Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9/11 waren er ook amper mensen zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha.. amper mensen daar. Dorp staat voor lul
Waarom zou die man voor lul staan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Burgemeester Bats (!!) staat voor lul
In Haren? Gewoon zoals iedere dag, gok ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
9/11 waren er ook amper mensen zeker
Geprojecteerde vliegtuigen en springstof ladingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door zijn overdreven maatregelen met zijn dranghekken en weet ik het watquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou die man voor lul staan?
hopelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij gaat de echte meute nog komen
meer dan op 9/12quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
explosieven ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Geprojecteerde vliegtuigen en springstof ladingen.
Zonder draaihekken waren de meesten al naar huis gegaan...zo van...niks te zien. Nu blijven ze hangen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door zijn overdreven maatregelen met zijn dranghekken en weet ik het wat
Draaihekken heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder draaihekken waren de meesten al naar huis gegaan...zo van...niks te zien. Nu blijven ze hangen.
vliegtuigen wel al of nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Draaihekken heb ik nog niet gezien
Als je een saaie kutavond wilt, moet je gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben er nog steeds niet over uit of ik moet gaan of niet
Moeten ze die dranghekken gewoon omdraaien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
dat dus, als ik genoeg bier op heb ga ik mss ook nog welquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
Pas na 9en word het daar wat gok ik, als iedereen een neut op heeft gaan ze daarheen. Word een grote chaos.
gaat niks gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
Pas na 9en word het daar wat gok ik, als iedereen een neut op heeft gaan ze daarheen. Word een grote chaos.
Ben je nog nooit naar de WC geweest in een tankstation?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een grote chaosquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
We hebben het toch over dat dorp Haren en niet over een tankstationquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je nog nooit naar de WC geweest in een tankstation?
Gewoon balen dat dit niet in Utrecht is ofzo, dan kon je echt lachen.quote:
No shitquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef P8 het volgende:
De stream uit de OP doet het niet bij mij?
ME, lange lat, geweld, lachen johquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Gewoon balen dat dit niet in Utrecht is ofzo, dan kon je echt lachen.
niet dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ME, lange lat, geweld, lachen joh
http://www.zie.nl/projectx/quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef P8 het volgende:
De stream uit de OP doet het niet bij mij?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ME, lange lat, geweld, lachen joh
3 dagen Nationale rouw.quote:
ik zat oprecht al mooi wark te luisterenquote:
Ook deze blijft zwart? Zowel in Chrome als Firefox.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/projectx/
Dat zijn kijkcijfers waar menig PO programma niet aan kan tippenquote:
Doen het prima bij mij in chrome en FFquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Ook deze blijft zwart? Zowel in Chrome als Firefox.
twitter:xxTESS_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 18:51:54Even m'n haren ontklitbaar maken voor de kapper. reageer retweet
twitter:dionne_95 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 18:55:05Haren van judith zijn goed gekeurd http://t.co/9u8qQy3z reageer retweet
Ik hoorde net vuurwerkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
Komt de harde kern van FC Groningen nog langs?
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als er grote namen en merken op in hadden gespeeld. Dan zou er wel echt iets heel tofs uit kunnen komen. Maar dat durven ze niet.... bang voor ongeregeldheden, ed.
ricardo is er de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
Komt de harde kern van FC Groningen nog langs?
idd, als er echt bierkraampjes en muziek zou zijn zou het echt wel losgaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als er grote namen en merken op in hadden gespeeld. Dan zou er wel echt iets heel tofs uit kunnen komen. Maar dat durven ze niet.... bang voor ongeregeldheden, ed.
tot tot dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot dit
Hipsters als Ricardo weten wel raad met een gummyknuppel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
ME is ook paraat, lees ik net. Voor wat? Om Facebook nerds en hipsters weg te slaan?
Ja bloemen op je leuterquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Chlamydia's zijn toch bloemen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bloemen op je leuter
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bloemen op je leuter
[..]
Ja bloemen op je leuter
Te simpel, te makkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot dit
quote:
Moet heineken eerst een vergunning krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te simpel, te makkelijk.
Heineken had makkelijk een paar taps neer kunnen zetten, een paar DJs hadden hun spulletjes mee kunnen nemen... kleine voorbeelden, die al een groot verschil zouden kunnen maken
denk ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef baaart het volgende:
Voor 12u zijn er charges van de ME... durf ik wel geld op te zetten
DIe rechter wel dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die linker hoef je echt geen moeite voor te doen om te palen.
Die vergunningen lijkt niemand op het moment iets te boeienquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet heineken eerst een vergunning krijgen.
het gaat nu pas beginnen en het wordt steeds drukkerquote:
Als ze daar zonder tapvergunning staan krijgen ze gewoon een dikke douw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vergunningen lijkt niemand op het moment iets te boeien
niet vanuit Den Haagquote:
Wie is er kanslozer dan? Mensen die daar gaan feesten, of mensen die hier op FOK! de hele avond het feest gaan volgen via livestreamsquote:
Ja, maar denk je nou echt dat er duizenden mensen zo debiel zijn om naar een feest te gaan wat stiekem geen feest is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het gaat nu pas beginnen en het wordt steeds drukker
Er staat al aardig wat volk hoor, de meeste mensen staan langs de kant van de wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar denk je nou echt dat er duizenden mensen zo debiel zijn om naar een feest te gaan wat stiekem geen feest is?
Er rijden hier normaal meer scootmobiels dan auto'squote:
Ach.. ik noem het gezonde nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie is er kanslozer dan? Mensen die daar gaan feesten, of mensen die hier op FOK! de hele avond het feest gaan volgen via livestreams![]()
Oh wacht, ik hoor zelf ook bij de tweede groep
ehhm, jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar denk je nou echt dat er duizenden mensen zo debiel zijn om naar een feest te gaan wat stiekem geen feest is?
Dan moet je eerst de hele stroom mensen naar een andere plek zien te krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Equites het volgende:
Op illegale techno feesten lukt het toch ook altijd, dat kan nu toch ook gewoon. Regel een paar boxen en gaan jongens.
Die wonen daarquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er staat al aardig wat volk hoor, de meeste mensen staan langs de kant van de weg
Al die mensen wonen daarquote:
staat ook een bus van simoneFM en het gerucht gaat dat die zo ook herrie gaat makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef iBenny het volgende:
Ah, 538 duikt er vanaf 8 uur bovenop... Gaat het misschien toch nog gebeuren
Ik kom over een uurtje hier nog wel even terug om te kijken hoe het er dan voorstaat, maar ik denk dat het allemaal een storm in een glas water is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ehhm, ja
kijk naar de miljoenen debielen die facebook gebruiken, dat zijn dezelfde mongolen als hierheen gaan
Ja gezellig in een scootmobieldorpquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:02 schreef Equites het volgende:
Op illegale techno feesten lukt het toch ook altijd, dat kan nu toch ook gewoon. Regel een paar boxen en gaan jongens.
quote:In Haren gebeurt 'helemaal niks'
In de buurt van de Stationsweg in Haren gebeurt helemaal vanavond "helemaal niks". Dat zei de burgemeester van de Groningse gemeente waar tienduizenden mensen naartoe wilden komen voor een verjaardagsfeestje.
De straat waar het feestje zou worden gehouden is afgezet. In de omgeving ervan staan een paar honderd mensen uit Haren en omgeving. Sommigen hebben drank bij zich of hebben feesthoedjes op.
De politie noemt de situatie "behapbaar". Er waren wat geruchten over bussen die naar Haren zouden komen, maar de politie heeft ze niet kunnen vinden.
Via Facebook hadden zo'n 25.000 mensen zich aangemeld voor het verjaardagsfeestje van een meisje dat 16 werd. Zij was vergeten de uitnodiging als privé aan te merken, waardoor steeds meer mensen zich aanmeldden.
De gemeente heeft een voetbalveld in de buurt aangeweze om eventuele groepen feestvierders op te vangen. Maar ook daar zal vanavond niets gebeuren, volgens de burgemeester.
Wat heeft Dokdo hiermee te maken?quote:
Op een goede manierquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef Equites het volgende:
Wat hoop ik dat de pleuris daar uitbreekt zeg.
De vraag is dan of dat in Haren is of en Elsooquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:07 schreef kiezer het volgende:
Maar hoor zojuist Kraantje Pappie op de radio zeggen dat ie op gaat treden.
Dan is er dus wel ergens een feestje.
Zit nog niet genoeg bier in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Al die mensen die wachten tot er iemand anders komt die gaat zeggen dat er gefeest kan worden.
Daar win je de oorlog wel mee.
Allemaal afwachten tot er iemand iets groots onderneemtquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Al die mensen die wachten tot er iemand anders komt die gaat zeggen dat er gefeest kan worden.
Elsoo? waar is dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
De vraag is dan of dat in Haren is of en Elsoo
bystanders effectquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Hier welquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben terug van sporten mensjes.
Is de stream kapot?
Zijn er café's open daar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal afwachten tot er iemand iets groots onderneemt
Gewoon wat meer drank er in dan komt er wel leven in de brouwerij
zal wel exloo of mss esloo zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef kiezer het volgende:
[..]
Elsoo? waar is dat?
Maar volgens mij had ie het echt over Haren, hij vond het ook een prachtig initiatief.
Vuurwerk afgestokenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurd dan?
Dan kunnen ze bridgen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cafés in Haren? Daar heb je alleen wat etablissementen waar wat oudjes rondhangen.
Kunnen ze toch nog aan de jenevertjes en advocaatjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cafés in Haren? Daar heb je alleen wat etablissementen waar wat oudjes rondhangen.
Wowquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vuurwerk afgestoken
Meer journalisten daar dan bezoekers onderhandquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feest begint in ieder geval al.
Het mediafeest welteverstaan. Straks staan er 3 man te dansen met daarom heen 40 camera ploegen.
Dus dat... er gebeurt iets en meteen duiken er tig cameras op om het toch ergens op te laten lijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het mediafeest welteverstaan. Straks staan er 3 man te dansen met daarom heen 40 camera ploegen.
Ah, dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geluid maar geen beeld nu
Ik verheug me nu al op de monoloog die Raoul Heertje hierover gaat afsteken.twitter:Harm__Edens twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:12:33Nog een klein uur en dan weer opname Dit Was Het Nieuws. Even zennnn en dan los op de formatie en Haren! #dwhn reageer retweet
Het is wachten op Lucas en Gea.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef kiezer het volgende:
Snap niet dat er niet nog een artiest daar lekker begonnen is met optreden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik verheug me nu al op de monoloog die Raoul Heertje hierover gaat afsteken.twitter:Harm__Edens twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:12:33Nog een klein uur en dan weer opname Dit Was Het Nieuws. Even zennnn en dan los op de formatie en Haren! #dwhn reageer retweet
Dus dat programma loopt eigenlijk ruim een dag achter? das wel erg lang voor een 'nieuws'-programma.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef kiezer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 19:22:15 ]
nope net als bijna alle programma's eind van vrijdagavond als het zaterdag op tv isquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dus dat programma loopt eigenlijk ruim een dag achter? das wel erg lang voor een 'nieuws'-programma.
dacht dat ze opnamen een paar uur voor de uitzending deden..
lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]"Bus is geregeld mensen, maar is al vol door grote interesse!! we gaan proberen een 2e te regelen! vertrek: 20:00 #haren #kapotgaan #projectx"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
twitter:RickVisscher_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:13:54Ik ga nu MW3 live stream vanuit het Project X kanaal !! reageer retweet
twitter:RickVisscher_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:48:11@tomhans_ Heb het wachtwoord gehoord net toen ze uit de lucht gingen #haren #porjectx reageer retweet
#2debus vol, we hebben nog vervoer nodig want we hebben nog maar 2 bussen over dus als je #kanrijden laat het ff wetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef kiezer het volgende:
[..]
"Bus is geregeld mensen, maar is al vol door grote interesse!! we gaan proberen een 2e te regelen! vertrek: 20:00 #haren #kapotgaan #projectx"
Wtf is MW3?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:RickVisscher_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:13:54Ik ga nu MW3 live stream vanuit het Project X kanaal !! reageer retweet
twitter:RickVisscher_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:48:11@tomhans_ Heb het wachtwoord gehoord net toen ze uit de lucht gingen #haren #porjectx reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
#2debus vol, we hebben nog vervoer nodig want we hebben nog maar 2 bussen over dus als je #kan rijden laat het ff weten
Dus een of andere nerd wil dat we gaan kijken hoe hij dat spelletje speelt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
modern warfare 3?schietspelletje
jezus, best welquote:
Ja, burgemeester heeft het verboden. Straat wordt zo ontruimd.quote:
Dat verwacht ik dus ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Juist omdat ze gaan ontruimen gaan ze problemen veroorzaken.
Slim man, de mensen verspreiden. Als er duizenden mensen komen nu heb je gegarandeerd gezeik.quote:
tja, in haren zijn ze dit soort shit niet gewend natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Slim man, de mensen verspreiden. Als er duizenden mensen komen nu heb je gegarandeerd gezeik.
Precies... nu had je ze nog op 1 plekquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Slim man, de mensen verspreiden. Als er duizenden mensen komen nu heb je gegarandeerd gezeik.
daarom wil ik er ook heen, maar dit soort pubertjes gaat niet rellen denk ikquote:
twitter:FemkeWolthuis twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:32:21Verslaggever meldt: sfeer wordt onrustiger in #haren. Eerste relletje. Om 20.00 update bij @rtvnoord reageer retweet
dat staat bij mij sws al aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:FemkeWolthuis twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:32:21Verslaggever meldt: sfeer wordt onrustiger in #haren. Eerste relletje. Om 20.00 update bij @rtvnoord reageer retweet
1quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik zoek een redelijke stream, post ff 1 aub
Bij mij nu ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat staat bij mij sws al aan
quote:
Iemand gooide zeker een sigaret op de grond ofzo. "Relletje" laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
alsofbdat iets zegtquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef theguyver het volgende:
bezoekers aantal blijft stijgen ook op fb pagina ... blijven ze aandringen... kan straks lelijk uit de hand lopen. Deelnemers (33.648)
wou net zeggen, als ik daar met een auto vol oosterparkers die kant op ga dan zie je pas echt rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Iemand gooide zeker een sigaret op de grond ofzo. "Relletje" laat me niet lachen.
Beeldvorming door mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op rtv noord staat er zogenaamd niemand
Nog even een paar uurtjes wachten, het is nu nog te warm voor bomberjacks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wou net zeggen, als ik daar met een auto vol oosterparkers die kant op ga dan zie je pas echt rellen
WIl niet zeggen dat het niet gigantisch fout kan gaan hoor, grote groepen mensen + drank is zo onberekenbaar als de pest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wou net zeggen, als ik daar met een auto vol oosterparkers die kant op ga dan zie je pas echt rellen
Of met de z-side ofzo WC rollen in de fik steken xDquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste mensen daar een jaar of 15quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Equites het volgende:
[..]
WIl niet zeggen dat het niet gigantisch fout kan gaan hoor, grote groepen mensen + drank is zo onberekenbaar als de pest.
en 115quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste mensen daar een jaar of 15
In Groningen niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste mensen daar een jaar of 15
ik heb rtv noord erbij aan in de stiltes, daar komt zo een updatequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Disana het volgende:
Waar kijken jullie nu?
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren staat al een tijdje stil.
Ah, dank.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb rtv noord erbij aan in de stiltes, daar komt zo een update
quote:
doe jij eens CTRL+SHFTquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heet niet eens Mirthe ±´'
Link? Hopelijk is die beter dan dezequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Einschteinn! Over 40 min gaat je stream aan
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:48:06Sms'je van mijnheer #Rutte: "Majesteit, ik sta hier op de Stationsweg in Laren, maar er is helemaal niemand!" #projectxharen #haren reageer retweet
Nee hoor, Elk jaar komen hier 15.000 man voor de 4 milesloopquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, in haren zijn ze dit soort shit niet gewend natuurlijk
nope,politie blokkeert alle camera's weerquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kutstream... ik wil deze rel zien
wtf serieusquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope,politie blokkeert alle camera's weer
want dat is "dit soort shit"quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hoor, Elk jaar komen hier 15.000 man voor de 4 milesloop
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:48:06Sms'je van mijnheer #Rutte: "Majesteit, ik sta hier op de Stationsweg in Laren, maar er is helemaal niemand!" #projectxharen #haren reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |