Dan kunnen ze bridgen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cafés in Haren? Daar heb je alleen wat etablissementen waar wat oudjes rondhangen.
Kunnen ze toch nog aan de jenevertjes en advocaatjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cafés in Haren? Daar heb je alleen wat etablissementen waar wat oudjes rondhangen.
Wowquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vuurwerk afgestoken
Meer journalisten daar dan bezoekers onderhandquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feest begint in ieder geval al.
Het mediafeest welteverstaan. Straks staan er 3 man te dansen met daarom heen 40 camera ploegen.
Dus dat... er gebeurt iets en meteen duiken er tig cameras op om het toch ergens op te laten lijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feest begint in ieder geval al.
Het mediafeest welteverstaan. Straks staan er 3 man te dansen met daarom heen 40 camera ploegen.
Ah, dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geluid maar geen beeld nu
Ik verheug me nu al op de monoloog die Raoul Heertje hierover gaat afsteken.twitter:Harm__Edens twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:12:33Nog een klein uur en dan weer opname Dit Was Het Nieuws. Even zennnn en dan los op de formatie en Haren! #dwhn reageer retweet
Het is wachten op Lucas en Gea.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef kiezer het volgende:
Snap niet dat er niet nog een artiest daar lekker begonnen is met optreden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik verheug me nu al op de monoloog die Raoul Heertje hierover gaat afsteken.twitter:Harm__Edens twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:12:33Nog een klein uur en dan weer opname Dit Was Het Nieuws. Even zennnn en dan los op de formatie en Haren! #dwhn reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |