein kind aan het huilen geweest voor de camera. Toon eens een beetje mannelijkheid zeg.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg eens eerlijk: wat heb jij in je leven al voor heldhaftige dingen gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef PKRChamp het volgende:
Eén persoon is wat anders dan een hele menigte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef PKRChamp het volgende:
Liever een junk met een mes dan zo'n rellende ontspoorde menigte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef PKRChamp het volgende:
Echte mannen niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow ja, want mannen mogen niet huilen.
nee joh de ME heeft het gedaan, die moeten niet aanwezig zijn als er grote groepen mensen op de been zijn want die kunnen niets anders dan ermee vechten en er bloemen tegenaan proberen te smijtenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Maar alleen de rellen zullen onthouden worden uiteraard. En natuurlijk geven ze voetbalfans de schuld
Noem mij ouderwets maar ik vind dat inderdaad niet kunnen nee en al helemaal niet voor de camera.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow ja, want mannen mogen niet huilen.
Dat vond ik ook allemaal triest, daarom zijn we ook naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee joh de ME heeft het gedaan, die moeten niet aanwezig zijn als er grote groepen mensen op de been zijn want die kunnen niets anders dan ermee vechten en er bloemen tegenaan proberen te smijten
Nee, die slaan het even lekker van zich af.quote:
dan nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet gereld man. Was een gewoon dik feest gaande in het begin.
Dat is niet ouderwets hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Noem mij ouderwets maar ik vind dat inderdaad niet kunnen nee en al helemaal niet voor de camera.
Denken al die kneuzen dat je alleen herkend kan worden aan je kapsel ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ie er mooi op of staat ie er mooi op?
nee vroeger ging een dergelijke mening ook al helemaal nergens overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |