quote:
Moet heineken eerst een vergunning krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te simpel, te makkelijk.
Heineken had makkelijk een paar taps neer kunnen zetten, een paar DJs hadden hun spulletjes mee kunnen nemen... kleine voorbeelden, die al een groot verschil zouden kunnen maken
denk ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef baaart het volgende:
Voor 12u zijn er charges van de ME... durf ik wel geld op te zetten
DIe rechter wel dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die linker hoef je echt geen moeite voor te doen om te palen.
Die vergunningen lijkt niemand op het moment iets te boeienquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet heineken eerst een vergunning krijgen.
het gaat nu pas beginnen en het wordt steeds drukkerquote:
Als ze daar zonder tapvergunning staan krijgen ze gewoon een dikke douw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vergunningen lijkt niemand op het moment iets te boeien
niet vanuit Den Haagquote:
Wie is er kanslozer dan? Mensen die daar gaan feesten, of mensen die hier op FOK! de hele avond het feest gaan volgen via livestreamsquote:
Ja, maar denk je nou echt dat er duizenden mensen zo debiel zijn om naar een feest te gaan wat stiekem geen feest is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het gaat nu pas beginnen en het wordt steeds drukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |