Ik hoorde net vuurwerkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
Komt de harde kern van FC Groningen nog langs?
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als er grote namen en merken op in hadden gespeeld. Dan zou er wel echt iets heel tofs uit kunnen komen. Maar dat durven ze niet.... bang voor ongeregeldheden, ed.
ricardo is er de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
Komt de harde kern van FC Groningen nog langs?
idd, als er echt bierkraampjes en muziek zou zijn zou het echt wel losgaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als er grote namen en merken op in hadden gespeeld. Dan zou er wel echt iets heel tofs uit kunnen komen. Maar dat durven ze niet.... bang voor ongeregeldheden, ed.
tot tot dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot dit
Hipsters als Ricardo weten wel raad met een gummyknuppel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
ME is ook paraat, lees ik net. Voor wat? Om Facebook nerds en hipsters weg te slaan?
Ja bloemen op je leuterquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Chlamydia's zijn toch bloemen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bloemen op je leuter
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bloemen op je leuter
[..]
Ja bloemen op je leuter
Te simpel, te makkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |