ik ook, damn wat zou ik blij zijn als ze me eindelijk bij het bureau uit de auto had getraptquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou banger zijn voor mama dan voor politie
Hier niet hoor, zie gewoon dat bericht incl screenshot en reacties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Link redirect naar algemene eventpage
Ik voor mijn vader. Het is een hele lieve man, maar als ik dit soort dingen zou flikken kreeg ik wel gigantisch op mijn donder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou banger zijn voor mama dan voor politie
Ik gun hem een infectie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/172851989506342/
Dat hele eventpaginagedoe staat vol met 'slachtoffers'-fotos
bij mij wel maar ik snap facebook nog niet en ik durf nix te klikken want voor je het weet staat mijn straat vol h00lies blijkbaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier niet hoor, zie gewoon dat bericht incl screenshot en reacties.
huh? ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier wordt ik gewoon naar de /list geredirect, ook met de andere link.. Fucking facebook, wat een faalpage is het toch..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
zoo... echt wel... ik gok dat ik niet eens meer kan zitten...quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook, damn wat zou ik blij zijn als ze me eindelijk bij het bureau uit de auto had getrapt
Slachtoffer fotos? Wel lief dat ze de mensen die daar wonen allemaal op die pagina zetten dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
hier niet...quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en ditquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
en ik durf nix te klikken want voor je het weet staat mijn straat vol h00lies blijkbaar
Plaats ze hier ook eventjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:22 schreef einschtein het volgende:
Vandaag mijn foto's maar even organiseren en de foto's waar mensen duidelijk opstaan zal ik even naar de politie sturen.
Echt hé. Allemaal van die petjesmannetjes. Nike jasje, petje bovenop het hoofd. klein rugzakjequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/compone(...)ere_privacy_tips.xmlquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij wel maar ik snap facebook nog niet en ik durf nix te klikken want voor je het weet staat mijn straat vol h00lies blijkbaar
Dan was het stormfornt al gemobiliseerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef PKRChamp het volgende:
Die Jacco Smit met zijn tranen is echt te zielig voor woorden.![]()
Ik ben iedergeval blij dat het gewoon Nederlanders waren anders waren er wel andere berichten te lezen in dit topic.
denk dat het stormfront zijn roes ligt uit te slapen nuquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan was het stormfornt al gemobiliseerd.
Zou mooi zijn als de media hier ook aan meehelpt. Ze hebben de boel zelf ook lopen opkloppen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:22 schreef Mistress_X het volgende:
Ik hoop dat mensen massaal de politie en het OM gaan helpen om dat tuig achter de tralies te krijgen.
En hadden we kamervragen van Wilders kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan was het stormfornt al gemobiliseerd.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat het stormfront zijn roes ligt uit te slapen nu
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef Robus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de media hier ook aan meehelpt. Ze hebben de boel zelf ook lopen opkloppen.
Die man is tijdelijk getraumatiseerd (althans, ik hoop tijdelijk voor mquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef PKRChamp het volgende:
Die Jacco Smit met zijn tranen is echt te zielig voor woorden.![]()
Ik ben iedergeval blij dat het gewoon Nederlanders waren anders waren er wel andere berichten te lezen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |