Ja, burgemeester heeft het verboden. Straat wordt zo ontruimd.quote:
jup word ontruimdquote:
Dat verwacht ik dus ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Juist omdat ze gaan ontruimen gaan ze problemen veroorzaken.
Slim man, de mensen verspreiden. Als er duizenden mensen komen nu heb je gegarandeerd gezeik.quote:
tja, in haren zijn ze dit soort shit niet gewend natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Slim man, de mensen verspreiden. Als er duizenden mensen komen nu heb je gegarandeerd gezeik.
quote:
Precies... nu had je ze nog op 1 plekquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Slim man, de mensen verspreiden. Als er duizenden mensen komen nu heb je gegarandeerd gezeik.
daarom wil ik er ook heen, maar dit soort pubertjes gaat niet rellen denk ikquote:
twitter:FemkeWolthuis twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:32:21Verslaggever meldt: sfeer wordt onrustiger in #haren. Eerste relletje. Om 20.00 update bij @rtvnoord reageer retweet
dat staat bij mij sws al aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:33 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:FemkeWolthuis twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:32:21Verslaggever meldt: sfeer wordt onrustiger in #haren. Eerste relletje. Om 20.00 update bij @rtvnoord reageer retweet
1quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik zoek een redelijke stream, post ff 1 aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |